Baterie a problémy s ní spojené
Re: Baterie a problémy s ní spojené
0,02 - 0,04 A
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Zdar alfisti. Již delší dobu mám baterku na hraně, ale při běžném používání stále funguje ok. Nicméně blíží se zima tak asi radši koupím novou.
Po několikerém hledání se mi nepodařilo jednoznačně dobrat, jaká tam vlastně patří. Konfigurátor u Exide mi doporučí baterie s 62 a 64Ah. Konfigurátor Varta mi doporučí 74Ah potažmo 77Ah. V autě mám od koupě 60Ah což mi přijde poměrně málo, ale funguje zdá se.
Ani v manuálu jsem se nedočetl korektní kapacitu, pouze max klidové odběry pro různé baterie. Umíte někdo odborně rozseknout toto dilema
.
Samo auto viz podpis. AR159 1,9 JTDm 110 kW, 2005
Po několikerém hledání se mi nepodařilo jednoznačně dobrat, jaká tam vlastně patří. Konfigurátor u Exide mi doporučí baterie s 62 a 64Ah. Konfigurátor Varta mi doporučí 74Ah potažmo 77Ah. V autě mám od koupě 60Ah což mi přijde poměrně málo, ale funguje zdá se.
Ani v manuálu jsem se nedočetl korektní kapacitu, pouze max klidové odběry pro různé baterie. Umíte někdo odborně rozseknout toto dilema

Samo auto viz podpis. AR159 1,9 JTDm 110 kW, 2005
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Je to jedno, jen kup tu co má největší startovací proud.
Ale osobně bych vzal Silver Dynamic.
Ale osobně bych vzal Silver Dynamic.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Baterie a problémy s ní spojené
ted před zimou pár údajů akumulátorů s podobnou kapacitou..... váha aku, čím těžší, tím víc olova....
Varta Silver Dynamic 12V, 74Ah, 750A , váha 17 kg
EXIDE Premium 72Ah, 720A , váha 17,8 kg
Varta Silver Dynamic 12V, 77Ah, 780A váha 18 kg
GS SMF/Yuasa 75Ah, 12V, 700A váha 18,4 kg
Varta Silver Dynamic 12V, 74Ah, 750A , váha 17 kg
EXIDE Premium 72Ah, 720A , váha 17,8 kg
Varta Silver Dynamic 12V, 77Ah, 780A váha 18 kg
GS SMF/Yuasa 75Ah, 12V, 700A váha 18,4 kg
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Baterie a problémy s ní spojené
No asi mě baterka brzo potká
. Zatím se držela zuby nehty za průběžného jezdění. Ale první víkend s mínusovýma teplotama a finito 


Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
Re: Baterie a problémy s ní spojené
tak me to taky potkalo
prece kdy jindy nez na svatky.
ikonka baterky na palubovce a baterka ma co delat, aby mela aspon 13,2V. Jinak to drzi na rovnych 13V... tak doufam, ze dojedu do servisu po svatcich...


AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Taky budu na mojí devítku kupovat novou baterku, a jen se zeptám, když ji koupim, je dobrý ji ještě prdnout na nabíječku než ji vrazim do auta nebo ji dát do auta a jet to někam pořádně projet ?(což je pro mě ta příjemnější varianta)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Zmer ji, pokud bude mít pod 12,7V dej ji na nabíječku. Pak se jed projet. Pokud ji kupuješ přes net, tak si ji zmer než ji prevezmes od řidiče, neměl by s tím mít problém. Pod 12,5V ji neber. V krámu by ti ji měli změřit před tebou a mela by mít 12,8V.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
OK, díky
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Já bral snad 5x odtud https://www.battery-import.cz
A nikdy problém.....Vždycky jsem ji taky pořádně dobil než šla do auta....
A nikdy problém.....Vždycky jsem ji taky pořádně dobil než šla do auta....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Já měl tady problém když jsem kupoval na 159ku 2.4, že mi poslali Vartu Silver s vadným článkem, takže jsem ji vracel.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Tak to je smůla 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 578
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Nám sa v rodine osvedčili Yuasa.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Zdravím přátele italských lásek.Popíšu zde mírně obšírně problém.
Měl jsem a mám problém se startováním auta.Asi před třemi měsíci začal blbnout starter.Musel jsem několikrát mačkat startovací knoflík než starter zaskočil a pak bezproblémově motor naskočil.Stav se zhoršoval tak mi v autodílně,kde bylo auto s poškozenou haupnou motoru,řekli že je špatná baterka (2 roky stará Varta 80 A a startovací proud 730 ah) .Koupil jsem tedy novou baterku stejný typ jenom větší startovací proud myslím že to je 780 Ah.Jenomže startování bylo parkrát na první dobrou a pak to začalo znovu musel jsem pro nastartování mačkat knoflík několikrát.Měření ani napíchnutí neproběhlo.V dílně došli k závěru,že je špatný starter (vysouvací cívka) .Výměna cívky po problemech proběhla.Ale startování se vůbec nezlepšilo, pořád několikrát zmáčnout tlačítko start a pak teprve motor naskočil.
Stala se zdánlivě nesouvisející věc.Musel jsem dolít nádržku servo řízení.
Odjel jsem na dovolenou.Tam po ujetí 350 km se začalo s auta z pravého přední rohu haupny motoru silně kouřit.Unikal olej z hadice serva na alternátor.Hadici jsem nouzově zapáskoval.Alternátor dobíjel a žádná kontrolka nesvítila.
Domů jsem dojel.Ale hadice tekla čím dál tím víc.Auto jsem odstavil.Baterie měla na svorkách 12,5 V. Přišla mi hadice serva.Chtěl jsem auto nastartovat a odvézt do servisu k její výměně.Auto nešlo vůbec nastartovat.Baterka prázdná.Nastartoval jsem přes kabely ,ale rozsvítily se všechny kontrolky asistentů i airbag.Motor běžel v vyšších otáčkách cca 1200 ot/min.Baterku jsem vyndal a nabil.Nabíječka CTEK ji však nabila pouze do 4. kroku. V servisu vyměnili hadici serva a olej v servu a v motoru i filtry (AIR,OIL).I startování v servisu bylo udájně bez problémů.Jeden den jsem jezdil.Startování však spíše na druhý pokus.Pak jsem jel domů a před garáží jsem vyřadil na N a motor skočil do vyšších otáček a rozsvítila se kontrolka dobíjení.Symbol AKU jako sviňa.Zapojil jsem OBD s výstupem na radio a stav napětí 11,2 až 11,4 V a ani při zvýšených otáčkách 2000 ot/min i více se dobíjení nevzpamatovalo. AKU jsem odpojil a auto odstavil.
Prosím co radíte ? Výměna altíku nebo jeho repase ? Co ta demontáž a montáž je to 2,4 ???? Musí agregát ven ?
Díky za rady .
Měl jsem a mám problém se startováním auta.Asi před třemi měsíci začal blbnout starter.Musel jsem několikrát mačkat startovací knoflík než starter zaskočil a pak bezproblémově motor naskočil.Stav se zhoršoval tak mi v autodílně,kde bylo auto s poškozenou haupnou motoru,řekli že je špatná baterka (2 roky stará Varta 80 A a startovací proud 730 ah) .Koupil jsem tedy novou baterku stejný typ jenom větší startovací proud myslím že to je 780 Ah.Jenomže startování bylo parkrát na první dobrou a pak to začalo znovu musel jsem pro nastartování mačkat knoflík několikrát.Měření ani napíchnutí neproběhlo.V dílně došli k závěru,že je špatný starter (vysouvací cívka) .Výměna cívky po problemech proběhla.Ale startování se vůbec nezlepšilo, pořád několikrát zmáčnout tlačítko start a pak teprve motor naskočil.
Stala se zdánlivě nesouvisející věc.Musel jsem dolít nádržku servo řízení.
Odjel jsem na dovolenou.Tam po ujetí 350 km se začalo s auta z pravého přední rohu haupny motoru silně kouřit.Unikal olej z hadice serva na alternátor.Hadici jsem nouzově zapáskoval.Alternátor dobíjel a žádná kontrolka nesvítila.
Domů jsem dojel.Ale hadice tekla čím dál tím víc.Auto jsem odstavil.Baterie měla na svorkách 12,5 V. Přišla mi hadice serva.Chtěl jsem auto nastartovat a odvézt do servisu k její výměně.Auto nešlo vůbec nastartovat.Baterka prázdná.Nastartoval jsem přes kabely ,ale rozsvítily se všechny kontrolky asistentů i airbag.Motor běžel v vyšších otáčkách cca 1200 ot/min.Baterku jsem vyndal a nabil.Nabíječka CTEK ji však nabila pouze do 4. kroku. V servisu vyměnili hadici serva a olej v servu a v motoru i filtry (AIR,OIL).I startování v servisu bylo udájně bez problémů.Jeden den jsem jezdil.Startování však spíše na druhý pokus.Pak jsem jel domů a před garáží jsem vyřadil na N a motor skočil do vyšších otáček a rozsvítila se kontrolka dobíjení.Symbol AKU jako sviňa.Zapojil jsem OBD s výstupem na radio a stav napětí 11,2 až 11,4 V a ani při zvýšených otáčkách 2000 ot/min i více se dobíjení nevzpamatovalo. AKU jsem odpojil a auto odstavil.
Prosím co radíte ? Výměna altíku nebo jeho repase ? Co ta demontáž a montáž je to 2,4 ???? Musí agregát ven ?
Díky za rady .
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Promerit a pripadne novej altik.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Baterie a problémy s ní spojené
motor ven nemusí, buď spodem nebo shodit předek a odklopit chladiče a sundat zepředu.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Baterie a problémy s ní spojené
To "bobas" díky za radu.
To znamená nárazník,přední příčku a světla sundat? Umožní pak odklopení chladičů vody a klima přístup k alternátoru? Nejradši bych to někomu zadal. Altík si koupím a D a M někdo a za kolik?
To znamená nárazník,přední příčku a světla sundat? Umožní pak odklopení chladičů vody a klima přístup k alternátoru? Nejradši bych to někomu zadal. Altík si koupím a D a M někdo a za kolik?
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Ahojte tak alternátor je vyměněn.Kdyby někdo chtěl mám pár ilustračních fotek z demontáže a můžu poskytnou cenné info postupu demontáže a montáže bez zdviže ze země na 40 cm špalcích.
Doplnění mého posledního příspěvku.
Objednal jsem nový alternátor DENSO DAN 936 a tuto sobotu a v neděli jsem ho vyměnil.No byl to opruz.Bez zdviže pouze na špalkách 40 cm vysokých.Takže od spodu.Ale jde to.Dělal jsem to se synem v sobotu až do oživení a nastartování 12 hodin a v neděli zpětná montáž nárazníku a světel 2,5 hodiny s kávou. Auto dobijí a vše zdánlivě funguje.Dnes při odjezdu do práce však startování zase na několikaté zmačknutí knoflíku start(až 6 x).Pak starter normálně zaskočí a motor bezchybně nastartuje. Nevím co na to diagnostika ? Mám jen MES. A ten žádnou závadu a chybu nesignalizuje.Ani OBD modul spárovaný s radiem.Myslím že problém není ve starteru , ale v ovládání.Tedy startovacím knoflíkem počínaje a relém starteru konče. Nevím co kostra starteru? Když jsem dělal ten altík tak jsem se dole na kostření nekoukl.
Toť vše.
Doplnění mého posledního příspěvku.
Objednal jsem nový alternátor DENSO DAN 936 a tuto sobotu a v neděli jsem ho vyměnil.No byl to opruz.Bez zdviže pouze na špalkách 40 cm vysokých.Takže od spodu.Ale jde to.Dělal jsem to se synem v sobotu až do oživení a nastartování 12 hodin a v neděli zpětná montáž nárazníku a světel 2,5 hodiny s kávou. Auto dobijí a vše zdánlivě funguje.Dnes při odjezdu do práce však startování zase na několikaté zmačknutí knoflíku start(až 6 x).Pak starter normálně zaskočí a motor bezchybně nastartuje. Nevím co na to diagnostika ? Mám jen MES. A ten žádnou závadu a chybu nesignalizuje.Ani OBD modul spárovaný s radiem.Myslím že problém není ve starteru , ale v ovládání.Tedy startovacím knoflíkem počínaje a relém starteru konče. Nevím co kostra starteru? Když jsem dělal ten altík tak jsem se dole na kostření nekoukl.
Toť vše.
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Ahoj, mám Alfu Romeo Brera 2.2benzín. Potřebuju radu: Když se mi u zamčeného auta vybila baterka, jak se dostanu dovnitř, nebo aspoň pod kapotu, abych jí dobil?
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Rozdělej si klíček, má normální planžetu, takže se dostaneš do auta a dál už to znáš 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Baterie a problémy s ní spojené
A dobre bude si stiahnuť návod na obsluhu a celý ho prečítať ;-)
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Jsem možná natvrdlej, ale tu planžetu strčim kam, abych se dostal do auta? Hledal jsem kde má auto díru a zatím to vypadá, že si jí můžu strčit tak maximálně do ... za klobouk.
Re: Baterie a problémy s ní spojené
na klice od řidiče má být zámek, respektivě jakoby pod klikou.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Ale moje Brera to má zdá se jinak, pod klikou nic, na klice samozřejmě taky nic. Vidím z Internetu, že tam bývá zámek na 159 v takovém trojúhelníčku, ale já ho tam prostě nemám.
Re: Baterie a problémy s ní spojené
Tak pak jedině se nějak pokusit otevřít kapotu za lanko. Buď od levého světla,nebo že spodu pod autem,jestli to půjde. Nebo zvednout auto a připojit proud na silný kabel od startéru a pak normálně dálkou odemknout auto. Nebo cihla a vyměnit okno.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti