


lach-t193 píše:Někdy se prostě nedaří...
lach-t193 píše:Někdy se prostě nedaří...
Sice se podle toho neřídim ale jak jsou ruzny ty testy na snizeni spotřeby tak se vyřazování z kopce vyplatí, samozřejme to nesmí být na úkor brzd atd atd, prostě s rozumem. Ale je fakt že timhle zpusobem jizdy šetřili nezanedbatelnné množství nafty i u moderních nafťáků = energie ztracená tim jak vám motor z kopce brzdí je vetší než energie potřebná na udržení motoru ve volnoběžných otáčkách. Dokonce novej pasat v automatu sám vyřazuje na neutral při určitém režimu jízdy z kopce a tím skutečně šetří palivo. [-o< Ale řešit tohle všechno tak mi praskne hlava, takže si protě jezdím jak se mi to líbí a jak doufám že by se to mělo líbit i autu...Žížal píše:2 lukee:
Zrcatko ma 2 polohy, ty asi pouzivas jako "nocni" sklopeni zrcatka ke stropu. Zkus zrcatko v tehle poloze nastavit ze vidis normalne dozadu a jako "nocni" pouzivat sklopeni dolu - pak se ti tam ty LEDky nebudou odrazet. Pripadne naopak - abych pravdu rekl nikdy jsem nezjistil jak to ma vyrobce vymyslene, ktera poloha je ktera, kazdy to pouziva jak se mu chce...
2vvenalfa:
proc jezdis na volnobeh? zbytecne to zere, je to na houby a mas Curoe Sportivo, ne Curoe volnobeho - proto to chcipaS chcipnutim na volnobeh se pry muzes obcas setkat u kazdeho auta i bez duvodu. Kdesi jsem cetl ze v ramci ekologie se snazi vyrobci snizit emise na volnobeh na minimum, ale na ukor stabilizace volnobehu a ve spojeni s automatickym chcipnutim motoru pod definovane otacky motor obcas zdechne. Chcipnout moderni auto pri rozjezdu jde daleko lip nez starou rotacku diesela bo karburator - kdo nekoho ucil rozjezdy si to asi overil...
jurki888 píše:tak isto brzdis akurat brzdov a ties pri konci kopca pridam plyn tak ako ty pustis brzdu a tiez pridas a ked ides dolu kopcom na kvalte tak auto zrychluje nebudem tam mat predsa 2 ale 4 alebo 5 a nemusim kazdych 5 sekund brzdit usetrene brzdy motor turbo zachladene ;-)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Google [Bot] a 1 host