Selespeed valí dál bez problémů. Takže se potvrdilo to, že bych tu Zeltwegu vyplázl minimálně 700eur za výměnu hydraulické pumpy a jelikož by se závada (vadný akumulátor tlaku) neodstranila, tak by v servise předpokládali, že je vadný robot. přece by neměnili nějakou baňku... kolik by to stálo pak? dejme tomu + 2-3 tisíce?
Jinak jsem Alfě dopřál velký servis u Kůrkyna. Jak Kůrkyn podotkl vyladění před technickou za čtyři pětky

respektive 43tisíc korun, takže v nehbližší budoucnosti jistě nehrozí, že bych jí prodával. Ještě s ní je totiž pořád zábava jezdit.
A co má teda nového?
brzdové destičky ATE a nová brzdovka, bo varianta kotouče Brembo s drážkama + desky EBC Greenstuff spolu se solí a teplem garáže, dopadla takto:
přední horní i dolní ramena-vše originál TRW
výfuk, vlnovec a zadní tlumič Imasaf
komplet rozvody (už jsem je dělal po 2., ale od minula jsem měl pochybnosti o provedené kvalitě, což se i malinko potvrdilo a konečně mám klid)
olej SELENIA Racing + filtr
doplnění + desinfekce klimatizace+kab. filtr
kontrola tlaků ve válcích
repase variátoru
nástřik dutin, pěkně to voní
oprava mlhovek a světlometů (to 1. byla pojistka na kterou jsem sám nepřišel a to 2. byla už nepříjemná oprava po mém bastlování s HID sadou)
a mám zase STK
......takže Alfa je v parádní kondici a taky to hned na zpáteční cestě na Hohentauren Pass předvedla
