Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
tak, jak už jsem zmínil v inzerci, tu opticky pochybnou Ameriku z Měnína jsem nakonec koupil já. Auto jsem viděl ještě asi rok předtím než majitel (mimochodem fajn člověk) vypustil do světa zprávu o tom že bude na prodej. Tehdy ještě tvrdil, že si ji postaví a že to rozhodně prodat nechce. Nicméně letos v dubnu se to změnilo a na prodej byla. Já jsem koupi v první chvili rychle zamítnul, přecijen řešit něco takového krátce před bakalářskýma státnicema se mi uplně nechtělo ale před asi měsícem jsme se s kamarádama dohodli na společném pronájmu poměrně velké garáže u nás v Rožnově, současně s tím se mi podařilo alespoň trochu vyřešit finanční stránku věci a tak nebylo na co čekat a jel jsem pro ni. Vlastně se docela divím, že byla pořád na prodej, ale evidentně každý z potenciálních kupců už něco podobného vlastní
No, dost bylo kecaní okolo, teď k autu samotnému. Původně pochází snad odněkud z okolí Mladé Boleslavi, kde ji vlastnil člověk s opravdu vytříbeným vkusem a tak se díky němu můžu těšit onomu vyjímečnému vzhledu po něm ji koupil minulý majitel z Měnína (kousek od Brna) a u něj stála asi 4 roky až do teď. Ne všichni tuhle 75 viděli, tak abych to uvedl na pravou míru.. Na kapotě je fake sání okolo kterého praská kit a jakési lepidlo, lišty na blatnících a pod C sloupkem jsou vytrhané a opravdu ohavně vykitované "do roviny". Akorát na levé straně se to vzadu už někdo pokusil oloupat, možná to odpadlo samo, kdoví. Ruka tunera se projevila i na dalších částech auta, pod levým prahem jsem objevil neonovou trubici, škoda že jsem už nezjistil jak se to zapíná dalším kvalitním prvkem byl tunink interieru v podobě velmi vkusné řadící páky, viz fotka Co je ale horší, tak bohužel se ono individuum vyřádilo i v motorovém prostoru a to v podobě "sportovního" filtru sání. Ten by mi sám o sobě ještě asi tak moc nevadil, kdyby byl kvalitní, nerozpadnul se po škaredém pohledu a kdyby redukce na váhu vzduchu nebyla zároveň restriktorem Bohužel současně s touto úpravou se kamsi poděl i původní airbox, tudíž kdyby někdo měl airbox z V6, tak mám zájem Další záležitostí je pak celkové barevné provedení a nálepky.. Bicolore provedení s šedými spodky dveří by mi až tak protivné nebylo, nápis Alfa Romeo bych taky zvládnul, ale nálepky "sporting" na blatnících jsou už přecijen trochu moc stejně tak jakási tribal nálepka na zadním skle a další "sporting" logo na víku kufru. Zadní nárazník je taky pěkně odporný, byl přelakován jakýmsi humusem a to se z něj oloupalo.. Nicméně od majitele mám další pěkný evropský navíc. Stejně tak mám i přední a zadní americké nárazníky.
Tolik asi ke vzhledu, ve výsledku je to na celolak. Jinak je ta kastle překvapivě zachovalá, nebýt dvou míst (levý a pravý zadní lem), kde je to prorezlé skrz tak je to použitelná nezhnilá kastle, spodky dvěří pěkné, podlaha super, nosníky taky, akorát vpředu okolo motoru jsou malinko poťukané, ale žádná tragedie. Ještě teda nevím co mě čeká pod plastovýma krytama blatníku a prahů.. Co se techniky týče, tak auto nestartuje, teoreticky za to může kouslé palivové čerpadlo, jestli není háček i někde jinde se teprv uvidí. Další problém je prázdná nádržka brzovky a propadající se spojka, tohle mě děsí asi nejvíc. Brzdy nějak brzdí, ale určitě to chce odvzdušnit a zkontrolovat. Ruční brzda funguje. Na zadních brzdách se asi zapracovalo, protože kotouč i desky jsou v super stavu, jen kotouče po těch letech pochopitelně orezlé. Přední brzdy ještě nevím, nicméně majitel mi dal k autu oba nové přední Brembo kotouče. Převodovka by měla být po repasi a s novým olejem, uvidíme jaká je realita až se projedu.. Hardyny na kardanu jsem dneska obhlížel a vypadají pěkně. Řízení skoro nemá vůli, akorát teda v nádržce na servo není ani kapka. Stejně tak není ani kapka ostatních nádržkách, jediná přítomná provozní kapalina je motorový olej ten je naopak nedávno měněný, krásný čistý, stejně tak vypadá i prostor ventilů pohledem přes dolevací hrdlo oleje. Zároveň byly údajně měněny rozvody a celý motor byl přetěsněn, nikde z něj nic nekape, tak snad to vydrží. Problémem je pak trochu stávkující elektrika, stěrače neznají první polohu a vypnou se kdekoli zrovna jsou nesvití pravé přední potkávací světlo, nesvití žádné ze světýlek v interieru ani světýlko v motorovém prostoru, nesvití ani podsvětlení přístrojovky, nefunguje stahování oken, nefunguje ostřik světel, štelování zrcátek funguje velmi italsky, při přepnutí na levé se ovládá pravé a při přepnutí na pravé se neděje nic naopak elektrický šíbr funguje na 100%. Jo a Alfa Control neukazuje ani očividně chybějící kapaliny
takže asi tolik, čeká mě hodně práce auto by mělo sloužit především k zábavě, občasné víkendové vyjížďce, občasnému okruhovému vyžítí a tak Neplánuju nějakou leštěnku, na to jsem si vybral špatný kousek, ikdyž teda vzhled v současné podobě nechat nechci. V první řadě musí pětasedma jet, spojkovat a brzdit, pak se musí udělat STK a zjistit co všechno je špatně pak ji asi zavřu na zimu do garáže a budu na ni pracovat a příští rok bych s ní snad mohl i někam na veřejnost
hodím sem pár fotek co mám, není toho moc a ani kvalita není nijak valná, časem budou lepší
No, dost bylo kecaní okolo, teď k autu samotnému. Původně pochází snad odněkud z okolí Mladé Boleslavi, kde ji vlastnil člověk s opravdu vytříbeným vkusem a tak se díky němu můžu těšit onomu vyjímečnému vzhledu po něm ji koupil minulý majitel z Měnína (kousek od Brna) a u něj stála asi 4 roky až do teď. Ne všichni tuhle 75 viděli, tak abych to uvedl na pravou míru.. Na kapotě je fake sání okolo kterého praská kit a jakési lepidlo, lišty na blatnících a pod C sloupkem jsou vytrhané a opravdu ohavně vykitované "do roviny". Akorát na levé straně se to vzadu už někdo pokusil oloupat, možná to odpadlo samo, kdoví. Ruka tunera se projevila i na dalších částech auta, pod levým prahem jsem objevil neonovou trubici, škoda že jsem už nezjistil jak se to zapíná dalším kvalitním prvkem byl tunink interieru v podobě velmi vkusné řadící páky, viz fotka Co je ale horší, tak bohužel se ono individuum vyřádilo i v motorovém prostoru a to v podobě "sportovního" filtru sání. Ten by mi sám o sobě ještě asi tak moc nevadil, kdyby byl kvalitní, nerozpadnul se po škaredém pohledu a kdyby redukce na váhu vzduchu nebyla zároveň restriktorem Bohužel současně s touto úpravou se kamsi poděl i původní airbox, tudíž kdyby někdo měl airbox z V6, tak mám zájem Další záležitostí je pak celkové barevné provedení a nálepky.. Bicolore provedení s šedými spodky dveří by mi až tak protivné nebylo, nápis Alfa Romeo bych taky zvládnul, ale nálepky "sporting" na blatnících jsou už přecijen trochu moc stejně tak jakási tribal nálepka na zadním skle a další "sporting" logo na víku kufru. Zadní nárazník je taky pěkně odporný, byl přelakován jakýmsi humusem a to se z něj oloupalo.. Nicméně od majitele mám další pěkný evropský navíc. Stejně tak mám i přední a zadní americké nárazníky.
Tolik asi ke vzhledu, ve výsledku je to na celolak. Jinak je ta kastle překvapivě zachovalá, nebýt dvou míst (levý a pravý zadní lem), kde je to prorezlé skrz tak je to použitelná nezhnilá kastle, spodky dvěří pěkné, podlaha super, nosníky taky, akorát vpředu okolo motoru jsou malinko poťukané, ale žádná tragedie. Ještě teda nevím co mě čeká pod plastovýma krytama blatníku a prahů.. Co se techniky týče, tak auto nestartuje, teoreticky za to může kouslé palivové čerpadlo, jestli není háček i někde jinde se teprv uvidí. Další problém je prázdná nádržka brzovky a propadající se spojka, tohle mě děsí asi nejvíc. Brzdy nějak brzdí, ale určitě to chce odvzdušnit a zkontrolovat. Ruční brzda funguje. Na zadních brzdách se asi zapracovalo, protože kotouč i desky jsou v super stavu, jen kotouče po těch letech pochopitelně orezlé. Přední brzdy ještě nevím, nicméně majitel mi dal k autu oba nové přední Brembo kotouče. Převodovka by měla být po repasi a s novým olejem, uvidíme jaká je realita až se projedu.. Hardyny na kardanu jsem dneska obhlížel a vypadají pěkně. Řízení skoro nemá vůli, akorát teda v nádržce na servo není ani kapka. Stejně tak není ani kapka ostatních nádržkách, jediná přítomná provozní kapalina je motorový olej ten je naopak nedávno měněný, krásný čistý, stejně tak vypadá i prostor ventilů pohledem přes dolevací hrdlo oleje. Zároveň byly údajně měněny rozvody a celý motor byl přetěsněn, nikde z něj nic nekape, tak snad to vydrží. Problémem je pak trochu stávkující elektrika, stěrače neznají první polohu a vypnou se kdekoli zrovna jsou nesvití pravé přední potkávací světlo, nesvití žádné ze světýlek v interieru ani světýlko v motorovém prostoru, nesvití ani podsvětlení přístrojovky, nefunguje stahování oken, nefunguje ostřik světel, štelování zrcátek funguje velmi italsky, při přepnutí na levé se ovládá pravé a při přepnutí na pravé se neděje nic naopak elektrický šíbr funguje na 100%. Jo a Alfa Control neukazuje ani očividně chybějící kapaliny
takže asi tolik, čeká mě hodně práce auto by mělo sloužit především k zábavě, občasné víkendové vyjížďce, občasnému okruhovému vyžítí a tak Neplánuju nějakou leštěnku, na to jsem si vybral špatný kousek, ikdyž teda vzhled v současné podobě nechat nechci. V první řadě musí pětasedma jet, spojkovat a brzdit, pak se musí udělat STK a zjistit co všechno je špatně pak ji asi zavřu na zimu do garáže a budu na ni pracovat a příští rok bych s ní snad mohl i někam na veřejnost
hodím sem pár fotek co mám, není toho moc a ani kvalita není nijak valná, časem budou lepší
www.autickar.cz
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Drzim palce, prace kotel ale zda se jako prekvapive slusnej zaklad
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
zaklad je doopravdy slusny, jen ty zadni lemy u prahu zkrz zamrzi.... ale jinak podlaha je rekl bych v top stavu videl jsem ji nazivo, takze vim co tam je...... Elektrika se mi uz nepozdavala na miste, kdy alfakontroler nic neukazoval ,ale kapalina nebyla v zadnem z nadob
chce to pevne nervy a naucit se nejakou tu italskou logiku mechanika
chce to pevne nervy a naucit se nejakou tu italskou logiku mechanika
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
o víkendu jsem se pustil do výměny palivového čerpadla, rovnou s tím jsem vyměnil i filtr, všechno šlo poměrně hladce, až na ty podělané italské spony na hadičky to fakt nemohli použít "normální" s šestihranem..? nicméně když jsem odpojil hadici vedoucí od nádrže do čerpadla, tak benzín jen kapal místo toho aby tekl proudem.. takže jsem uvážil že bude nutné vyndat nádrž a vyčistit jak sítko, tak celou nádrž. Nádrž šla ven poměrně hladce až na docela velký unik benzínu horší bylo povolení těch velkých matic co jsou součástí sítka, nakonec se to ale podařilo a stálo to za to. Na sítku bylo bordelu požehnaně, vůbec se nedivím že to sotva kapalo, co mě ale překvapilo víc bylo množství prachu po stěnách nádrže, na tomhle jsem se zdržel, jinak bych už možná startoval zítra vezmu nádrž vapkou a sundám co půjde..
zároveň se mi dneska pouhým vytažením a znovuzastrčením všech pojistek podařilo rozfungovat stahování předních oken a osvětlení interieru aspoň nějaká dobrá zpráva
opět alespoň malá fotodokumentace
zároveň se mi dneska pouhým vytažením a znovuzastrčením všech pojistek podařilo rozfungovat stahování předních oken a osvětlení interieru aspoň nějaká dobrá zpráva
opět alespoň malá fotodokumentace
Naposledy upravil(a) Greeny dne 22.7.2013, pon 22:07, celkem upraveno 1 x.
www.autickar.cz
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Tak jestli to dlouho stálo, určitě by nebylo na škodu všechny pojistky, relátka a třeba i konektory očistit a nastříkat kontaktolem, třeba se pak rozhýbe víc věcí .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
přesně tak to mám v plánu i s relátkama když jsem zjistil že vytažení a zastrčení všech pojistek mělo nějaký vliv, tak jsem to zopakoval i se sprejem na kontakty, na relátka už ale nedošlo, zítra je taky denrosso155 píše:Tak jestli to dlouho stálo, určitě by nebylo na škodu všechny pojistky, relátka a třeba i konektory očistit a nastříkat kontaktolem, třeba se pak rozhýbe víc věcí .
www.autickar.cz
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Držím palce
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Máš na ní opravdu hodně práce, ale bude dobrá Držím palce
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
..tohle téma budu bedlivě sledovat .. ty neony, hlavice řadící páky a "kaplička" na přední kapotě je masakr
good luck
good luck
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
tak, dneska poprvé nastartováno zatím teda jen na 3 válce, ale to už je skoro detail. Předcházelo tomu množství pokusů a snahy, protože s výměnou čerpadla jsem záhadně ztratil napětí na kontaktech a kupodivu to nechtělo nastartovat ani když se čerpadlo připojilo přímo na baterku přes dráty. Nicméně dneska jsem zjistil, že byl problém pravděpodobně jen v kontaktu na pojistce a po několika dalších pokusech to chytlo. Drží to volnoběh, reaguje to na plyn, tlak oleje ukazuje jak má, tak uvidíme
www.autickar.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
vyměn co nejdřív olej!
na mé americe se zadřel motor po 100km- důvodem byl bordel (šedý mazlavý sajrajt) co byl přilepený na spodku vany (sací koš je velice blízko spodku vany)
vana má spodní dekl, takže není potřeba sundavat celou vanu, kdybys to chtěl zkontrolovat
na mé americe se zadřel motor po 100km- důvodem byl bordel (šedý mazlavý sajrajt) co byl přilepený na spodku vany (sací koš je velice blízko spodku vany)
vana má spodní dekl, takže není potřeba sundavat celou vanu, kdybys to chtěl zkontrolovat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
olej byl měněn a je krásný čistý, takže tady obavy nemám
jinak příčina běhu jen na několik válců bude pravděpodobně ve vstřicích, jiskra jde, kompresi to má, benzín v liště je a má tlak, při běhu motoru je na vstřicích jakési napětí (měřák ukáže +- 1V, realně by to chtělo osciloskop, ale pro ověření stačí), stejné na všech ať už válec jede nebo ne.. Dávalo by to i smysl po tom co jsem viděl co bylo za humus v nádrži. Teď je spíš otázkou jestli má smysl nechat vstřiky vyčistit nebo rovnou shánět jiné. Nedělám si velké iluze že bych je sehnal přímo z tohohle motoru, ikdyž jsou teda totožné s 2.5 (ať už z GTV6 nebo 75), ale kdyby náhodou někdo měl, zkuste se ozvat. Stejně tak kdyby někdo věděl z čeho jiného by tam šly použít.
jinak příčina běhu jen na několik válců bude pravděpodobně ve vstřicích, jiskra jde, kompresi to má, benzín v liště je a má tlak, při běhu motoru je na vstřicích jakési napětí (měřák ukáže +- 1V, realně by to chtělo osciloskop, ale pro ověření stačí), stejné na všech ať už válec jede nebo ne.. Dávalo by to i smysl po tom co jsem viděl co bylo za humus v nádrži. Teď je spíš otázkou jestli má smysl nechat vstřiky vyčistit nebo rovnou shánět jiné. Nedělám si velké iluze že bych je sehnal přímo z tohohle motoru, ikdyž jsou teda totožné s 2.5 (ať už z GTV6 nebo 75), ale kdyby náhodou někdo měl, zkuste se ozvat. Stejně tak kdyby někdo věděl z čeho jiného by tam šly použít.
www.autickar.cz
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Možná jsou totožný z TSka (potažmo z 33 1,7 16v), zkus mi ho nafotit
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Díky, nevypadá to zle, 290 za vstřik se docela dá ještě pozjišťuju jaké jsou jiné možnosti a pak se nějak rozhodnu.Petr147 píše:koukal jsi? http://www.jetservis.cz/
totožné jsou pravděpodobně pouze s tím, co je vypsáno tady v záložce Application: http://www.autopartoo.com/oem/bosch/0280150105.html (podobné informace jsem našel na více zdrojích), pokud dobře vím, tak TSko běží na Motronicu, moje V6 je L-Jetronic a ten má vstřiky s nízkou impedancí, které nejsou zaměnitelné. V mojem případě se jedná o vstřiky s Bosch číslem 0280150105.hondzik píše:Možná jsou totožný z TSka (potažmo z 33 1,7 16v), zkus mi ho nafotit
www.autickar.cz
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
zkusím zítra dojít do garage. Mám tam krabici se vstřiky na TSko a na 16v 33, kouknu na ty čísla
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Sadu ready vstřiků mám od Hondzika taky doma,zkusím na ně mrknout,bo mam dovolenou:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
aha, tak vstřiky má Venca, to bylo jak si přijel pro koberec a úsměv mu začal tuhnout když mu jeřábem přijel motor do kufru. Já mám už jen ty na moterech a 4ks budou na chalupě. Není to vůbec jednoduchý.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
Držím palce, bude to očistec, ale až se s tim svezeš, tak budeš vědět, že to za to stálo
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Greeny
- Příspěvky: 95
- Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
tak, v minulých dnech proběhnul další postup, vymontoval jsem vstřiky a s kamarádem jsme usoudili, že než je pošlu na čištění, tak by bylo možná fajn je aspoň zkusit. Takže jsem je připojil na palivové vedení tak jak v motoru normálně jsou, namířil jsem je do prostoru a s 12V baterkou jsme ťukli do kontaktů. A ejhle, benzín z nich krásně stříkal, některé jsme museli první "rozchodit", tedy připojit napětí naopak a pak zas správně aby začly stříkat, ale každopádně ve výsledku ze všech 6ti vstřiků benzín šel. Pak pro jistotu ještě jeden test provozního stavu, připojil jsem všech 6 vstřiků na konektory, naoko jsem připojil váhu a nastavil na ni fiktivní průtok vzduchu a zkusil startovat. Všech 6 vstřiků stříkalo takže nezbývalo nic jiného než to zas celé složit Někdy o půlnoci Pětasedma zas zavrčela, tentokrát na podstatně víc válců jak 3 neběželo to teda úplně 100%ně, ale podle teploty svodů každý válec pálil, jen některý občas vynechal. To může být způsobeno nízkým tlakem paliva a ten může být způsoben skoro prázdnou nádrží což by se zdálo jako banální problém, jenže jsem zjistil, že to kolem vedení z nádrže vlhne, takže ji budu muset stejně znovu vypustit a těsnost pořešit
přidávám pár dokumentačních fotek opět nevalné kvality, ale lepší jak žádné
sundané sání
test vstřiků, je potřeba víc všímavosti, je to dost chaos, ale vstřiky jsou ve skutečnosti venku a míří jakoby na ventildekly
tenhle krásný kousek silikonu se objevil v expanzce po dolití vody
a tohle je perla celého auta, pravděpodobně předminulý majitel nedokázal vyndat zadní repro vrchem, tak ho vyndal spodem, jen si k tomu udělal trochu víc prostoru...
přidávám pár dokumentačních fotek opět nevalné kvality, ale lepší jak žádné
sundané sání
test vstřiků, je potřeba víc všímavosti, je to dost chaos, ale vstřiky jsou ve skutečnosti venku a míří jakoby na ventildekly
tenhle krásný kousek silikonu se objevil v expanzce po dolití vody
a tohle je perla celého auta, pravděpodobně předminulý majitel nedokázal vyndat zadní repro vrchem, tak ho vyndal spodem, jen si k tomu udělal trochu víc prostoru...
Naposledy upravil(a) Greeny dne 7.8.2013, stř 15:22, celkem upraveno 1 x.
www.autickar.cz
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
no a ja tam projistotu vzadu ten plech ani nemam bo minuly majitel to vyrezal uplne protoze tam mel snad 12" repraky
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989
na tihle autech je krásný to že nepotřebuješ svého laptopíčka. Stačí prostě oko, ucho a hmat :-) Protože oko není p*ča, oko vidí.
Sleduju a držím palce
Sleduju a držím palce
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů