copak se bude dít s motorem?
Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7310
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
slušnej nákup, skoro mám výčitky, že svoje autí odbejvám
copak se bude dít s motorem?
copak se bude dít s motorem?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Nové ložiska, všechny gufera, kontrola kliky, trošku jsem upravil olej čerpadlo kvuli olej chladiči, přidání čidel tlak.
Rovnou se bude vyvařovat, bo to pěkně kvete a když tam teď je místo tak to je ideál.
Až bude hotovo (snad za mesic) tak to sem picnu
Rovnou se bude vyvařovat, bo to pěkně kvete a když tam teď je místo tak to je ideál.
Až bude hotovo (snad za mesic) tak to sem picnu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Kam umístíš ten budík tlakoměru? a popisoval jsi někde jak jsi montoval chladič oleje a co vše jsi musel upravovat?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Budík do kastlíku před spolujezdcem, případně pokud se vleze tak od popelniku tak jak ho ma yan.ko.
Na chladič tu je cele vlakno
Na chladič tu je cele vlakno
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak pokračování, dneska jsem musel shodit hlavu bo gufera driku ventilu sou mrtve. Rovnou sem zkusil zalit valce, no po dvou hodinach ze vsech ubylo z druheho (nebo tretiho ted nevim) ubylo nejvice cca 1/5 valce. Takze zvazuju jestli vymenit krouzky a nebo se na to vybodnout.
Dva valce uz maji trosku nacatou vlozku, ani ne vydrenou, ale objevuje se tam povrchova koroze a neni videt honovani.
Jinak 230tkm, origo WP jak nova (ale nahradi ji nova origo WP) origo predni spodni ramena jeste docela cajk.
Dva valce uz maji trosku nacatou vlozku, ani ne vydrenou, ale objevuje se tam povrchova koroze a neni videt honovani.
Jinak 230tkm, origo WP jak nova (ale nahradi ji nova origo WP) origo predni spodni ramena jeste docela cajk.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Kdyz uz je hlava dole, tak bych checknul i voditka ventilu a rovnou trosku tu hlavu poladil.
Alfa Romeo Perfection
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
No to je tak nejak v planu, puvodne mela zustat na aute. Az bude trosku casu tak se stavim na poradu 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Jinak plany jsou takove, ze ted co dorazi nova lahev CO2 se bude delat tak 3tydny na aute dokud bude pekne pocasi. Pak se slozi motor, udela klima, oprava elektro dalsich tisic veci a da do auta.
Nove saly uz lezi na poste vcetne axialnich. Bohuzel na tech neni zadne cislo nic a zmerit jsem je zapomel tak snad budou ok.
Jinak ta hlava byla delana (nekdy), pred cca rokem mela tlaky vsechny pres 12bar. Docela me prekvapilo jak jsou na tom ventily a ze pisty neudrzi ani vodu.
Nove saly uz lezi na poste vcetne axialnich. Bohuzel na tech neni zadne cislo nic a zmerit jsem je zapomel tak snad budou ok.
Jinak ta hlava byla delana (nekdy), pred cca rokem mela tlaky vsechny pres 12bar. Docela me prekvapilo jak jsou na tom ventily a ze pisty neudrzi ani vodu.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Clovece, pokud neni videt honovani, tak uz je to dost jety, co jsem videl motory pres 200tkm tak tam porad bylo videt...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Dneska na to mrknu. Vcera v 11 uz nebylo moc svetla 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak dnesni pokracovani, 3 hodky jsem vyrabel stahovak na pruziny ventilu a nakonec jsem je stejne musel vymlatit
Vlozky sou KO, fotky hodim zitra, uz nekde poptavam nejaky vybrus a honovani.
A ostriky pistku taky v prdeli, jeden de profouknout ostatni otviraj uz pri 1bar.
Ze sem do toho vrtal
Vlozky sou KO, fotky hodim zitra, uz nekde poptavam nejaky vybrus a honovani.
A ostriky pistku taky v prdeli, jeden de profouknout ostatni otviraj uz pri 1bar.
Ze sem do toho vrtal
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
No jo, nesmrtelný motory, si nedělám iluzi, v jakém stavu je ten můj... 
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Jako serpes, nemusel sem to delat a ten motor by dost jeste nalital bez vazenjsich problemu. Ale kdyz uz to delam tak uz to delam poradne.
Preci jen, je to 16let stary stroj...
Snad se to da nejak rozumne dokupy...
edit: Jinak s hlavou jsem udelal dobre, tri gufirka byli jen volne nasunuty na driku ventilu. Vubec nedrzeli voditku jak maji
Preci jen, je to 16let stary stroj...
Snad se to da nejak rozumne dokupy...
edit: Jinak s hlavou jsem udelal dobre, tri gufirka byli jen volne nasunuty na driku ventilu. Vubec nedrzeli voditku jak maji
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
pruziny stahnes truhlarskou svorkou. Anebo provrtanym plochym klicem.
Nedame turbo? Jen tak zlehka, pul baru
Nedame turbo? Jen tak zlehka, pul baru
Alfa Romeo Perfection
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
To problem nebyl ja si ten stahovak vyrobil pekne pakovy. Jenze klinky co drzi v misce tam byli tak "zarezle" ze to ven proste neslo. Pomohla az hruba sila, ale s rozumem. Kratky Gola nastavec 24 orech, ventil vypodlozen hlinikem. Slo to hezky, gumovou palici.
Pokud tohle bude ok tak turbo za rok

Jinak jsem si objednal kleste na tesneni driku a ted mi doslo, ze na nasazovani je vlastne nebudu vubec potrebovat a dolu jsem je dal kombinackama
Pokud tohle bude ok tak turbo za rok
Jinak jsem si objednal kleste na tesneni driku a ted mi doslo, ze na nasazovani je vlastne nebudu vubec potrebovat a dolu jsem je dal kombinackama
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak dneska nejake pokracovani, ventily +/- vylesteny. Jen ze strany pistu je na nich pripeceny nanos a ten dolu nejde. Tak tam asi zustane.
Blok sem vytahl na slunce, ve skutecnosti to vypada trosku lepe nez na fotkach, ale stejne stim bude potreba neco udelat. Otazka je jesti to bude potreba cele nechat vybrousit a pote ktomu odpovidajici kruhy a nebo bude stacit do nove "prefinishovat".
A co se tyce voditek tak u na strane vyfuku je tam trosku vetsi vule, ale u vsech voditek se vsemi ventily je stejna takze to bude asi ok.
Fotky jsou tady http://sdrv.ms/14bpaPB
Blok sem vytahl na slunce, ve skutecnosti to vypada trosku lepe nez na fotkach, ale stejne stim bude potreba neco udelat. Otazka je jesti to bude potreba cele nechat vybrousit a pote ktomu odpovidajici kruhy a nebo bude stacit do nove "prefinishovat".
A co se tyce voditek tak u na strane vyfuku je tam trosku vetsi vule, ale u vsech voditek se vsemi ventily je stejna takze to bude asi ok.
Fotky jsou tady http://sdrv.ms/14bpaPB
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Parádní fotoseriál
Ta karoserie už má opravdu nejlepší za sebou.. To je původem z čr ?
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Ta kastle je jeste zachranitelna, je tam problem ze to proste rezne brutalne kolem der, jinak to je docela v pohode. Cele se to ocisti a udela na poradek. Uz na to sahat nebudu
Auto je puvodem z italie.
Auto je puvodem z italie.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
tak hnije ti to skoro jak mne len mne hnije jedna strana auta horsie prakticky bez zachrany a druha je skoro v pohode
auto mam z nemecka...
inak pekna praca aj foto len kto to foti? abo mas nejaky odopny fotak?
tie valce vyzeraju ako keby to auto velmi dlho stalo skoro jak hrdza
ale skladat to to bude zabava daj vediet kolko skrutiek ti ostane
snad ziadna dolezita =D>
inak pekna praca aj foto len kto to foti? abo mas nejaky odopny fotak?
tie valce vyzeraju ako keby to auto velmi dlho stalo skoro jak hrdza
ale skladat to to bude zabava daj vediet kolko skrutiek ti ostane
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Ten fotak fotil krasne, jenze jak je od oleje tak nejak neostri + se v nem neco povolilo tak to foti priserne strasne dlouhou zaverku to drzi.
Sroub nezustane zadny, zakladni pravidlo je davat hnedh všecny šrouby na svoje misto.
Ty valce jsou tak vyrezle bo vnich byla voda.
Sroub nezustane zadny, zakladni pravidlo je davat hnedh všecny šrouby na svoje misto.
Ty valce jsou tak vyrezle bo vnich byla voda.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
no tiez ked chcem niekedy nieco odfotit tak pozrem na ruky a si to aj rozmyslim 
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak po uvažování o honování jsem objednal honovací nástavec a projedu si to sám na sloupu. Docela mě zarazilo množství maziva které má být při honování válce cca 50l/min. Mám 100ml řezného oleje tak to bude muset být asi slušnej fofr 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Kdysi jsem to viděl na youtube a amík to bral od ruky nasazený na vrtačku 
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak vzhledem k tomu, ze u honovani jde o povrchovku, a ne o prevrtavani, tak bych se toho nebal. Dokonce si myslim, ze v ruce budes mit vetsi cit nez na masine. Ale vim prd, nikdy jsem to nedelal.
Alfa Romeo Perfection
Re: Dallen - Alfa Romeo 156 1.8TS (1998)
Tak další pokračování značí i GO přední nápravy, no snad za ten pulrok kdy se to bude davat dokupy se najdou nějaké volné hrachy
Jinak pěkná německá bota, otázky zní: Kde koupit, jak vyměnit? (je to tam nějak divně zalisované z jedné strany ložisko které nejde stáhnout z druhé strany ozub)

Jinak pěkná německá bota, otázky zní: Kde koupit, jak vyměnit? (je to tam nějak divně zalisované z jedné strany ložisko které nejde stáhnout z druhé strany ozub)

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
