Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak jsem vymontoval to EGR a procistil, vše chodilo volne jak ma nikde so to nezasekavalo a ani to nebylo moc spinavy. Dal jsem spatky a porad to hulilo.Tak jsem se rozhodl ze to zaslepim pred vstupem do EGR kde sem do stredu navrtal asi 5mm dirku ale po chvily vyhodilo chybu neco jako malo vzduch EGR... tak jsem tam vyvrtal dirku cca 8,5mm a porad to same vyhazovalo to chybu.
napojil sem diag. a teor. mnozstvi vzduchu bylo cca o polovinu mensi nez real.(coz je zajimave protoze chyba hlasila malo vzduchu a ve skutecnosti ho to davkovalo jenou tolik..)
Z pridavanim plynu se to konstantne zvysovalo az se real.mnozstvi zastavilo na cca 600 a teoreticke mnozstvi se zvysoval az na nejakych 1200mg....
Pak jsem zaslepku vyndal a teoreticke vs. realne mnozstvi vzduchu se shodovalo postupne z pridavaním plynu:) jenze od otacek cca 3500 se real.mnozstvi zastavilo na na 600 a teoreticke zase vyskocilo na 1200
Otazka teda zni jak funguje to EGR kdyz se neda zaslepit a vyhazuje chybu? jakto ze to mneni hodnotu vzduchu?
A nebude spatna ta vaha kdyz ani v jednou z popisovaných prípadu nenavaží vic než 600mg/...
napojil sem diag. a teor. mnozstvi vzduchu bylo cca o polovinu mensi nez real.(coz je zajimave protoze chyba hlasila malo vzduchu a ve skutecnosti ho to davkovalo jenou tolik..)
Z pridavanim plynu se to konstantne zvysovalo az se real.mnozstvi zastavilo na cca 600 a teoreticke mnozstvi se zvysoval az na nejakych 1200mg....
Pak jsem zaslepku vyndal a teoreticke vs. realne mnozstvi vzduchu se shodovalo postupne z pridavaním plynu:) jenze od otacek cca 3500 se real.mnozstvi zastavilo na na 600 a teoreticke zase vyskocilo na 1200
Otazka teda zni jak funguje to EGR kdyz se neda zaslepit a vyhazuje chybu? jakto ze to mneni hodnotu vzduchu?
A nebude spatna ta vaha kdyz ani v jednou z popisovaných prípadu nenavaží vic než 600mg/...
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Bud malo tlaci turbo alebo mas niekde dierku alebo je snimac tlaku k.o.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pár fotek z instalace GTB2056v na AR 156 1,9 JTD. Předpokládaný výkon 220HP.
Už jenom odladit software - alfatuning.sk

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
11bruno4 píše:Tak jsem vymontoval to EGR a procistil, vše chodilo volne jak ma nikde so to nezasekavalo a ani to nebylo moc spinavy. Dal jsem spatky a porad to hulilo.Tak jsem se rozhodl ze to zaslepim pred vstupem do EGR kde sem do stredu navrtal asi 5mm dirku ale po chvily vyhodilo chybu neco jako malo vzduch EGR... tak jsem tam vyvrtal dirku cca 8,5mm a porad to same vyhazovalo to chybu.
napojil sem diag. a teor. mnozstvi vzduchu bylo cca o polovinu mensi nez real.(coz je zajimave protoze chyba hlasila malo vzduchu a ve skutecnosti ho to davkovalo jenou tolik..)
Z pridavanim plynu se to konstantne zvysovalo az se real.mnozstvi zastavilo na cca 600 a teoreticke mnozstvi se zvysoval az na nejakych 1200mg....
Pak jsem zaslepku vyndal a teoreticke vs. realne mnozstvi vzduchu se shodovalo postupne z pridavaním plynu:) jenze od otacek cca 3500 se real.mnozstvi zastavilo na na 600 a teoreticke zase vyskocilo na 1200
Otazka teda zni jak funguje to EGR kdyz se neda zaslepit a vyhazuje chybu? jakto ze to mneni hodnotu vzduchu?
A nebude spatna ta vaha kdyz ani v jednou z popisovaných prípadu nenavaží vic než 600mg/...
Záleží jak jsi ten egr čistil. Ta mechanická část ani tak nezlobí jako ta elektromagnetická. Pokud špatně chodí ta el.mg. tak to musíš opravit. EGR zaslep úplně, s chybou můžeš jezdit , nouzový režim nebude , jen kontrolka svítí. To se dá popřípadě softwarově odstranit. (EGR OFF 1300,-kč) Egr se uzavře softwarově a kontrolka se nebude rozsvicet. EGR funguje tak, že se vrací část spalin do sání , když ho zaslepíš tak přes váhu vzduchu proteče více vzduchu a jednotka to pozná, že je něco z egrem a rozsvítí kontrolku. Pokud ti váha nedá víc jak 600mg tak tam bude něco špatně. Záleží kolik ti tlačí turbo. To se potom dá lehce spočítat, při jakém tlaku turba - kolik proteče přes váhu množství vzduchu.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
EGR sem cistil mechanickou i magnetickou cast chodilo to dobre.Taky sme to zaslepil uplne a hulilo to...takze EGR je v pohode zatim necham otevrene zaslepim ho az na jaro kdy se chystam na Alfatuning.sk nachipovat moji Alfu kde mi ho zaroven zdarma softwarove vypnou 
A ted k te vaze v malych otackach to važí prene jako teoreticke množství ale ve vysokch otačkach se to zastavi na hodnote cca 660 mg pritom teoreticke mnozstvi pise 1200 mg
preplnovaci tlak vypada ze sedi myslim ze obje hodnoty se pohybovali kolem 1100... nevim moc tomu nerozumim.
jak se to dá vypočitat??? jaky by mnel byt maximalni tlak turba??

A ted k te vaze v malych otackach to važí prene jako teoreticke množství ale ve vysokch otačkach se to zastavi na hodnote cca 660 mg pritom teoreticke mnozstvi pise 1200 mg
preplnovaci tlak vypada ze sedi myslim ze obje hodnoty se pohybovali kolem 1100... nevim moc tomu nerozumim.
jak se to dá vypočitat??? jaky by mnel byt maximalni tlak turba??
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pokud by jsi to měl do Dubnice na Váhom daleko tak se můžeš stavit u mě. (pobočka alfatuning.sk) Havlíčkův Brod. Cena je stejná. Ano, pokud se auto čipuje tak je egf off zdarma a zaslepovat se už nemusí. SW úpravy dělá všechny Sarkan. Spočítat se to dá když vezmeš objem válců , hustotu vzduchu při určité teplotě v sání a tlak co dává turbo...Tlak turba ti udává mapa z ŘJ...11bruno4 píše:EGR sem cistil mechanickou i magnetickou cast chodilo to dobre.Taky sme to zaslepil uplne a hulilo to...takze EGR je v pohode zatim necham otevrene zaslepim ho az na jaro kdy se chystam na Alfatuning.sk nachipovat moji Alfu kde mi ho zaroven zdarma softwarove vypnou
A ted k te vaze v malych otackach to važí prene jako teoreticke množství ale ve vysokch otačkach se to zastavi na hodnote cca 660 mg pritom teoreticke mnozstvi pise 1200 mg
preplnovaci tlak vypada ze sedi myslim ze obje hodnoty se pohybovali kolem 1100... nevim moc tomu nerozumim.
jak se to dá vypočitat??? jaky by mnel byt maximalni tlak turba??
Budeš tam mít asi problém s váhou, ale bez logů z jízdy těžko radit.
PS : ten egr jsi zkoušel vyndaný jak ti chodí pod proudem ?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Předběžne : Měl by někdo zájem o moje turbo GTB2260V - upravené pro tlak 3,0b
s přírubama na 2,4ku ?
Není to žádný repasovaný "polák" s neorigo dílů....zánovní poctivej garrett vyvážený na 220tis.ot...
Přemýšlým že půjdu do Ball Bearing, se mi těch 300k už zná nějak málo....

Není to žádný repasovaný "polák" s neorigo dílů....zánovní poctivej garrett vyvážený na 220tis.ot...
Přemýšlým že půjdu do Ball Bearing, se mi těch 300k už zná nějak málo....

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ty to menis ako topanky 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mozna se zeptam blbe : Ma vliv navysovani vykonu v takovych intencich na zivonost motoru a ostatnich dilu? Resp. Dalo by se toto vyjadrit krivkou grafu?
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Samozrejme. Znas Nohavicovu teorii alkoholoveho kopce? Tak tady je to to same.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Vliv na životnost to určitě má , ale záleží jak se ten maximální potenciál v celkovém provozu často využívá. Z deseti procent ? Z pěti procent ? Alfa má 250tis.km, a funguje vše jak má. Se divím že to drží....letos odjela cca 80-100 sprintů...spojka, setrvák, poloosy...vše ok...minulý tok to samé. Spojka teda začíná už klouzat , ale ta na to má po těch kilometrech právo...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tvoří se mi v hadici hned za výstupem z IC nějaký kekel a maz. Čím by to mohlo být, když turbo nemá kde brat bordel. Vzduchový filtr mám čistý.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ale zase zbytek hadice je suchej a hlinikový sání taky 

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
razorcz91: Rekl bych ze normalni, mel jsem to na turbokamnech ve 155 i ve 159 (troska mastnoty hned u spony).
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Kolegovi netahala alfa tak sme sa jej pozreli na fén
Vysledok je sakra poznat.

Vysledok je sakra poznat.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Da se ta regulace po vycisteni necim namazat nebo neexistuje nic co by se tam neupeklo?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
vycistit, odmastit a nechat tak. Jo a nenechavat nacipovat prasocipem co to zase ucpe sazema.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak, tak....
Prasočipem to dělá 9 z 10 nalejvacích firem 


1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
čím to nejlépe vyčistit? stačí čistič karburátorů jako na egr?
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Vycistis to uplne hocicim.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Vycistis to uplne hocicim.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Hvizdani turba
Radim píše:Richie: nemelo by piskat napr hned od volnobehu,podle me..navic je rozdil mezi pohvizdovanim (hvizdanim) a piskanim :-) chapu ze kdyz to nemam moznost akusticky potvrdit je to sporne slovickareni ale resil jsem podobny problem v octavii a vim o cem mluvim.ten zvuk je odlisny a zejmena jeho intenzita je jina.kdyz neni neco ok bylo to ve skodovce jako kdyz mas turbinu hned pod otackomerem :-) ..
btw,kdo dela ty repase - jakykoliv turboservis? v Praze tusim nejake dobre jsou..
Věř že když bude turbo v čudu tak to poznáš



Ale jinak se chci zeptat hvízdne si cca od 1800-2200 otáček, je to správně, nebo je to počátek toho připravovat se na výměnu?

AR 156 1.9 JTD 85Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Eriku ? Mám takový problém mám mojí alfu pár týdnů, ale přijde mi že nejede tak rychle jak má? Když chci dosáhnout větší rychlosti jak 160 km/h musí se točit i jiné kvalty?Erik166 píše:Kolegovi netahala alfa tak sme sa jej pozreli na fén![]()
Vysledok je sakra poznat.


Díky moc, nevím si s tím moc rady
AR 156 1.9 JTD 85Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti