Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Je tam tlak a ten je cca 1 bar. Muzes to nahradit trubkou, kterou ti nekdo muze udelat treba z nerezu namiru.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
147 1.9 JTD 85kW
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak ten muj problem viz predchozi stranka dostal dalsi rozmer. Ted uz to nedela jen pri vetsim zatahu, ale i pri normalni jizde. Jedu v klidu, najednou zacne auto cukat, netahnout a je to stale doprovazenou tema sykavyma zvukama..co nahly pokles vykonu a cuknuti, to hlasity zvuk pisknuti (ufouknuti)...
no ja nevim

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Měl bych otázečku ohledně turba.
Píská mi jak hrom, musel jsem měnit hadici od sání, která byla podélně prasklá. No jede to až tak od 2,5-3 tisíc otáček, do té doby je to úplně mrtvé.
Co by jste doporučili nechat udělat? Zrepasovat stávající? Koupit jiné repasované? Nebo sehnat použité a modlit se, aby něco ještě vydrželo..
Našel jsem stránky, kde nabízí repasované na většinu motorů (turbodmychalda.cz), taky mě napadlo je možná záměna se silnějším modelem? Pokud bych si tím nějak pomohl? Nejspíš bych se vydal asi touto cestou..
Píská mi jak hrom, musel jsem měnit hadici od sání, která byla podélně prasklá. No jede to až tak od 2,5-3 tisíc otáček, do té doby je to úplně mrtvé.
Co by jste doporučili nechat udělat? Zrepasovat stávající? Koupit jiné repasované? Nebo sehnat použité a modlit se, aby něco ještě vydrželo..
Našel jsem stránky, kde nabízí repasované na většinu motorů (turbodmychalda.cz), taky mě napadlo je možná záměna se silnějším modelem? Pokud bych si tím nějak pomohl? Nejspíš bych se vydal asi touto cestou..
147 1.9JTD 85kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo to s tim turbem by me taky zajimalo,ale myslim,ze bude potreba poupravit jeste ridici jednotku,btw na kolik te vysla vymena tech hadic?? (horni ,spodni)
Alfa romeo 147 1,9 JTD (2002)
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak jsem udelal rozvody a rovnou se znova zameril na to, co to muze byt. Nic jsem nenasel a tak jsem jen zkusmo na tvrdo odpojil EGR. Pc sice vyhodil chybu, ale svete div se - problemy viz vyse jsou pryc. Auto opet tahne, necuka, prestalo sykat a co vic, pri plnem plynu neudela ani oblacek dymu. Takze pricina byla jasna - ten zasr...EGR.. Zkusim vycistit a uvidime...Dresik píše:Tak ten muj problem viz predchozi stranka dostal dalsi rozmer. Ted uz to nedela jen pri vetsim zatahu, ale i pri normalni jizde. Jedu v klidu, najednou zacne auto cukat, netahnout a je to stale doprovazenou tema sykavyma zvukama..co nahly pokles vykonu a cuknuti, to hlasity zvuk pisknuti (ufouknuti)...
no ja nevim
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tyjo příznám se, že nevím, kterou přesně měnili.. dělali mi to v servise včetně rozvodů a filtrů. Ale dle faktury 1340 Kč, prý originál.Deathmann píše:Jo to s tim turbem by me taky zajimalo,ale myslim,ze bude potreba poupravit jeste ridici jednotku,btw na kolik te vysla vymena tech hadic?? (horni ,spodni)
147 1.9JTD 85kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo,tak to bude nejspis ta horni,na tu uz me tu nekdo daval odkaz.. Ja tu moji horni prdlou slepil,ale je jenom otazka casu kdy to zase prdne a uz asi radsi koupim novouRendy píše:.....

Ja prave nevim,jestli mam prdlyho jeste neco,protoze pokazdy kdyz prerazuju,tak me to prijde,jakoby to odfukovalo jakobych mel benzinovej motor s blow off ventilem akorad je to trosku tizsi a prave si myslim,ze mam prdlou mozna i tu spodni..
Alfa romeo 147 1,9 JTD (2002)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak uvidíš po výměně té horní, je to hodně znát. Mně to černě hulilo a vůbec nejelo a byla tam jen drobná trhlinka, myslím, že se to ani pořádně slepit nedá.. možná jen na dočasné dojetí, je tam takový tlak, že to přesto bude unikat. No ale turbo se přesto blíží ke své smrti, ono to asi nepraská jen tak z ničeho nic.
147 1.9JTD 85kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo to me to prave taky nejak zacalo dymyt se me zda,asi to nebudu prodluzovat a vymenim to radsi..
Alfa romeo 147 1,9 JTD (2002)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
zdravím, mám dotaz a možná se to tu už i řešilo.mám 1.9 JTD 8V 85kw motor a řeším nové turbo mám možnost koupit GT2056v z 2,4 JTD 148kw chtěl jsem se zeptat zda tam padne pouhou výměnou.podle toho co jsem se kde dočetl,tak ano ale chci se jen ujistit zda vyměním kus za kus bez problému..děkuji za rady a odpovědi a názory coure sportivo
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ahoj,já už ten odkaz nenašel,tak jsem předpokládal že je už to turbo pryč.tak jsem sehnal jiné.
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ne, jen ten inzerat vyprsel. No kazdopadne jak GT2256/GT2052 ze 2.4 156/166, tak BV50/GTB2056 ze 2.4 159 budes muset upravit aby pasovaly.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jak píše Yan.ko, úpravě se nevyhneš, trochu práce to dá. Jinak mám na prodej BV50 a GT2256V
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jinak jsem také slyšel že dát tam turbo z 2,4 je blbost,jelikož prý je to turbo veliké na obsah 1.9 a proto než se začne něco dít v turbu tak je po celé akci a moc to nejede.dočetl jsem se hromady názoru a proto se t´ptám i tu přímo na alfistech.a uprava na svody či sání jakou máte namysli?nepadne to tam?já zase slyšel že jo,tak nevím a pořád se ptám:(poraďte.jinak bych hledal něco už se svodama no:)
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak predne je treba si uvedomit co vlastne chci. Pokud chci maximalni kroutak od patnactiset otacek, tak potrebuju male turbo s mensi plochou lopatek a nizsi hmotnosti rotacnich soucasti, tak aby mu k roztoceni stacil mensi objem vyfukovych plynu. Nevyhoda takoveho turba je nizsi maximalni dosazitelny tlak a prutok vzduchu, takze ve trech tisicich otackach konci s dechem. Nejvetsi turba co davaji na 1.9 vykon 300 koni dosahuji maximalniho plniciho tlaku pri 2600 otackach a drzi ho az temer k peti tisicum. Pro nekoho kdo jezdi po meste a nevytaci pres 2500 otacek samozrejme bude takove turbo mimo misu.
Kompromisem by se mohlo zdat biturbo, kde male turbo dodava zatah v nizkych otackach a ve vyssich pak turbo velke, jenze tahle sestava vedle dvojnasobnych starosti prinasi (alespon v podani toho serioveho co pouziva Lancia) celkem neocekavane a obcas neprijemne chovani pri prepinani mezi turby. Nehlede na to, ze uprava jednoturboveho JTD na biturbo je ze vsech tech prestaveb nejnarocnejsi.
Kompromisem by se mohlo zdat biturbo, kde male turbo dodava zatah v nizkych otackach a ve vyssich pak turbo velke, jenze tahle sestava vedle dvojnasobnych starosti prinasi (alespon v podani toho serioveho co pouziva Lancia) celkem neocekavane a obcas neprijemne chovani pri prepinani mezi turby. Nehlede na to, ze uprava jednoturboveho JTD na biturbo je ze vsech tech prestaveb nejnarocnejsi.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
tak jsem smířenej že to nepojede už od 1500 ale až tak od 2000-2200 ot. ale to je pořád ok:)jinak co na tom GT2256v musím upravit.sání či přírubu na svody plus teda upravit svody?pořád někde slyším že to tam padne jak hrnec na prdel...ale bohužel jsem to ještě neřešil,tak nevím co přesně.taky jsem viděl jak převrtávali díry na šrouby na turbu na svody.také vím že by se to auto mělo znova namapovat s tím větším turbem,ale zase je názor,že je to alfácký a že padne dobře bez uprav a jede na stálé mapy,jako origo turbo,že se nepřefoukne.ale to mi příjde jako blbost.mělo by se to udělat aby auto vědělo jak s tím naložit a hlavně upravit aby to trochu jelo:)
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jinak můžeš prosím vložit fotku toho BV50 i s těma svodama co jsi nabízel či pořád nabízíš a info?kolik že to má najeto a stav?kamarád jede pro turbo do nového jičína a kdyby nepořídil,jak by měl odkázal bych ho na tebe a asi by vzal to tebe.taky na 147 alfu. 

AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Svody jsou u GT2256V to nejmensi. To turbo je obrovske - GT17 vs. GT22. Problem je s odvodem oleje z turba, ktere je nize nez je otvor v bloku a je tak treba vyvrtat do bloku/vany novy otvor aby byl dodrzen spad. Software je ROZHODNE potreba upravit taky, jinak si nepolepsis. Detaily o turbokitu za chvili v SZ.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
to je až tak veliké to turbo jo?ale u bv50 musím také upravit odtok na olej ne?
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
zase to turbo se maže tlakem,takže by měl i odtékat ne?ale jinak to se zvládne.můžete mi teda někdo napsat co všechno se musí upravit?než se do toho pustím?abych si to dobře promyslel a připadně to řešil jinak:)moc děkuji
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
také jak to je s hodnotama při mapování?dočetl jsem se že při špatném mapování s tímto turbem na mém motoru dá docílit 160 až nějakých 190 hp bez jiných uprav?je to možné?a jaké jsou hodnoty?a parametry
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
také jak to je s hodnotama při mapování?dočetl jsem se že při špatném mapování s tímto turbem na mém motoru dá docílit 160 až nějakých 190 hp bez jiných uprav?je to možné?a jaké jsou hodnoty?a parametry
AR 147 1.9 JTD 130kw, KAT Off, EGR Off, Turbo, CHIP and more coming.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti