Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
je to hold jak se tu píše o servisu a o zacházení.. měl jsem Renaulta poměrně i nadupaného plného elektriky a nebyl s nim za dva roky provozu sebemenší problém, pak jsem se nechal zlákat Alfou v naftě, že budu jezdit úsporně.. hlavně bratr má taky 159 1,9JTDm 16v a nemá sebemenší problém tak jsem si řikal že to bude dobré a co koupil jsem napíglovanej přetočenej shit do kterého jsem jenom cpal prachy a tak zase honem rychle k benzínu kde zatim vše šlape jak má ikdyž se o 2,0TFSI hodně píše jak žere olej což se u mě zatim neděje ( už klepu do dřeva ), ale zase trnu hrůzou někde v praze zaparkovat, že mi někdo očesá xenony a origo VW navi.. a co si budem povídat nepoučil jsem se a zase čumim po alfách a zase nafta
jinak bylo tu řečeno o 2,5TDI, že je to špatnej motor.. švagr ho má v Touaregu a po 170tis. km bez problému takže opravdu zřejmě kus od kusu 
Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nedivím se, že koukáš po Alfách. Tak snad seženeš nějákou dobrou a nebudeš mít zase smůlu. Znám i člověka, který si Alfu koupil novou. Měl jí rád, ale měl s ní věčné problémy, pořád něco v záruce a pak i po ní. Nakonec se po šesti letech naštval a udělal něco, co dodnes nechápu. Dal auto do lisu a pak si koupil Alfu 166. Zvláštní to svět, co?
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
člověk nemůže dělat furt jenom dobré rozhodnutí
mam takovou představu Alfice, kterou měl reznik
bílá 159 berlina Ti 2,4JTDm 154kW béžovej interiér a ještě třeba elektrickej šíbr na kterej jsem si ted zvyknul.. no což jdu snít 
Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
můžu se někde pod to podepsat?riprex píše:Lhal bych, kdybych řekl, že jsem při nákupu Alfy nejednal taky trochu v eufórii, ale asi jsem měl holt větší štěstí. Když ten výběr nepodceníš a koupíš dobré auto, tak to bude vpohodě. Co jsi vlastně měl za závady?
swoop01: Já se zatím mezi běžnými a normálními lidmi nesetkal s tím, že by kdokoliv Alfu nějákým způsobem kritizoval, pomlouval a tak podobně. Spíš jsem z těchto kruhů slyšel obdiv vůči autu, které je pěkné, dobře se v něm jezdí a má dobrý výkon. Maximálně tak občas někdo zmíní, že by si asi Alfu nekoupil, protože se tady na to špatně shání díly a nebo, že je pro něj drahá (obojí není tak úplně pravda).
Když od někoho slyším Alfu pomlouvat je to:
a) mechanik z nějákého zapadlého servisu případně pneuservisu, kterej se zmohl akorát na to, aby si koupil a vytunil Golfa případně Passata, tiše závidí, případně je úplně blbej
b) mladej (18-25) idiot, kterej má místo mozku želé a jezdí v nějákém totálním pekáči (všechno od P106 přes Polo a Golf IV konče starým a prorezlým BMW s neonama).
c) kamarád a)
d) kamarád c)
Já se naštěstí všem těmhle lidem vyhejbám, takže v mém okolí má Alfa společenský kredit docela dobrý. Pokud člověk má kamarády z bodů a) až d), tak by si Alfu v žádném případě kupovat neměl. V opačném případě k tomu nevidím důvod
a pod příspěvek ACMILANA taky?
pořád jen slyším že pěkne, itali to umi atd. atd. ale že by si itala ani tak nikdy nekoupili.
Je to jen závist. Je to velice hezké auto za kterým se lidi otočí, pohodlné, pěkně ovladatelné, svižné.
To co oni vtlačí za podvozky, turba, chipy a kraviny aby ty wagny jely jako tako a nehoupaly se, má 159-tka už v originálu. (o TI asi ani nemluvím, ještě jsem neměl možnost vyzkoušet) no a i pak sestejně jen lepi za kufr a na vic už se nezmůžou.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
aka to bola alfa,159?riprex píše:Nedivím se, že koukáš po Alfách. Tak snad seženeš nějákou dobrou a nebudeš mít zase smůlu. Znám i člověka, který si Alfu koupil novou. Měl jí rád, ale měl s ní věčné problémy, pořád něco v záruce a pak i po ní. Nakonec se po šesti letech naštval a udělal něco, co dodnes nechápu. Dal auto do lisu a pak si koupil Alfu 166. Zvláštní to svět, co?
ja ked som bol este s 156 u niekoho v servise tak automaticky-to je alfa,to sa kazi,a ked som sa spytal ake auto si mam kupit,len nie taliana,dalsi nie renolta,dalsi nie forda ani audi,dalsi kup bmw-a ja na to preto mas 3 roky xd na dvore rozobrate?takze s toho vychadza jedine skoda a vw a tie sa najviac kradnu...
Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ne, byla to 156 2.5 V6.
Jinak moje story s centrálem má pokračování... vyhodil jsem celkem 1600,- (1000,- čtečka a 600,- práce) a nevedlo to nikam - nakonec mi bylo řečeno, že s čtečkou je to stejné jako s klíčem a tedy nejde použít čtečka z jiného auta, musí se koupit nová
. Takže snad jen varování pro ostatní, co by to chtěli zkoušet taky levněji. Nová vychází i s prací kolem 10 000,-.
Jinak moje story s centrálem má pokračování... vyhodil jsem celkem 1600,- (1000,- čtečka a 600,- práce) a nevedlo to nikam - nakonec mi bylo řečeno, že s čtečkou je to stejné jako s klíčem a tedy nejde použít čtečka z jiného auta, musí se koupit nová
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Máš na mysli 1,9 JTDm 8V? To je zvláštní,protože i v plno testech a od několika mechanmiků jsem právě slyšel že je to nejmíň poruchový motor ve 159-ce.Což mi potvrdili i kluci v autoscanu,že jsme si vybral do 159-ky jednoduchej motor kterej vydrží hodněriprex píše:...Jediný motor, o kterém se pro 159 vyjadřoval hodně sprostě je osmiventilová 1.9, ty prý odcházejí docela často, což mě překvapilo....
Jinak co se týče čtečky,tak teda nic moc výsledek
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo, právě na JTDm 8V, prý jich měl už pár zničenejch, ale nevím jestli jsem správně pochopil důvod, ono je to takové dorozumívání rukama a nohama
. Samotného mě to ale taky překvapilo, jak jsem psal, čekal jse kritiku spíš benzínů.
Jinak co se týče té čtečky, tak když nic, aspoň jsem jí rozebral:
http://ksv.xf.cz/K1.JPG
http://ksv.xf.cz/K2.JPG
Na té druhé fotce je dobře patrná anténa pro příjem signálů z DO (ten plechovej most bude ona) a pak ta cívka, což by zas měl být přijímač signálu z klíčku pro imobilizér a startování, to je obdobné jako u všech aut s imobilizérem. Ten čip NEC NTR939 je podle všeho zakázkový čip přímo pro Alfu a pro tenhle systém To Enter and Go a ten taky má všechno to zabezpečení na starosti. Jinak při pokusu naprogramovat nové klíče se ani nepodařilo dostat se k samotnému programování klíčů - neseděl přístupový kód, hlásilo to chybný kód, přitom kódovou kartu k autu mám a kód jinak sedí, takže ona ta čtečka není jen čtečka a je to do toho systému integrováno mnohem hlouběji. Nové čtečky jsou údajně předprogramované přesně pro to či ono vozidlo s patřičným VINem a v žádném jiném fungovat nebudou, takže bohužel, tady bude cesta buďto prolomení té ochrany a nebo přistoupením na jejich pravidla hry a obětováním peněz. Aspoň jsem ale s těch dvou čteček poskládal jednu - na boku je ještě takovej malej plošňák s několika mikrospínačema a právě ten byl příčinou toho, že to občas nedetekovalo klíč. Takže vítězství aspoň napůl. Lepší než drátem do oka...
Jinak co se týče té čtečky, tak když nic, aspoň jsem jí rozebral:
http://ksv.xf.cz/K1.JPG
http://ksv.xf.cz/K2.JPG
Na té druhé fotce je dobře patrná anténa pro příjem signálů z DO (ten plechovej most bude ona) a pak ta cívka, což by zas měl být přijímač signálu z klíčku pro imobilizér a startování, to je obdobné jako u všech aut s imobilizérem. Ten čip NEC NTR939 je podle všeho zakázkový čip přímo pro Alfu a pro tenhle systém To Enter and Go a ten taky má všechno to zabezpečení na starosti. Jinak při pokusu naprogramovat nové klíče se ani nepodařilo dostat se k samotnému programování klíčů - neseděl přístupový kód, hlásilo to chybný kód, přitom kódovou kartu k autu mám a kód jinak sedí, takže ona ta čtečka není jen čtečka a je to do toho systému integrováno mnohem hlouběji. Nové čtečky jsou údajně předprogramované přesně pro to či ono vozidlo s patřičným VINem a v žádném jiném fungovat nebudou, takže bohužel, tady bude cesta buďto prolomení té ochrany a nebo přistoupením na jejich pravidla hry a obětováním peněz. Aspoň jsem ale s těch dvou čteček poskládal jednu - na boku je ještě takovej malej plošňák s několika mikrospínačema a právě ten byl příčinou toho, že to občas nedetekovalo klíč. Takže vítězství aspoň napůl. Lepší než drátem do oka...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To spíš chápu jako úplné vítězství. Problém čtečky jsi vyřešil a ještě máš "known how". Akorát ty klíče nepůjdou množit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nevyřešil jsem ale problém s dálkovým odemykáním. Když je pod nulou a ta čtečka promrzne, tak to zkrátka fungovat nebude. Ta chyba je v té elektronice, ale kde, to netuším
. Nemám k tomu ani schéma a když vím, kolik by v případě zničení stála nová, tak mě popravdě ani neláká to zkoušet opravit. Radši budu v zimě odemykat klíčem, aspoň že nastartuju 
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Taková blbost, neklepe se někomu taky řadička?
Dělá mi to jen trojka a pouze když je v záběru z nižších otáček. Snažil jsem se to natočit, ale nejde to moc vidět. (to drnčení k tomu nepatří, to mi chrastí brýle ve stropní schránce)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=goQmavAoBp0[/video]
Dělá mi to jen trojka a pouze když je v záběru z nižších otáček. Snažil jsem se to natočit, ale nejde to moc vidět. (to drnčení k tomu nepatří, to mi chrastí brýle ve stropní schránce)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=goQmavAoBp0[/video]
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
> Adamsquare
a trasie sa cela paka alebo len hlavica?
Ak iba hlavica, tak "odlupni" opatrne srubovakom ten plast, kde su napisane rychlosti a pod nim mas 10ku skrutku....dotiahni a hotovo
ak sa Ti ale kyva cela paka...tak to Ti neporadim, najskor ale nieco s prevodovkou...
a trasie sa cela paka alebo len hlavica?
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mě se teda netřese na žádnej kvalt, ale nehrotil bych to. Dotažení hlavice nepomůže, protože to pokud si dobře pamatuju už dělal, když se mu kroutila do stran. Tohle bych viděl spíš na něco uvolněnýho v tom uchycení té páky, že se to při specifických otáčkách rozvibruje. Můžeš zkusit sundat ten kryt okolo (rozepnout manžetu, vyřadit na neutrál, zabořit prsty přes manžetu jakoby pod okraje a pak jen zatáhnout směrem nahoru) a podívat se tam.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak hlásim ze Magicar+Alfan
sedel som dva dni nad schémou auta a už je to na 90% hotové už len musím zohnať prechodku do dverí (kvôli pinom) a diódy na smerovky a je to

sedel som dva dni nad schémou auta a už je to na 90% hotové už len musím zohnať prechodku do dverí (kvôli pinom) a diódy na smerovky a je to
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
zdravim,vcera se mi rozpadla remenice,z niceho nic se mi na da dalnici zastavil motor,je to chraneno nejakym zpusobem aby nedoslo jeste k horsi zavade?napr.ohlej ventil nebo klikovka?mate s tim nekdo podobnou zkusenost,bojim se nejhorsiho,remen to vydrzel,mam mesic po rozvodech,bojim se ze to preskocilo,ale to je ta nejhorsi varianta,remenice se pri rozvodech nemenila,zkratka se ta guma rozervala a obrousil se mi trocha rozvodak.
Alfa romeo 159 sportwagon 147 kw 2.4 JTDm r.v.2006
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ta remenice je pro pomocny agregaty, takze pri trose stesti se nic s rozvody nestalo. Kazdopadne ten ryplej rozvodak je na vymenu.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To uz tady někdo popisoval, řemenice se prej dá snadno vyměnit přístup je když se sundá ten plast u kola. A nemáš spíš poškozenej jen ten drážkovej řemen? Protože přes řemenici jde jen ten co pohání příslušenství. To by neměl bejt zas takovej problém.
Ale jak to tak čtu tak by možná preventivní výměna řemenice nebyla od věci. Pokud je tam opravdu tak dobrej přístup jak psal Cenda (myslim).
Ale jak to tak čtu tak by možná preventivní výměna řemenice nebyla od věci. Pokud je tam opravdu tak dobrej přístup jak psal Cenda (myslim).
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ulítlá řemenice na 2.4 se tady už někdy v minulosti řešila, dokonce tady byla i fotka.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ono ta řemenice je tuším dvouhmotová, takže když ta guma zteří a "unaví se", tak se to může rozletět. Rozvody by to zasáhnout snad nemělo, ale raději zkontrolovat...
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Remenici na klice jsem taky menil (ikdyz na 1.9) a pokud si to pamatuju rozvody se s ni nemuzou potkat. Takze vymenit remenici (jsou dva typy lisici se osazenim na kliku, takze se podivej jakou mas, jestli plnou nebo s prolisem), sroub, remen a hura jezdit. Me se to sice nerozsypalo, ale mlatilo to o plech na klice (tzn nemohlo se to potkat s rozvodovym remenem). Vymena se da udelat rychle, muj servisak to nakonec dal za 10 minut na zvedaku, protoze se to delalo 3x nebo 4x (nejdriv kolo ven at se potvrdi defekt, pak spatny typ remenice, spravna remenice a mam dojem ze pak se vymenil pro jistotu sroub) 
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak jsem mluvil s mechanikem a potvrdil mi to co jsem nechtel slyset,tim jak mi remenice praskla a uplne se oddelil kov od gumy se to nejspis nejak rozvybrovalo a nakonec mi kousek odtrzenyho rozvodaku skocil pod rozvodak a pohlo se to asi o tri zuby takze vse je spatne,ted jsem zvedavej na nasledky a jak moc velkou neplechu to udelalo. Vse je ale zpusobeno nejspis tim,ze jsem koupil stazeny auto v autobazaru ktery ma mit udajne 122000 a skutecnost je o nejakejch sto a neco vic,podle opotrebeni remenice,ta by mela vydrzet 250000 a rozlitla se uz ted,proto jsem ji pred mesicem nemenil s rozvodama. No cekaji me krome oprav i pekny popotahovacky,soudni znalec a pravnik,auto jsem si uzil asi dva mesice...
....neznate nekdo dobryho pravnika z Brna??
....neznate nekdo dobryho pravnika z Brna??
Alfa romeo 159 sportwagon 147 kw 2.4 JTDm r.v.2006
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Hele spíš bych se na to asi vykašlal a nadával si, že jsem se nechal napálit. Těžko to budeš prokazovat a navíc většinou je ve smlouvě, že za stav tachometru neručí. Šance, že bys uspěl nejsou moc velké. Jinak taky usuzovat pouze podle řemenice, je taky dost zcestný, nikde není psáno, že musí vydržet 250 000 Km, ona se klidně může rozletět o 100tis dřív - ta guma zkrátka nevydrží věčně a uvědom si, že tam je opravdu dost namáhaná. Jinak jestli ti to skočilo o tři zuby, tak by mělo snad stačit to seřídit správně a dát tam rozvoďák. Pokud se setkaly ventily a válce, tak to bude horší, ale většinou to prý odnesou jen vahadla ventilů. Tak snad to nebude zlé...
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2291
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sorry za tak tvrdou odpověď, ale když kupuješ a auto si neprověříš, tak se teď není čemu divit.
A zase jsme u těch zasranejch českejch bazaristů.
Minimálně bych jim vypálil bazar.
Nesetkal jsem se že by si tohle někdo v Německu dovolil.
Hold dovoz je dovoz.
Právníka na Brněnsku seženeš bez problémů.
Vybírej ale někoho, kdo se specializuje na obchodní právo.
Ať ti to dobře dopadne.
Odkud jsi auto kupoval?
A zase jsme u těch zasranejch českejch bazaristů.
Minimálně bych jim vypálil bazar.
Nesetkal jsem se že by si tohle někdo v Německu dovolil.
Hold dovoz je dovoz.
Právníka na Brněnsku seženeš bez problémů.
Vybírej ale někoho, kdo se specializuje na obchodní právo.
Ať ti to dobře dopadne.
Odkud jsi auto kupoval?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ty vahadla je ta lepsi varianta,pokud by to bylo horsi a byl to dusledek pretocenejch km tak to asi budu resit razantneji,s autem jsem byl spokojenej,mechanik rikal,ze auto vypada navic i podle opotrebeni jinejch veci,je to i ma chyba,ze jsem si to pred koupi nezkontroloval,ale tim,ze si reknu byl jsem hlupak a nic delat nebudu jen nahravam takovejm nepoctivejm prodejcum,ale zjistim si to pres cebii a pokud se to potvrdi budu nucen se branit..
Alfa romeo 159 sportwagon 147 kw 2.4 JTDm r.v.2006
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
V prvé řadě bych nechal auto, nejlíp v autorizáku napíchnout a zjistil, kolik má skutečně. Tam ti to na 99% řeknou. Odhad je pěkná věc, ale dokud to není černé na bílém, nic to neřeší. Cebia taky nic neřeší, beztak je to stejně zmanipulovaná věc, moc jim nevěřím... Pokud se chceš pouštět do právního boje, tak hodně štěstí. Jestli je to malej bazar, tak jo, asi bych do toho nakonec taky šel, ale jestli to jsou áčka nebo esa nebo někdo podobnej, tak bych to ani nezkoušel. Maximálně zavolat na ně TV Nova
Holt vítej v česku
Holt vítej v česku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti
