Příspěvek
od hadXR » 5.2.2011, sob 11:39
No, byť to HTP nebude konstrukčně asi uplně skvělej motor tak bych řek že na tu jeho poruchovost bude mít velkej vliv i to k čemu ho českej řidič užívá. Ten motor byl určenej k tomu aby s nim maminka vozila děti ze školky a jezdila si na nákupy do Albetru, tedy aby jezdil převážně po městě a pohyboval se rychlostma řekněme do 80 kmh, k čemuž sedí i krátká převodovka. Nicméně kdyžsi běžnej českej řidič koupí HTP obestavěné Fabii kombi a následně s nim každej výkend jezdí s celou rodinou, plnym kufrem a míchačkou na přivěsu na chatu, idealně po dálnici kde se skrátka plynovej pedál s kobercem nerozloučí pokud nechce aby ho předjížděly tiráky a navíc tu ona krátká převodovka udržuje motor ve vysokejch otáčkách tak to pak neni divu že ty motory po pár desítkách tisíc km umíraj. A pokud se nejedná o výše zmíněnej příklad tak je onem motor umístěn ve služebáku a vhledem k tomu že z cizího krev neteče tak dostáva pěknej kouř at je teplej nebo studenej.
Já tu ten agregát nechci nějak hájit, sám bych ho nechtěl snad ani zadarmo, ale myslim že za zamyšlení to stojí.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.