pánové, vážně uvažuji o koupi nové delty, rozhoduju se mezi variantou zcela nový T-jet argento, nebo 2letý 1.6 jtdm platino 25000km (vyšší výbava). cena obou aut je víceméně stejná. co byste zvolili s ohledem na zůstatkovou cenu po splacení.. a máte někdo zkušenosti s inkriminovanými motory..? v testech píšou, že ta slabší nafta je spořil co moc nejede, t-jet všichni chválí, ale nevím, za kolik to reálně jezdí.
mám služební, bude v něm jezdit hlavně manželka. nejde mi tedy o žádnou zábavu a sport - fun car si hodlám časem pořídit - zase starší masse nebo alfettu gtv.
děkuji za případné tipy.
Radime určitě T-jet. Já na něm mám od novoty skoro 40tkm a absolutně bez výhrad (mám 110kw). Spotřebu mám dlouhodobou lehce pod 8 a to jezdím po dálnicích 140-150tacho a každé ráno ca 1km do práce, takže žádná eko-rallye.... Motor tichý, nežere vůbec olej, rychle to topí, pružný, měkká spojka, prostě pro ženskou a na denní ježdění opravdu ideál.... Na okreskách když jezdíš ca 100-110 tacho a netočíš to, tak úplně v pohodě spotřeba do 7 litrů.....
Co se zůstatkové hodnoty týče, tak ale problém nebude v motoru ale v autě - všichni víme, jak to padá z ceny a Lancii tady jako ojetinu ocení málokdo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
osobně preferuji i já tuto variantu. chtěl jsem jít do 159 jtd-předvádečky, v sobotu se svezl, ale pak jsem se rozhodl, že nakonec vezmeme radši deltu. nestojí tolik a pro ten účel, na co bude sloužit, bohatě stačí. ale nebyl už čas a já ji tam neprojel.
zajímá mě hlavně tlumení nerovností a cit v řízení - u brava, na kterém to auto je postavené, to často kritizují.
Bravo není nic extra, ale Delta je v tom o dost lepší (když jsem s ní jel, tak kdybych nevěděl, že to má s Bravem stejný základ, tak bych to fakt nepoznal).... Však si to zajdi projet a uvidíš.... Ale pokud to nenajede víc než 20tkm ročně, tak nafta je opravdu nesmysl....
Jinak ale ani Bravo není špatný auto a největší nevýhodu oproti Deltě bych viděl v tom, že má málo místa vzadu.... Na 16" kolech je to auto taky docela pohodlné a v pohodě..... Ale jestli místo vzadu nepotřebuješ, tak T-jety v dobré výbavě už jsou někde od 340tkč, takže by ti něco zbylo i pro srandu
Jo a u Lancie s T-jetem jsou zajímavé i ty ojetiny a osobně bych se jich nebál - takovou Lancii s benzínovým motorem si asi nekoupí nikdo na honění na dálnici, takže ty auta budou nejspíš neprasené.... Navíc odpadá starost jestli se do toho lila normální nafta atp.... V takovém případě je třeba tohle docela zajímavá nabídka:
to já si to určitě projedu, než to toho případně půjdeme.
mám dilema-vzít funglovku, se slušnou výbavou, nebo opravdu celkem našpalanou naftu (+xenony,kůže,park asistent,litý kola,tempomat). dual klimu to argento má, ale trápí mě ty ocelový kola a hadrový sedačky. jsem holt zmlsaný kocour, to přiznám -ale zase vzhledem k tomu, co jsem sedlal, je to myslím pochopitelné.
Ocelový kola necháš na zimáky a koupíš litý. Na Bravo mě nechal originály za 14 tisíc sadu 16". A když na to přijde tak seženeš i repliky. Můžeš taky zkusit firmy který prodávaj nový auta dovezený z EU. Psal jsem o nich na LK.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
takže taky radíš nový t-jet? to auto je skladem, dualklimu má (i když byla u Argento opravdu za příplatek). s těmi koly to je prima, koukal jsem na ebay,17" tam jsou za 15tisíc.
přiznám se, že se mi líbila rok stará 159 sw 1750tbi nebo tvoje legacy, ale už by to bylo finančně dost na krev a do toho nejdu. navíc když už tolik prachů, manželka chce nový. celkem to chápu.
Taky bych šel do novýho. Už jen kvůli těm prachům jak říkáš. To samý jsem měl s Bravem. Chtěl jsem náhradu za Ypsilonku, aby to bylo minimálně stejně starý jako Ypsilonka v době koupě, aby to mělo do 100 tkm najeto v reálu, nejen na tachecu a aby to mělo minimálně stejnou výbavu jako Ypsilonka (ABS, 6 airbagů, okna vepředu a zrcátka v el.). Ve výsledku to znamenalo auta v ceně cca 250 tisíc a nový Bravo bylo za 300. Takže nebylo co řešit. Dát takový prachy za jetý auto s nejasnou historií a servisem jsem nechtěl. Stejně tak může být auto v pohodě a pak Ti ho přijdou vzít, protože na prodávajícího byla uvalená exekuce. A záruka na nový auto taky není od věci. A nový nebo jetý stejně bych šel do TJETu.
Jinak bavíme se o tomhle autě? http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ta/8269872
To už je cena hodně zajímavá, zvlášť s tou výbavou co to má.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Já mám pocit, že už tam nějakej pátek je. Za ty prachy je to fakt super. Není v tom nějakej háček? Není to cena bez DPH nebo něco podobnýho?
Ad kola:
Buď neorigo, repliky nebo je ukecat ať nechaj za normální cenu origo. Kromě toho třeba na e-pneu.cz seženeš kola od WSP Italy v designu Lancia i s logem. Takže ani repliky už se nemusej objednávat z venku.
Za tyhle origa chtěl těch 14, což vyšlo stejně jako repliky tak nebylo co řešit.
Přílohy
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´