Údržba 75
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Ako si menil tie powerflexy v hornom stabiku co ide do kastle? Ja som to dotiahol na fest, menil som ich tusim predvcerom... Tvrdost - neviem, nemam nastavenu geometriu tudiz nemozem to bezpecne prehnat cez zakruty... Dotiahol som fest, az kym ta tycka stabika, ktora ide do ramena nebola uplne tuha v karoserii upevnena...
Silentblok ramena - vidim, ze si ho lisoval von, alebo dnu? To nejde vytiahnut len tak rukou? Musim stary silent vylisovat a novy nalisovat?
BRUTUS fotka s tymi kolami
Silentblok ramena - vidim, ze si ho lisoval von, alebo dnu? To nejde vytiahnut len tak rukou? Musim stary silent vylisovat a novy nalisovat?
BRUTUS fotka s tymi kolami
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
No, napisal si postup ked som ja pisal moj post.. Hej, na tej starej mi nejak nejde vyrazit horny cap z tehlice! Matku z capu mam uz dole, ale ako plieskam tak plieskam, tak sa to neda vyrazit odtial Tlmic mam dole a srob zo silentu ramena je taktiez TAKMER vonku... Musim pouzit dlhy srobovak, vyrazim fest odtial srob, co ide cez rameno a mozno horne rameno vypadne dole... Uvidime... Len mi prosim odpovedz na to lisvanie silentbloku vdaka
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ty co jdou do kastle jsem dotáhl tak že cca 3 -4 závity koukaj, netroufl sem si to dotáhnout na doraz, nevím právě co to udělá starý šli dotáhnou na tvrdo, možná bycj je měl ještě přitáhnou
silent sem lisoval do té trubky(úplně náhodou sem jí našel a pasovala ) jinak budeš muset dva ořechy proto sobě a do svěráku nebo stačí položit na zem a bouchnout do toho kladivem(já používal kladivo- mám ho raději a mám malej svěrák)
jinak ty powerflexi sem tam nacpal RUKOU!!! pak sem tam dal tu trubičky(namazanou v tej grafitce) ta trubka tu gumu kapku roztáhne a docela tam drží
silent sem lisoval do té trubky(úplně náhodou sem jí našel a pasovala ) jinak budeš muset dva ořechy proto sobě a do svěráku nebo stačí položit na zem a bouchnout do toho kladivem(já používal kladivo- mám ho raději a mám malej svěrák)
jinak ty powerflexi sem tam nacpal RUKOU!!! pak sem tam dal tu trubičky(namazanou v tej grafitce) ta trubka tu gumu kapku roztáhne a docela tam drží
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
taky sem to tak dělal, že sem vyndal prvně šrou ramene abych pak měl lepší přístup na srážení čepu, musíš dávat rány z té strany(zadní) jak je na tý těhlici ten nálitek, když to nejde silou tak musíš větší silou, ono se to z ovalití a pak čep vyskočí
jinak ty koa dostali nové pneu s menším profilem ted tam je 205/45 16
jinak ty koa dostali nové pneu s menším profilem ted tam je 205/45 16
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
TO Rasputin
tady je lamela z 2,0td a 3,0V6
tady je lamela z 2,0td a 3,0V6
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
hmm, mno jo,podla obrazku toje ine Tak potom to bude tak ze V6 ma ten tisichran iny, otazka je ci totozny s 2.4TD, ale 2.0TS malamelu totoznu s 2.0TD, misokgb si docasne daval z 2.0TDcelu spojku do TSka. Takze V6 a mozno aj 2.4TD bude rozdielna.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: údržba 75
Potřebuju nový tenhle silentblok ví někdo jak se odborně nazývá ta ty tyčka abych věděl jak to pojmenovat až ho budu objednávat . Doufám že je ještě běžne k dostání např na mj Auto, pop art , italcar co myslíte ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: údržba 75
to je on
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Zdar, cena za kus je 44,- Kč (celkem 4 kusy) můžu Ti je poslat.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jo tam sem prvně pokusně dával čep z horného ramene, bylo to fajne, ale jak ten čep nebyl origo k tomu určenej a já sem ho neměl podloženej spešl podložou tak mi to kapku kroutilo tu díru, takže sem přešel k power flexu, zatím dobrý a uvidím co to udělá
jinak tu tyčku bych nazval: stabilizační tyčka hornéího ramene
jinak s těma powerflexama se mi povoluje ta matka to je drží pohomadě (silon v matce nejni zrovna nejlepší)
jinak tu tyčku bych nazval: stabilizační tyčka hornéího ramene
jinak s těma powerflexama se mi povoluje ta matka to je drží pohomadě (silon v matce nejni zrovna nejlepší)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kůrkyn píše:Zdar, cena za kus je 44,- Kč (celkem 4 kusy) můžu Ti je poslat.
jinak tohle je dost dobrá cena časem je vemu na ameriku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: údržba 75
Ok beru pošlu ti SZ s adresouKůrkyn píše:Zdar, cena za kus je 44,- Kč (celkem 4 kusy) můžu Ti je poslat.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
TO RASPUTIN-GO předku
1/ zabrzdíš pořádně zadek auta a předek zvedneš, já to podkládám dvouma kolama na sebe daných a pod motor (nesmíš to zapřít o vanu!!! utrhnou se silenty, ale o ližiny v rámu-to jak na nich drží spodní rameno)
2/odmontuješ tlumič:odmontuješ kolo, u tlumiče začneš od zhora, tu jednu matku a pak ty dva šrouby v dolním rameni(při zpětné montáži- prvně nahoře a pak dole s tím, že si přizvedneš spodní rameno)
ty dva šroubky se většinou zalomí, ideální je navařit matku a vyšroubovat nebo vytahovací elektrodou bnavařit kousek a pka navřit matku a vyšroubovat, odvrtání bych si nechal až na konec, protože rameno je tvrdá a většinou uděláš oválnou díru a nedrží ti tam pak šroub, musíš pak dát šroub skrz
3/Těhlice:odpojíš těhlici od řízení- musíš mlátit kladivem do toho oka kde drží čep, jinak ho nevyrazíš, TZN jakoby směrem od zadního kola k přednímu, když tu těhlici máš rovně po směru jízdy. jo ještě povilíš matku na spojovací tyčce řízení a rukou jí pak zase zatočíš, , povolíš a vytočíš čep a natočíš novej na doraz té matky.
4/ ted vyndáš těhlici, asi bych začal na horním čepu, zase musíš mlátit do oka kde drží ten čep, ta těhlice tam má dokonce nálitek kvůli tomu(celou polonápravu si můžež libovolně přizvedávat heverem do rozumné víše(aby se nekroutila kastle)
spodní čep vyrazíš stejným způsobem- ted bys měl mět těhlici venku, která drží na brzdové trubce, bylo by ideální jí někam přidrátovat, aby se nezničila trubička/hadička
5/ted vymontuješ horní rameno: odpojíš v motorovým prostoru stabilizátor horního ramene(seřizuje je se sním záklon rejdového čepu) pak ho odpojíš od ramene na tom "stabíku" je potřeba skontrolovat plochy které procházeli kastli aby nebyly otlačené, dá se to navařit nebo dát jiné nebo se na to vykašlat , když je máš venku je dobrý je rozhejbat, aby se dalal seřídit parádně geometrie maj pravej/levej zívit
6/horní rammeo: vezmeš golu, krátkej nástavec 17ku ořech a plochou 17 ku klíč, golu strčíš tam do zadu do výztuhy (musíš si nahmatat halvu šroubu) a jednoduše to povolíš.je fajn, když ti ten dlouhej šroub nikam nespadne (dá se ale vyndat) mno a rameno je venku- zkontroluj stav uložení horního ramene, jestli tam nejni najaká vyloemnina a jdi na spodní rameno
7/spodní rameno_ an něm budeš měnit asi jen čep- je dobrý to něčím nakapat třeba WD 40(tuhle věc sem ještě v životě neviděl) a hodně okolí čepu poklepat aby se uvolnila rez, ze zhora jak kouká ten závit(je na něm 8 matka na zpětné nalisování) do toho budeš mlátit kladivem dokud ti čep nevypadne, vnitřek ramene pořádně vyčisti, jinak ty čep půjde špaatně nalisovat a nedosedne. prdní tam čep a spodní rameno je OK
z horního ramene ubruš flexou ty vršky nejtů(stačí jen ze zhora až se dostaneš na čep-jinak origo čepy bejvaj v lekdy hodně dobrým stavu, tak bys is výměnu promyslel a porovnal ho s novým čepem)
jak budeš brousit uvidíš obrys nejtu, uděláš si přesně důlčíkem důlek a ostrým(ostrý vrták ti ušetří moře času ) ho odvrtáš, takhle to uděláš i u druhýho čepu, průměr vrtáku sem tuším používal něco kolem 8?? už nevím prostě aby nebyl větší než nejt,a le zase ne moc malej-zase větším vrtákem, když se netrvíš uděláš oválnou díru a to nejni dobrý, lepší je udělat malou díru a tu větším vrtákem zvětšovat, dokud si budeš myslet, že vrtáš jen nejt.
Po tmhle ty nejty půjdou lehce vyklepnout. když budou venku, vem flexu s dráteným kartáčem a obruš pořádně rameno a natři anty korozní barvou.
namontuješ novej čep na pevnostní šrouby a je to-
silent bud vylisuješ jak mám foto nebo horkovzduškou-profesionální je ho vylisovat jde to lehce(zbytečně neohříváš rameno)
power flex nasadší jednoduše rukou. z prava a z leva a pak tu tyčku, když to tak vemu tak sem namazal tou origo vazelkou jen tu tyčku aby šla lehce do silentu.
mno a ted to všechno zkompletuješ
zapoměl sem an něco??
cca 6-7hodin lážo plážo práce, když se nic nevytentuje
1/ zabrzdíš pořádně zadek auta a předek zvedneš, já to podkládám dvouma kolama na sebe daných a pod motor (nesmíš to zapřít o vanu!!! utrhnou se silenty, ale o ližiny v rámu-to jak na nich drží spodní rameno)
2/odmontuješ tlumič:odmontuješ kolo, u tlumiče začneš od zhora, tu jednu matku a pak ty dva šrouby v dolním rameni(při zpětné montáži- prvně nahoře a pak dole s tím, že si přizvedneš spodní rameno)
ty dva šroubky se většinou zalomí, ideální je navařit matku a vyšroubovat nebo vytahovací elektrodou bnavařit kousek a pka navřit matku a vyšroubovat, odvrtání bych si nechal až na konec, protože rameno je tvrdá a většinou uděláš oválnou díru a nedrží ti tam pak šroub, musíš pak dát šroub skrz
3/Těhlice:odpojíš těhlici od řízení- musíš mlátit kladivem do toho oka kde drží čep, jinak ho nevyrazíš, TZN jakoby směrem od zadního kola k přednímu, když tu těhlici máš rovně po směru jízdy. jo ještě povilíš matku na spojovací tyčce řízení a rukou jí pak zase zatočíš, , povolíš a vytočíš čep a natočíš novej na doraz té matky.
4/ ted vyndáš těhlici, asi bych začal na horním čepu, zase musíš mlátit do oka kde drží ten čep, ta těhlice tam má dokonce nálitek kvůli tomu(celou polonápravu si můžež libovolně přizvedávat heverem do rozumné víše(aby se nekroutila kastle)
spodní čep vyrazíš stejným způsobem- ted bys měl mět těhlici venku, která drží na brzdové trubce, bylo by ideální jí někam přidrátovat, aby se nezničila trubička/hadička
5/ted vymontuješ horní rameno: odpojíš v motorovým prostoru stabilizátor horního ramene(seřizuje je se sním záklon rejdového čepu) pak ho odpojíš od ramene na tom "stabíku" je potřeba skontrolovat plochy které procházeli kastli aby nebyly otlačené, dá se to navařit nebo dát jiné nebo se na to vykašlat , když je máš venku je dobrý je rozhejbat, aby se dalal seřídit parádně geometrie maj pravej/levej zívit
6/horní rammeo: vezmeš golu, krátkej nástavec 17ku ořech a plochou 17 ku klíč, golu strčíš tam do zadu do výztuhy (musíš si nahmatat halvu šroubu) a jednoduše to povolíš.je fajn, když ti ten dlouhej šroub nikam nespadne (dá se ale vyndat) mno a rameno je venku- zkontroluj stav uložení horního ramene, jestli tam nejni najaká vyloemnina a jdi na spodní rameno
7/spodní rameno_ an něm budeš měnit asi jen čep- je dobrý to něčím nakapat třeba WD 40(tuhle věc sem ještě v životě neviděl) a hodně okolí čepu poklepat aby se uvolnila rez, ze zhora jak kouká ten závit(je na něm 8 matka na zpětné nalisování) do toho budeš mlátit kladivem dokud ti čep nevypadne, vnitřek ramene pořádně vyčisti, jinak ty čep půjde špaatně nalisovat a nedosedne. prdní tam čep a spodní rameno je OK
z horního ramene ubruš flexou ty vršky nejtů(stačí jen ze zhora až se dostaneš na čep-jinak origo čepy bejvaj v lekdy hodně dobrým stavu, tak bys is výměnu promyslel a porovnal ho s novým čepem)
jak budeš brousit uvidíš obrys nejtu, uděláš si přesně důlčíkem důlek a ostrým(ostrý vrták ti ušetří moře času ) ho odvrtáš, takhle to uděláš i u druhýho čepu, průměr vrtáku sem tuším používal něco kolem 8?? už nevím prostě aby nebyl větší než nejt,a le zase ne moc malej-zase větším vrtákem, když se netrvíš uděláš oválnou díru a to nejni dobrý, lepší je udělat malou díru a tu větším vrtákem zvětšovat, dokud si budeš myslet, že vrtáš jen nejt.
Po tmhle ty nejty půjdou lehce vyklepnout. když budou venku, vem flexu s dráteným kartáčem a obruš pořádně rameno a natři anty korozní barvou.
namontuješ novej čep na pevnostní šrouby a je to-
silent bud vylisuješ jak mám foto nebo horkovzduškou-profesionální je ho vylisovat jde to lehce(zbytečně neohříváš rameno)
power flex nasadší jednoduše rukou. z prava a z leva a pak tu tyčku, když to tak vemu tak sem namazal tou origo vazelkou jen tu tyčku aby šla lehce do silentu.
mno a ted to všechno zkompletuješ
zapoměl sem an něco??
cca 6-7hodin lážo plážo práce, když se nic nevytentuje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
No nevim, ja to robil s kamosom, a okrem silentu horneho ramena to bolo tak cca 30 minut jedna strana - spodak, vrch a gulak, ale vzduchova utahovacka atd atd.. Cakaju ma teraz tie silenty ramienMilano75 píše:TO RASPUTIN-GO předku
A uz ked to ma dole tak stabilizator, ktorym sa urcuje odklon kolesa, skrz kastli - tusim 17ka matka, aj som to tusim robil ked som mal vonku chladic, lebo som pretesnoval, takze na golu a v pohode vytocit, vymenit gumove podlozky za powerflexy a nasrobovat naspat, hura na geometriu
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
30minut . To snad ani neočistíš. to je tak rozebrat naprat,složit a to to musí jít povolit. Já bych se přikláněl k těm 6-7 hodin, včetně silentů spodního ramena.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
RV147 píše:30minut . To snad ani neočistíš. to je tak rozebrat naprat,složit a to to musí jít povolit. Já bych se přikláněl k těm 6-7 hodin, včetně silentů spodního ramena.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Vic jak instalacia windowsu to nebylo, kamosovi som instaloval windows a on zatim menil cepy na jedne strane... Auto na zdvihak, dole koleso, flexou ofiknul vrchni cap, vzduchovou utahovackou vsetko rozobral a nasledne dal dokopy, tusim spodok musel davat hore stahovakom... No 40-50 minut, viac ako 50 minut to isto nebolo, aj ja som pozeral No, je to frajo
edit: jen tri capy, bez silentu
edit: jen tri capy, bez silentu
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
za čas to zarezne, protože určitě nestihnul namazat šrouby grafitkou....
Re: údržba 75
Jo tak zrovna s tímhle jsem si vyhrával.... při skládání zadku jsem všechny šrouby mázl grafitkou kromě těch na hardyspojkách
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Od jistý doby používám měděnej sprej+trošku vazelíny.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: údržba 75
Co jsem si tak ověřil tak je taky třeba používat adekvátní délku šroubu.... pokud drčí zbytečně zlouhý kus závitu ven tak ono to povolit jde ale pak se to zakousne na té části co jen tak trčela ven a našroubuješ se jak k*o*k*o*t
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
a v lepším případě se to ukroutí
Ale na některých místech jsou z výroby jednuou tak dlouhé šrouby něž je třeba. Asi aby se jim to ve výrobě líp strefovalo.
Ale na některých místech jsou z výroby jednuou tak dlouhé šrouby něž je třeba. Asi aby se jim to ve výrobě líp strefovalo.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
no jo, to by ma zaujimalo, vrchne capy co su origo prinitovane, tak som si kupil nato sroby(tvrdene), ale su dost dlhe, takze to moze byt problem? Ak hej tak by som z nich upilil alebo kupil kratsie... bo tie co mam teraz by vytrcali tak 2cm
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno dej je matkou dolů a je to , když je budeš chtít řezat tak tam namontuj obič matku a až pak ho uřízní, pak zapiluj šroub aby měl náběj, lehce oprav závity, když bude třeba a pak vytič matku(tím se závit prořízne)
nebo konec závitu opatlej grafitkou a neřeš to
nebo konec závitu opatlej grafitkou a neřeš to
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Hlavně tam dej matku s plastovým jistícím kroužkema správně utáhni. Více neznamené lépe.
Máme kamaráda, který rád všechno utahuje, nasadí na ráčnu metrovou trubku a jede .
Máme po něm v garáži pojmenovanou krabici s páčidly, trubkami a podobnými momenťáky "Fišerky".
Máme kamaráda, který rád všechno utahuje, nasadí na ráčnu metrovou trubku a jede .
Máme po něm v garáži pojmenovanou krabici s páčidly, trubkami a podobnými momenťáky "Fišerky".
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host