Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19137
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Kubas » 11.4.2012, stř 10:07

pánové tak to naše rodinné GT bude mít brzo najeto 100tkm.... (aktuálně 98tkm)
Na tom autě je VŠE (až na EGR a jeden homokineťák) původní.
Kromě faktury při prohlídce ve 20tkm mám všechny a jsou tam původní brzdy i komplet ramena.
Teď ve 100tkm na to servisák kouká a říká že destičky furt ještě OK a ramena taky (ty ramena jen občas vrznou za studena, jinak se fakt zdají OK).

S autem se jezdí defenzivně (a až na dálnice i relativně v klidu), ale přecejen, 100tkm je 100tkm....

Máte někdo podobnou zkušenost s takovou výrdží nebo je to jen vyloženě jízdním stylem....?
Někde jsem zaslechl, že faceliftované 147/GT mají z prvovýroby lepší (odolnější) podvozky, tak možná se to projevuje....

(né že bych si stěžoval, určitě taková životnost potěší.... Každopádně je paradoxní dělat u funglovky dřív rozvody, než měnit destičky....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od George.KHE » 11.4.2012, stř 10:19

Tak pokud většinu km nalítá na dálnicích a rychlostních komunikacích, tak tam ty desky moc mizet nebudou.
Na jednu stranu by nebylo špatné kdyby se opotřebení auta měřilo na moto hodiny a né na km, protože ty auta co jezdí jen po městě mají sice méně km, ale jsou na tom někdy daleko hůř, jak někdo kdo má např. o 100 tis. km víc, ale převážně po dálnici.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 11.4.2012, stř 10:57

Otec ma 115tkm na 156 2.4 04', a ramena jsou porad puvodni a OK. (ted jsme jen menili zadni SB v tehlicich, za 2x80,-Kč). Brzo budou treba predni brzdy, jinak podobny jak rikas.

Kdyz jsme to v 2007 pritahli z IT s 90tkm, melo to dost opiskovanej cumak (na prelak), takze nejspis dalnicni stroj.

Vypada to, ze na nestocenkach to bude kline mozny :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19137
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Kubas » 11.4.2012, stř 10:59

jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... :wink: a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 170
Registrován: 23.3.2010, úte 08:26

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od 156 » 13.4.2012, pát 08:42

Moje GT se ted blíží ke 100 tis km a více méně bez problémů, skoro vše původní:o)
Alfa Romeo 156 2,0 TS(ex)
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Abarth 500
Kontakt tomasm@cmexclusive.cz

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od vavrusam » 13.4.2012, pát 08:49

Kubas píše:jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... :wink: a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Ono se to totiž taky nemění za díly z prvovýroby :wink: Že podvozek vydrží 100tkm od novoty v pohodě mi přijde normální, na to jsou zhruba díly dimenzované.
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od yan.ko » 13.4.2012, pát 09:01

Na sve 156SW jsem ramena menil prvne ve 140tkm. Ted ma 200tkm, zacinaji povrzavat horni ramena, je volnejsi levy spodni kulovy cep a vypada to ze bude treba co nevidet vymenit i cepy rizeni. Toz asi tak k te zivotnosti.
Alfa Romeo Perfection

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Sgt. » 15.5.2012, úte 22:31

Na mojí boudě bylo najeto cca 106tisíc z toho víc než 60 po českých tankodromech, když šla pryč tak měla v cca 50ti vyměněné pravé spodní rameno (to sem zničil na díře v krajnici) a přelisovával sem powerflex do horních ramen protože původní v 90ti začali povrzgávat. Brzdy původní a ještě by něco nakroutili.
V cca 70ti sem měnil zadní tlumiče, prostě sem nakládal do kufru víc než 156 snese.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „GT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host