Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 22.7.2013, pon 00:22

tak, jak už jsem zmínil v inzerci, tu opticky pochybnou Ameriku z Měnína jsem nakonec koupil já. Auto jsem viděl ještě asi rok předtím než majitel (mimochodem fajn člověk) vypustil do světa zprávu o tom že bude na prodej. Tehdy ještě tvrdil, že si ji postaví a že to rozhodně prodat nechce. Nicméně letos v dubnu se to změnilo a na prodej byla. Já jsem koupi v první chvili rychle zamítnul, přecijen řešit něco takového krátce před bakalářskýma státnicema se mi uplně nechtělo :) ale před asi měsícem jsme se s kamarádama dohodli na společném pronájmu poměrně velké garáže u nás v Rožnově, současně s tím se mi podařilo alespoň trochu vyřešit finanční stránku věci a tak nebylo na co čekat a jel jsem pro ni. Vlastně se docela divím, že byla pořád na prodej, ale evidentně každý z potenciálních kupců už něco podobného vlastní :)

No, dost bylo kecaní okolo, teď k autu samotnému. Původně pochází snad odněkud z okolí Mladé Boleslavi, kde ji vlastnil člověk s opravdu vytříbeným vkusem a tak se díky němu můžu těšit onomu vyjímečnému vzhledu :D po něm ji koupil minulý majitel z Měnína (kousek od Brna) a u něj stála asi 4 roky až do teď. Ne všichni tuhle 75 viděli, tak abych to uvedl na pravou míru.. Na kapotě je fake sání okolo kterého praská kit a jakési lepidlo, lišty na blatnících a pod C sloupkem jsou vytrhané a opravdu ohavně vykitované "do roviny". Akorát na levé straně se to vzadu už někdo pokusil oloupat, možná to odpadlo samo, kdoví. Ruka tunera se projevila i na dalších částech auta, pod levým prahem jsem objevil neonovou trubici, škoda že jsem už nezjistil jak se to zapíná :D dalším kvalitním prvkem byl tunink interieru v podobě velmi vkusné řadící páky, viz fotka :) Co je ale horší, tak bohužel se ono individuum vyřádilo i v motorovém prostoru a to v podobě "sportovního" filtru sání. Ten by mi sám o sobě ještě asi tak moc nevadil, kdyby byl kvalitní, nerozpadnul se po škaredém pohledu a kdyby redukce na váhu vzduchu nebyla zároveň restriktorem :) Bohužel současně s touto úpravou se kamsi poděl i původní airbox, tudíž kdyby někdo měl airbox z V6, tak mám zájem :) Další záležitostí je pak celkové barevné provedení a nálepky.. Bicolore provedení s šedými spodky dveří by mi až tak protivné nebylo, nápis Alfa Romeo bych taky zvládnul, ale nálepky "sporting" na blatnících jsou už přecijen trochu moc :) stejně tak jakási tribal nálepka na zadním skle a další "sporting" logo na víku kufru. Zadní nárazník je taky pěkně odporný, byl přelakován jakýmsi humusem a to se z něj oloupalo.. Nicméně od majitele mám další pěkný evropský navíc. Stejně tak mám i přední a zadní americké nárazníky.

Tolik asi ke vzhledu, ve výsledku je to na celolak. Jinak je ta kastle překvapivě zachovalá, nebýt dvou míst (levý a pravý zadní lem), kde je to prorezlé skrz tak je to použitelná nezhnilá kastle, spodky dvěří pěkné, podlaha super, nosníky taky, akorát vpředu okolo motoru jsou malinko poťukané, ale žádná tragedie. Ještě teda nevím co mě čeká pod plastovýma krytama blatníku a prahů.. Co se techniky týče, tak auto nestartuje, teoreticky za to může kouslé palivové čerpadlo, jestli není háček i někde jinde se teprv uvidí. Další problém je prázdná nádržka brzovky a propadající se spojka, tohle mě děsí asi nejvíc. Brzdy nějak brzdí, ale určitě to chce odvzdušnit a zkontrolovat. Ruční brzda funguje. Na zadních brzdách se asi zapracovalo, protože kotouč i desky jsou v super stavu, jen kotouče po těch letech pochopitelně orezlé. Přední brzdy ještě nevím, nicméně majitel mi dal k autu oba nové přední Brembo kotouče. Převodovka by měla být po repasi a s novým olejem, uvidíme jaká je realita až se projedu.. Hardyny na kardanu jsem dneska obhlížel a vypadají pěkně. Řízení skoro nemá vůli, akorát teda v nádržce na servo není ani kapka. Stejně tak není ani kapka ostatních nádržkách, jediná přítomná provozní kapalina je motorový olej :) ten je naopak nedávno měněný, krásný čistý, stejně tak vypadá i prostor ventilů pohledem přes dolevací hrdlo oleje. Zároveň byly údajně měněny rozvody a celý motor byl přetěsněn, nikde z něj nic nekape, tak snad to vydrží. Problémem je pak trochu stávkující elektrika, stěrače neznají první polohu a vypnou se kdekoli zrovna jsou :) nesvití pravé přední potkávací světlo, nesvití žádné ze světýlek v interieru ani světýlko v motorovém prostoru, nesvití ani podsvětlení přístrojovky, nefunguje stahování oken, nefunguje ostřik světel, štelování zrcátek funguje velmi italsky, při přepnutí na levé se ovládá pravé a při přepnutí na pravé se neděje nic :) naopak elektrický šíbr funguje na 100%. Jo a Alfa Control neukazuje ani očividně chybějící kapaliny :D

takže asi tolik, čeká mě hodně práce :) auto by mělo sloužit především k zábavě, občasné víkendové vyjížďce, občasnému okruhovému vyžítí a tak :) Neplánuju nějakou leštěnku, na to jsem si vybral špatný kousek, ikdyž teda vzhled v současné podobě nechat nechci. V první řadě musí pětasedma jet, spojkovat a brzdit, pak se musí udělat STK a zjistit co všechno je špatně :) pak ji asi zavřu na zimu do garáže a budu na ni pracovat a příští rok bych s ní snad mohl i někam na veřejnost :)

hodím sem pár fotek co mám, není toho moc a ani kvalita není nijak valná, časem budou lepší :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
www.autickar.cz

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.7.2013, pon 10:24

Drzim palce, prace kotel ale zda se jako prekvapive slusnej zaklad :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od A.J.Michal » 22.7.2013, pon 15:18

zaklad je doopravdy slusny, jen ty zadni lemy u prahu zkrz zamrzi.... ale jinak podlaha je rekl bych v top stavu :) videl jsem ji nazivo, takze vim co tam je...... Elektrika se mi uz nepozdavala na miste, kdy alfakontroler nic neukazoval ,ale kapalina nebyla v zadnem z nadob :D

chce to pevne nervy a naucit se nejakou tu italskou logiku mechanika :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 22.7.2013, pon 21:26

o víkendu jsem se pustil do výměny palivového čerpadla, rovnou s tím jsem vyměnil i filtr, všechno šlo poměrně hladce, až na ty podělané italské spony na hadičky :) to fakt nemohli použít "normální" s šestihranem..? :) nicméně když jsem odpojil hadici vedoucí od nádrže do čerpadla, tak benzín jen kapal místo toho aby tekl proudem.. takže jsem uvážil že bude nutné vyndat nádrž a vyčistit jak sítko, tak celou nádrž. Nádrž šla ven poměrně hladce až na docela velký unik benzínu :) horší bylo povolení těch velkých matic co jsou součástí sítka, nakonec se to ale podařilo a stálo to za to. Na sítku bylo bordelu požehnaně, vůbec se nedivím že to sotva kapalo, co mě ale překvapilo víc bylo množství prachu po stěnách nádrže, na tomhle jsem se zdržel, jinak bych už možná startoval :) zítra vezmu nádrž vapkou a sundám co půjde..

zároveň se mi dneska pouhým vytažením a znovuzastrčením všech pojistek podařilo rozfungovat stahování předních oken a osvětlení interieru :) aspoň nějaká dobrá zpráva :)

opět alespoň malá fotodokumentace

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Greeny dne 22.7.2013, pon 22:07, celkem upraveno 1 x.
www.autickar.cz

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3189
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od rosso155 » 22.7.2013, pon 21:49

Tak jestli to dlouho stálo, určitě by nebylo na škodu všechny pojistky, relátka a třeba i konektory očistit a nastříkat kontaktolem, třeba se pak rozhýbe víc věcí :D .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 22.7.2013, pon 22:03

rosso155 píše:Tak jestli to dlouho stálo, určitě by nebylo na škodu všechny pojistky, relátka a třeba i konektory očistit a nastříkat kontaktolem, třeba se pak rozhýbe víc věcí :D .
přesně tak to mám v plánu i s relátkama :) když jsem zjistil že vytažení a zastrčení všech pojistek mělo nějaký vliv, tak jsem to zopakoval i se sprejem na kontakty, na relátka už ale nedošlo, zítra je taky den :)
www.autickar.cz

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Majkll » 22.7.2013, pon 22:14

Držím palce :smt023
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od razorcz91 » 22.7.2013, pon 23:39

Máš na ní opravdu hodně práce, ale bude dobrá :) Držím palce
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od andy_xx » 23.7.2013, úte 08:17

..tohle téma budu bedlivě sledovat :) .. ty neony, hlavice řadící páky a "kaplička" na přední kapotě je masakr :-D
good luck _Q4_
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od zde. » 23.7.2013, úte 08:56

To pujde :-)
Drzim pesti
33

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 1.8.2013, čtv 16:13

tak, dneska poprvé nastartováno :) zatím teda jen na 3 válce, ale to už je skoro detail. Předcházelo tomu množství pokusů a snahy, protože s výměnou čerpadla jsem záhadně ztratil napětí na kontaktech a kupodivu to nechtělo nastartovat ani když se čerpadlo připojilo přímo na baterku přes dráty. Nicméně dneska jsem zjistil, že byl problém pravděpodobně jen v kontaktu na pojistce a po několika dalších pokusech to chytlo. Drží to volnoběh, reaguje to na plyn, tlak oleje ukazuje jak má, tak uvidíme :)
www.autickar.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Milano75 » 1.8.2013, čtv 19:09

vyměn co nejdřív olej!

na mé americe se zadřel motor po 100km- důvodem byl bordel (šedý mazlavý sajrajt) co byl přilepený na spodku vany (sací koš je velice blízko spodku vany)

vana má spodní dekl, takže není potřeba sundavat celou vanu, kdybys to chtěl zkontrolovat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 1.8.2013, čtv 21:06

olej byl měněn a je krásný čistý, takže tady obavy nemám :)
jinak příčina běhu jen na několik válců bude pravděpodobně ve vstřicích, jiskra jde, kompresi to má, benzín v liště je a má tlak, při běhu motoru je na vstřicích jakési napětí (měřák ukáže +- 1V, realně by to chtělo osciloskop, ale pro ověření stačí), stejné na všech ať už válec jede nebo ne.. Dávalo by to i smysl po tom co jsem viděl co bylo za humus v nádrži. Teď je spíš otázkou jestli má smysl nechat vstřiky vyčistit nebo rovnou shánět jiné. Nedělám si velké iluze že bych je sehnal přímo z tohohle motoru, ikdyž jsou teda totožné s 2.5 (ať už z GTV6 nebo 75), ale kdyby náhodou někdo měl, zkuste se ozvat. Stejně tak kdyby někdo věděl z čeho jiného by tam šly použít.
www.autickar.cz

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Petr147 » 1.8.2013, čtv 21:39


hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od hondzik » 1.8.2013, čtv 21:55

Možná jsou totožný z TSka (potažmo z 33 1,7 16v), zkus mi ho nafotit
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 1.8.2013, čtv 22:10

Petr147 píše:koukal jsi? http://www.jetservis.cz/
Díky, nevypadá to zle, 290 za vstřik se docela dá :) ještě pozjišťuju jaké jsou jiné možnosti a pak se nějak rozhodnu.
hondzik píše:Možná jsou totožný z TSka (potažmo z 33 1,7 16v), zkus mi ho nafotit
totožné jsou pravděpodobně pouze s tím, co je vypsáno tady v záložce Application: http://www.autopartoo.com/oem/bosch/0280150105.html (podobné informace jsem našel na více zdrojích), pokud dobře vím, tak TSko běží na Motronicu, moje V6 je L-Jetronic a ten má vstřiky s nízkou impedancí, které nejsou zaměnitelné. V mojem případě se jedná o vstřiky s Bosch číslem 0280150105.
www.autickar.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od hondzik » 1.8.2013, čtv 22:13

zkusím zítra dojít do garage. Mám tam krabici se vstřiky na TSko a na 16v 33, kouknu na ty čísla
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Pivrnec911 » 1.8.2013, čtv 22:17

Sadu ready vstřiků mám od Hondzika taky doma,zkusím na ně mrknout,bo mam dovolenou:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 1.8.2013, čtv 22:27

supr, díky :)
www.autickar.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od hondzik » 2.8.2013, pát 09:27

aha, tak vstřiky má Venca, to bylo jak si přijel pro koberec a úsměv mu začal tuhnout když mu jeřábem přijel motor do kufru. :-D Já mám už jen ty na moterech a 4ks budou na chalupě. Není to vůbec jednoduchý. :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od PetrGTV » 2.8.2013, pát 13:10

Držím palce, bude to očistec, ale až se s tim svezeš, tak budeš vědět, že to za to stálo :smt023
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Greeny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 95
Registrován: 1.9.2010, stř 14:56
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od Greeny » 7.8.2013, stř 14:33

tak, v minulých dnech proběhnul další postup, vymontoval jsem vstřiky a s kamarádem jsme usoudili, že než je pošlu na čištění, tak by bylo možná fajn je aspoň zkusit. Takže jsem je připojil na palivové vedení tak jak v motoru normálně jsou, namířil jsem je do prostoru a s 12V baterkou jsme ťukli do kontaktů. A ejhle, benzín z nich krásně stříkal, některé jsme museli první "rozchodit", tedy připojit napětí naopak a pak zas správně aby začly stříkat, ale každopádně ve výsledku ze všech 6ti vstřiků benzín šel. Pak pro jistotu ještě jeden test provozního stavu, připojil jsem všech 6 vstřiků na konektory, naoko jsem připojil váhu a nastavil na ni fiktivní průtok vzduchu a zkusil startovat. Všech 6 vstřiků stříkalo takže nezbývalo nic jiného než to zas celé složit :) Někdy o půlnoci Pětasedma zas zavrčela, tentokrát na podstatně víc válců jak 3 :) neběželo to teda úplně 100%ně, ale podle teploty svodů každý válec pálil, jen některý občas vynechal. To může být způsobeno nízkým tlakem paliva a ten může být způsoben skoro prázdnou nádrží :) což by se zdálo jako banální problém, jenže jsem zjistil, že to kolem vedení z nádrže vlhne, takže ji budu muset stejně znovu vypustit a těsnost pořešit :)

přidávám pár dokumentačních fotek opět nevalné kvality, ale lepší jak žádné :)

sundané sání
Obrázek

test vstřiků, je potřeba víc všímavosti, je to dost chaos, ale vstřiky jsou ve skutečnosti venku a míří jakoby na ventildekly
Obrázek

tenhle krásný kousek silikonu se objevil v expanzce po dolití vody
Obrázek

a tohle je perla celého auta, pravděpodobně předminulý majitel nedokázal vyndat zadní repro vrchem, tak ho vyndal spodem, jen si k tomu udělal trochu víc prostoru...
Obrázek
Naposledy upravil(a) Greeny dne 7.8.2013, stř 15:22, celkem upraveno 1 x.
www.autickar.cz

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od zde. » 7.8.2013, stř 14:40

Už se to rýsuje :drivers: :D
33

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od A.J.Michal » 7.8.2013, stř 14:51

no a ja tam projistotu vzadu ten plech ani nemam bo minuly majitel to vyrezal uplne protoze tam mel snad 12" repraky :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Greeny - Alfa Romeo 75 3.0 V6 1989

Příspěvek od hondzik » 7.8.2013, stř 16:08

na tihle autech je krásný to že nepotřebuješ svého laptopíčka. Stačí prostě oko, ucho a hmat :-) Protože oko není p*ča, oko vidí.

Sleduju a držím palce
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů