Příspěvek
od Roger » 9.2.2012, čtv 09:38
chtěl bych se ještě zeptat ohledně toho EGR...když je ta tyčinka zmáčknutá tak je otevřený nebo zavřený?? Někdo tu psal, že pokud je tyčinka zmáčknutá tak EGR je zavřený...já EGR rozebral a tyčinka byla černá a zaseklá v zamáčknuté poloze, což by znamenalo že byl zavřený (a mohl být zavřený už nějakou dobu) tudíž by to znamenalo že EGR by nebyl strůjcem mých problémů....čistě teoreticky si ale myslím že EGR je zavřený když je tyčinka v přirozené poloze tj. díky pružině vysunutá...zítra zkusím to zaslepení pro jistotu (pokud zůstal egr otevřený a není to nouzový režim) a o víkendu kdyžtak půjde k Brychtovi..
Dokážu si představit, že pokud by se EGR zasekl v otevřené poloze (asi zamáčklá tyčinka), tak to auto hodí do nouzového režimu...,ale jak poznám nouzový režim? To můj případ asi nebude, protože s tím autem nejde jet a občas nereaguje plyn :-) to by asi v nouzáku fungovat mělo ne?Asi víc ukáže diagnostika u Hynka:-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw