
rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Než ti ojnice projede blokem a klika zaklepe na spodku, chce to benzín v šestiválu 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Vědět co budu mít s ropákem, tak beru 2,2 nebo 3,2 benzín a jsem v poho.
Teď to budu muset dobojovat, jinak pude Alfa někam a příští káru vybírá manželka.
Teď to budu muset dobojovat, jinak pude Alfa někam a příští káru vybírá manželka.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
to podepíšu, i když musím zaklepat zatím jen jezdím a dělám servisní intervaly.cuhan píše:A proto je třeba jít do benzínu,je to levnější provoz,bez stresů jestli dojedu
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
pánové, nechte si OT rady o benzínu a pojďme k věci.
Tady je vlákno o tomto problému:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... lit=klapky
a tady dopodrobna u kolegů:
http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=33&t=813
Já radím zavolat Cendlerovi a nechat si vysvětlit po telefonu jak na to. Pokud to dobře chápu, motorek se dá odpojit a klapky zafixovat, dělal to Oskar, tak se s ním spoj.
Tady je vlákno o tomto problému:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... lit=klapky
a tady dopodrobna u kolegů:
http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=33&t=813
Já radím zavolat Cendlerovi a nechat si vysvětlit po telefonu jak na to. Pokud to dobře chápu, motorek se dá odpojit a klapky zafixovat, dělal to Oskar, tak se s ním spoj.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tanguero: Dík za naťuknutí, už to studuju, je to dost dlouhé vlákno, ale už teď mám podezření, že to můj případ nebude. Všichni tam řeší upadlé kovové táhlo a pak následné problémy, ale mne táhlo drží a otevírá-zavírá pěkně.
Navíc mám ještě jeden postřeh. Když přes diagnostiku zacvičím se škrtící klapkou(opakovaně kontrola akčních členů-regul.ventil průtoku), tak mi auto přibližně 400 km do nouzáku nepadne. Opakuje se to už min. podruhé, že už-už se začínám těšit a pak to zas začne do nouzáku padat. Proto si myslím, že tím testováním klapky jsem jí pokaždé udělal trochu prostor v tom sajrajtu a potom chvíli chodí v pohodě. Ten sajrajt byl z druhé strany klapky, tam kde je soutok s přívodem od EGR ventilu. Kdysi na začátku mě na to upozorňoval Cendler, ale to jsem neměl dost odvahy vytáhnout baterii a pořád jsem to čistil jen ze strany přívodu od turba. Včera jsem klapku konečně sundal a za ní byl nános jak prase. Jsou tam nějaké obvodové kanálky (nechápu význam) a ty byly totálně plné zatvrdlého karbonu. Sice se mi nezdá, že by klapka při natočení zasahovala až k těmto ucpaným kanálkům, ale vyloučit to nemůžu, jelikož jsem to zmontoval dřív než mě to celé napadlo. Večer dám nějaké fotky pro ilustraci. Něco málo se nakonec zaostřit podařilo.
Hledám problém možná i tam, kde být nemůže, ale jsem docela zoufalej a už si nemůžu dovolit vyhodit 17 tisíc za výměnu vířivých klapek, pokud by nebyly opravdu vadné. Pokud bych totiž vyvalil 17 a Alfice by poté padla do nouzáku, tak jí bezpečně udělám něco hrozného
Navíc mám ještě jeden postřeh. Když přes diagnostiku zacvičím se škrtící klapkou(opakovaně kontrola akčních členů-regul.ventil průtoku), tak mi auto přibližně 400 km do nouzáku nepadne. Opakuje se to už min. podruhé, že už-už se začínám těšit a pak to zas začne do nouzáku padat. Proto si myslím, že tím testováním klapky jsem jí pokaždé udělal trochu prostor v tom sajrajtu a potom chvíli chodí v pohodě. Ten sajrajt byl z druhé strany klapky, tam kde je soutok s přívodem od EGR ventilu. Kdysi na začátku mě na to upozorňoval Cendler, ale to jsem neměl dost odvahy vytáhnout baterii a pořád jsem to čistil jen ze strany přívodu od turba. Včera jsem klapku konečně sundal a za ní byl nános jak prase. Jsou tam nějaké obvodové kanálky (nechápu význam) a ty byly totálně plné zatvrdlého karbonu. Sice se mi nezdá, že by klapka při natočení zasahovala až k těmto ucpaným kanálkům, ale vyloučit to nemůžu, jelikož jsem to zmontoval dřív než mě to celé napadlo. Večer dám nějaké fotky pro ilustraci. Něco málo se nakonec zaostřit podařilo.
Hledám problém možná i tam, kde být nemůže, ale jsem docela zoufalej a už si nemůžu dovolit vyhodit 17 tisíc za výměnu vířivých klapek, pokud by nebyly opravdu vadné. Pokud bych totiž vyvalil 17 a Alfice by poté padla do nouzáku, tak jí bezpečně udělám něco hrozného

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Jasně, proto se snažím ti radit tak, aby tě to už víc peněz nestálo.
Myslel jsem, že to čištění sání znamená, že před klapkou a za klapkou je to jak nové. Jak a kam stříkali ten sajrajt při čištění, když ti za klapkou zůstal bordel?
Já sám jsem to měl taky děsně zanesené, ale motor do nouzáku nepadal. Tak držím palce aby to bylo ono.
Myslel jsem, že to čištění sání znamená, že před klapkou a za klapkou je to jak nové. Jak a kam stříkali ten sajrajt při čištění, když ti za klapkou zůstal bordel?
Já sám jsem to měl taky děsně zanesené, ale motor do nouzáku nepadal. Tak držím palce aby to bylo ono.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Právě že čistící prostředek se při dekarbonizaci pouštěl přímo do klapky a když jsem včera viděl co zůstalo hned za klapkou, tak mi je jasné, že chemická dekarobonizace je podvod jak kráva.
Já blbec jsem byl u toho nechal jsem se oblbnout tím čistým vstupem. Bylo vidět přesně jen po konec prostoru klapky což je vidět na těch fotkách, které jsem tady dával a dále zůstal asi stejný hnus jak předtím (to pouze předpokládám bo předtím jsem to neviděl). Každopádně dekarbonizaci budu reklamovat a jsem zvědav, jak se k tomu borec postaví.
Já blbec jsem byl u toho nechal jsem se oblbnout tím čistým vstupem. Bylo vidět přesně jen po konec prostoru klapky což je vidět na těch fotkách, které jsem tady dával a dále zůstal asi stejný hnus jak předtím (to pouze předpokládám bo předtím jsem to neviděl). Každopádně dekarbonizaci budu reklamovat a jsem zvědav, jak se k tomu borec postaví.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Nemohl by čistě náhodou být problém v tom chipu 147kW@160kW ?
Taky sem se jeden čas trápil s chipem na156 a měnil díly v motoru jak na běžícím pásu až sem si potom nechal nahrát původní soft a bylo po problémech.
Taky sem se jeden čas trápil s chipem na156 a měnil díly v motoru jak na běžícím pásu až sem si potom nechal nahrát původní soft a bylo po problémech.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Ani omylem, chip mám cca posledních 550 km a problém se sáním od počátku t.j. necelých 3000 km.
Jinak posílám včerejší fotky. Bohužel není vidět kolik tam bylo karbonu, jelikož jsem to hned začal vyškrabávat šroubovákem a až potom mě napadlo fotit.
Jinak posílám včerejší fotky. Bohužel není vidět kolik tam bylo karbonu, jelikož jsem to hned začal vyškrabávat šroubovákem a až potom mě napadlo fotit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Takže "odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil".
Nakonec to budou opravdu vířivé klapky. Po naťuknutí Tanguerem jsem prolezl Oplácké fórum a odkazy a potom mi došlo, že pojmem "regulační ventil průtoku" může diagnostika opravdu myslet právě ty vířivé kapky a ne škrtící klapku. Udělal jsem ještě jednou test akčního členu-regul. ventil průtoku a richtig - pohybují se klapky a celé táhlo tam a zpět. Takže klapky jsou zanesené karbonem a když s nimi takhle trochu zacvičím tak na několik stovek km dají pokoj, potom se opět zaseknou v tom sajrajtu a nouzák je na světě. Jediné co mi ještě nedává smysl je ten popis závady z FES, cituji tentokrát přesně:
P2013 - Regulační ventil průtoku - žádný signál
- důvodem chyby je to, že jednotka neobdržela platný signál z čidla. Chyba není v souč. zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby a sledujte v budoucnu tuto chybu, zdali se znova neobjeví.
Nevím zda tím, že se klapky zaseknou v karbonu dojde ke změně tlaku v sání a tím čidlo dostane nesmyslnou hodnotu, což ŘJ špatně vyhodnotí, nebo proč tam ten pokec o čidlu vlastně je. Čidlo jako takové špatné asi nebude, protože jak jsem psal výše, pokud pocvičím s klapkami, tak se cca 400 - 500 km nic neděje, což by vadné čidlo asi nevydrželo.
Asi začnu zjišťovat, kde mi ty vířivé klapky vymění za rozumnou cenu. Prozatím před každou delší jízdou provedu klapkám pořádnou rozcvičku.
Tímto se omlouvám technikovi z AF centra, který mi vířivé klapky diagnostikoval správně, akorát mě nemusel dávat naděli s tou dekarbonizací. Mohl jsem ušetřit těch 6.000 Kč a rovnou to řešit pořádně. Takto mě to celé vyjde ne 17.000 ale 23.000, tedy pokud mi něco za dekarbonizaci nevrátí v rámci reklamace.
Ale je to vopruz, abych se zánovní károu v 60.000 km řešil takovéto prasárny.
Nakonec to budou opravdu vířivé klapky. Po naťuknutí Tanguerem jsem prolezl Oplácké fórum a odkazy a potom mi došlo, že pojmem "regulační ventil průtoku" může diagnostika opravdu myslet právě ty vířivé kapky a ne škrtící klapku. Udělal jsem ještě jednou test akčního členu-regul. ventil průtoku a richtig - pohybují se klapky a celé táhlo tam a zpět. Takže klapky jsou zanesené karbonem a když s nimi takhle trochu zacvičím tak na několik stovek km dají pokoj, potom se opět zaseknou v tom sajrajtu a nouzák je na světě. Jediné co mi ještě nedává smysl je ten popis závady z FES, cituji tentokrát přesně:
P2013 - Regulační ventil průtoku - žádný signál
- důvodem chyby je to, že jednotka neobdržela platný signál z čidla. Chyba není v souč. zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby a sledujte v budoucnu tuto chybu, zdali se znova neobjeví.
Nevím zda tím, že se klapky zaseknou v karbonu dojde ke změně tlaku v sání a tím čidlo dostane nesmyslnou hodnotu, což ŘJ špatně vyhodnotí, nebo proč tam ten pokec o čidlu vlastně je. Čidlo jako takové špatné asi nebude, protože jak jsem psal výše, pokud pocvičím s klapkami, tak se cca 400 - 500 km nic neděje, což by vadné čidlo asi nevydrželo.
Asi začnu zjišťovat, kde mi ty vířivé klapky vymění za rozumnou cenu. Prozatím před každou delší jízdou provedu klapkám pořádnou rozcvičku.
Tímto se omlouvám technikovi z AF centra, který mi vířivé klapky diagnostikoval správně, akorát mě nemusel dávat naděli s tou dekarbonizací. Mohl jsem ušetřit těch 6.000 Kč a rovnou to řešit pořádně. Takto mě to celé vyjde ne 17.000 ale 23.000, tedy pokud mi něco za dekarbonizaci nevrátí v rámci reklamace.
Ale je to vopruz, abych se zánovní károu v 60.000 km řešil takovéto prasárny.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tak jak píšeš to tak bude, takže nakonec to všechno bude těma klapkama, ono ty chyba je i v celku správně, ono pokud se ty klapky teda opravdu sekají, tak je možné že se seknou v zavřené poloze a potom v sání bude hodně vysoký tlak a tak čidlo vyhodnotí závadu a šup do nouzáku a aby turbo už netlačilo, další vzduch do sání, takže pro tebe jedině vyředit ty výřivé klapky nebo vyměnit sání, co jsem to měl venku, tak bohužel samotné klapky nejdou vyměnit, jsou zalité v sání, ale vyřadit je by neměl bát problém.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Cendlere a ty jsi ty klapky neměl ve 110.000 km, když jsi to čistil vydřené. Opel-áci všude fotí totálně vychozené plastové klapky, které je zbytečné čistit. Pokud by to mělo význam celé rozhodit a vyčistit, tak mám jednoho známého co by to zmákl za rozumnou cenu, ale pokud budou klapky ojeté a bude potřeba vyměnit celé sání, tak to si dám do toho Alfáckého servisu za 17 tácků.
Než bych šel do výměny celého sání tak sámoška zkusím nejdřív klapky odstavit v poloze otevřeno, ale pokud to bude mít vliv na cokoliv, tak v tom nejedu...
Než bych šel do výměny celého sání tak sámoška zkusím nejdřív klapky odstavit v poloze otevřeno, ale pokud to bude mít vliv na cokoliv, tak v tom nejedu...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
ničeho jsem si na nich nevšimnul, pouze byly zaprasený, tak jsem to vyčistil
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Jsem jen tak ze zvědavosti mrkl, jak se pereš dál s tím nouzákem. Podle mě musel předchozí majitel do toho brát bionaftu, to svinstvo pak zadělalo ty klapky natolik, že se zadírají.
Můj motor má 200kkm a podobně jako na OPEL fóru se mi spíš zdá, že jsou vychozené a podfukují. Ale naštěstí, oproti opel kolegům, táhlo na Alfě nepadá, takže to chodí jak má.
Nerad bych radil něco, co může uškodil, ale šlo by to táhlo shodit a pak zkoušet jednu po druhé jak chodí? To bude asi nejlíp vědět CENDLER.
Jo, a před tím, než do toho vrazíš 17litrů, co tak si nechat sundat sání, vyčistit a vrátit? Podle odkazů na Opel fŕu to dělají kluci v Polsku, to máš přece kousek!
Můj motor má 200kkm a podobně jako na OPEL fóru se mi spíš zdá, že jsou vychozené a podfukují. Ale naštěstí, oproti opel kolegům, táhlo na Alfě nepadá, takže to chodí jak má.
Nerad bych radil něco, co může uškodil, ale šlo by to táhlo shodit a pak zkoušet jednu po druhé jak chodí? To bude asi nejlíp vědět CENDLER.
Jo, a před tím, než do toho vrazíš 17litrů, co tak si nechat sundat sání, vyčistit a vrátit? Podle odkazů na Opel fŕu to dělají kluci v Polsku, to máš přece kousek!
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Řeším to přesně jak říkáš, zjišťuji všechny možnosti a nějak nespěchám. Tento týden půjdu za borcem co má endoskop, takže budu vidět jak klapky a jejich okolí vypadá. Potom se rozhodnu zda se to vyplatí čistit, nebo rovnou měnit. Ono totiž nechcu zvolit levné řešení(rozebrání, vyčistění a výměna rozvodů do 10.000), aby to potom neklaplo a budu to muset dělat podruhé komplet za 17, to by mě už asi kleplo.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
ještě jedna možnost, to přibez a já ti to osobně vyčistím a nafotím jako vždycky
jinak dneska ti pošlu tu naší věc
jinak dneska ti pošlu tu naší věc

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Toš kdyby jsi nebydlel na "druhém konci světa" tak do toho jdu, ale takhle by se to muselo vyplatit po odečtu nákladů na cestu (sám víš kolik tě to stálo při přesunu na DPFoff Morava) což se asi do toho nevlezeme. Jinak pokud chceš tak mi klidně hoď hrubou kalkulaci čištění do SZ, nechal jsem to nacenit už min. u 5 lidí. Navíc jsi psal, že to byla akce na 2 dny, takže bych si ještě musel hledat nocleh 

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tak jsem dnes pomocí endoskopu zkusil omrknout vířivé klapky. Bohužel jsem se horko těžko dostal jen na tu nejbližší. Endoskop má celkem málo tvarovatelný krk a pokaždé jak jsem ho tam sunul tak se čočka obalila tím sajrajtem a nic jsem neviděl. Nakonec jsem po půl hodině viděl tu jednu klapečku a byla zanesená celkem normálně, nevím proč by se měla zasekávat a obroušená taky nebyla. Následně jsem zkusil pokvedlat s táhlem od motorku co pohybuje klapkou(viz foto). Do polohy otevřeno to tahá zpět asi nějaká pružina a motorek to přivírá. Zkoušel jsem s tím pohybovat tam a zpět a přišel jsem na to, že pokud to pustím z polohy zavřeno tak to setrvačností pružina stáhne do polohy otevřeno spolehlivě, ale pokud jsem pomalu přešel do poloviny dráhy, tak se do někdy už dál nehlo. Možná nakonec bude problém v kombinaci zesláblé pružiny a zanesených klapek.
Teď mi je to už ale jedno, jelikož po tomto zjištění jsem se rozhodl odpojit táhlo motorku od klapek a ty jsem nechal otevřené(viz foto). Poškozené tak aby upadli nejsou, takže pod ventil nevletí a mírně zvýšenou kouřivost v nízkých otáčkách jak se píše v E-lernu jsem nezaznamenal. Budu to sledovat a pokud se nic neprojeví tak to možná nechám tak.
Teď mi je to už ale jedno, jelikož po tomto zjištění jsem se rozhodl odpojit táhlo motorku od klapek a ty jsem nechal otevřené(viz foto). Poškozené tak aby upadli nejsou, takže pod ventil nevletí a mírně zvýšenou kouřivost v nízkých otáčkách jak se píše v E-lernu jsem nezaznamenal. Budu to sledovat a pokud se nic neprojeví tak to možná nechám tak.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tak já se hlásím s úplně stejným problémem...padání do nouzáku s chybou regulačního ventilu průtoku... P2013, P2004
U mě se to dlouho neprojevovalo a já myslel, že to vyřešili ve Zlineru vyčištěním EGRu (alespoň to tvrdili), ale chyba lávky...bylo to jen o tom, že jsem dlouho nejel po dálnici...
U mě se totiž tahle chyba vyskytuje pouze po delší jízdě ustálenou rychlostí po dálnici apod. Jakmile vypnu tempomat, sundám nohu z plynu atd. ...zkrátka, když po delším konstantním tahu motoru (50 a více km) začnu náhle decelerovat a vyvolám tak zřejmě to, že řídící jednotka se snaží klapky uzavřít, padnu do nouzáku...
Pro mne je to teď před plánovanou dovolenou (dlouhé přesuny po dálnicích) hodně horký problém...
Sakra to šlo rychle...odpověděl jsi dřív, než jsem se zeptal...
U mě se to dlouho neprojevovalo a já myslel, že to vyřešili ve Zlineru vyčištěním EGRu (alespoň to tvrdili), ale chyba lávky...bylo to jen o tom, že jsem dlouho nejel po dálnici...
U mě se totiž tahle chyba vyskytuje pouze po delší jízdě ustálenou rychlostí po dálnici apod. Jakmile vypnu tempomat, sundám nohu z plynu atd. ...zkrátka, když po delším konstantním tahu motoru (50 a více km) začnu náhle decelerovat a vyvolám tak zřejmě to, že řídící jednotka se snaží klapky uzavřít, padnu do nouzáku...
Pro mne je to teď před plánovanou dovolenou (dlouhé přesuny po dálnicích) hodně horký problém...
Sakra to šlo rychle...odpověděl jsi dřív, než jsem se zeptal...

ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tak máš štěstí, mě se to projevovalo naprosto stejně jak tobě - ustálená rychlost na dálnici, kopeček a bum. Tímto padání do nouzáku lehce odstraníš to vykoumal Tanguero na Opláckém fóru, ale jak se to bude chovat po delší době s ohledem např. na spotřebu a kouřivost nevím, to bude na delší zkoumání. Zatím pouze vím, že na výkonu se to neprojevilo nijak, což je fajn.
Sportu zdar a klapkám klid.
Sportu zdar a klapkám klid.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Odpojeni klapek bude dalsi povinna procedura po kuchnuti EGR
Kourivost vem cert

Kourivost vem cert

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Jen mne docela mrzí, že si Envel musel projít tou ždímačkou na peníze, než si vlastně pomohl sám (potažmo kolega z fóra)...ten svět se opravdu v prdel obrací...
Jak to dopadlo s reklamací "zmrdičištění" sání?
P.S. Díky Tanguero...
Jak to dopadlo s reklamací "zmrdičištění" sání?
P.S. Díky Tanguero...
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
Tak, po vyřešení nejzásadnějších problému nastal čas na nějaké vychytávečky. Začal jsem výměnou origo mlhovek za LED SDS. Záměrně jsem objednal velikost 9cm aby šli co nejlépe vyměnit za mlhovky bez redukčních kroužků a po malém bastlení to sedlo jak prdel na hrnec. Zde je výsledek:
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Envel - Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007)
hezký pane, super, jinak co ta díra vedle pravé mlhovky, pardon DRL
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti