EGR ventil
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: EGR ventil
Ten spodek je pokud se nepletu u turba, taky to tam mám trochu uměštěné. Holt turba trochu oleje pouští, smísí se to s prachem/etc. a pak je to takové špinavé Pokud se toho chceš zbavit, tak bys asi potřeboval oil catch tank (snad si to teď nepletu )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: EGR ventil
Ahoj,
prosím o rady na vyčistění EGRu u 147 1.9 JTD 85kw. Co presne sundat/nesundat, na co si dát pozor pri cisteni atd... Prikladam foto EGRu... Co je to zakraouzkovane u sani? skrtici klapka? mel jsem za to ze to ma elektronicky plyn? Chtel jsem se narychlo podivat jak to v ni vypada, jestli je hodne zasrana, tak jsem stahnul tu hadici od IC co do ni vede a byl tam jen mastny cerny povlak, nic hroznyho, takze by ani EGR nemusel byt moc zasrany ne? Kazdopadne mam vycistit oboje?
Alfu jsem nikdy nemel,koupil jsem si ji nedavno a nevim jakej to ma mit prubeh vykonu, jak to ma tahnout a tak, ale prijde mi ze to poradne tahne az nekde kolem 2500 ot. Do tech 2500ot na to musim poradne slapnout, aby to trochu tahlo... JAk by to melo jet, kdyz to srovnam treba s TDI tak to jede od spoda uplne jinak? To asi neni normalni?? proto mam podezreni na EGR...
Díky za rady
prosím o rady na vyčistění EGRu u 147 1.9 JTD 85kw. Co presne sundat/nesundat, na co si dát pozor pri cisteni atd... Prikladam foto EGRu... Co je to zakraouzkovane u sani? skrtici klapka? mel jsem za to ze to ma elektronicky plyn? Chtel jsem se narychlo podivat jak to v ni vypada, jestli je hodne zasrana, tak jsem stahnul tu hadici od IC co do ni vede a byl tam jen mastny cerny povlak, nic hroznyho, takze by ani EGR nemusel byt moc zasrany ne? Kazdopadne mam vycistit oboje?
Alfu jsem nikdy nemel,koupil jsem si ji nedavno a nevim jakej to ma mit prubeh vykonu, jak to ma tahnout a tak, ale prijde mi ze to poradne tahne az nekde kolem 2500 ot. Do tech 2500ot na to musim poradne slapnout, aby to trochu tahlo... JAk by to melo jet, kdyz to srovnam treba s TDI tak to jede od spoda uplne jinak? To asi neni normalni?? proto mam podezreni na EGR...
Díky za rady
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
ta škrtící klapka pomáhá pouze při vypínání motoru. Je to pro zabránění zpětných rázů, resp. když ji deaktivuješ, tak se ti motor bude při vypínání delš dobu dotáčet a bude to třást s celým autem. Občas se stane, že se ta klapka zasekne v zavřený poloze (po vypnutí motoru se hned neotevře) a auto nechce nastartovat.
Jinak CR motor se chová trošku jinak než TDI PD kterej jde od spodních otáček lépe, zatímco CR motor se musí více vytočit, každopádně od 1800 - 2000 otáček už by to mělo táhnout. Zkus ten EGR vyčistit, špinavej EGR většinou způosbí cukání právě kolem těch 2000ot. tzn. přijde ti že to netáhne , pak ti to zlomí vaz a jede to jak z praku, protže se právě ten EGR zasekává .
Jinak CR motor se chová trošku jinak než TDI PD kterej jde od spodních otáček lépe, zatímco CR motor se musí více vytočit, každopádně od 1800 - 2000 otáček už by to mělo táhnout. Zkus ten EGR vyčistit, špinavej EGR většinou způosbí cukání právě kolem těch 2000ot. tzn. přijde ti že to netáhne , pak ti to zlomí vaz a jede to jak z praku, protže se právě ten EGR zasekává .
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: EGR ventil
Pokusim ze odpovedet alespon na cast otazek. Nejprve, jak sundat EGR: Dovolil jsem si pouzit tvuj puvodni obrazek. Zlute jsou oznacene srouby, ktere drzi EGR na bloku motoru, zelene srouby, ktere musis sundat abys EGR rozebral.
Navod jak EGR vycistit je nekde dal v tomto vlaknu, jen strucne: ten zelene oznaceny valec na obrazku vlevo je snimac/regulator EGR. Az to sundas, tak zjistis, ze v tom snimaci je takova ocelova osicka - ta osicka musi zajizdet do telesa snimace naprosto lehce (asi tak, jako kdyz zacvakas propiskou). Pokud jde tezko - ten navod, ktery tu nekde je, popisuje, jak to vycistit (odvrtat, vyklepat, vycistit, slozit). Ale vsechno je popsano v tomto vlakne...
To na tvoji druhe fotce je skrtici klapka. V sani by teoreticky nemel byt vubec zadny, a nebo jen velmi tuze jemny povlak oleje - tzn. skrtici klapka by mela byt cista jako detska prdelka. Kdyz uz jsi v tom, tak bych vycistil oboje...
No, a k tomu zatahu - chtelo by to napichnout na diagnostiku, jak ma auto tahnout se dost tezko popisuje. Kazdopadne, dovolil bych si tvrdit, ze zatah by mel byt citit od cca 1800 otacek, kdy ma zacit naplno tlakovat turbo. EGR toto (pokud funguje spravne) prilis neovlivni. Opet - chtelo by to diagnostiku.
Navod jak EGR vycistit je nekde dal v tomto vlaknu, jen strucne: ten zelene oznaceny valec na obrazku vlevo je snimac/regulator EGR. Az to sundas, tak zjistis, ze v tom snimaci je takova ocelova osicka - ta osicka musi zajizdet do telesa snimace naprosto lehce (asi tak, jako kdyz zacvakas propiskou). Pokud jde tezko - ten navod, ktery tu nekde je, popisuje, jak to vycistit (odvrtat, vyklepat, vycistit, slozit). Ale vsechno je popsano v tomto vlakne...
To na tvoji druhe fotce je skrtici klapka. V sani by teoreticky nemel byt vubec zadny, a nebo jen velmi tuze jemny povlak oleje - tzn. skrtici klapka by mela byt cista jako detska prdelka. Kdyz uz jsi v tom, tak bych vycistil oboje...
No, a k tomu zatahu - chtelo by to napichnout na diagnostiku, jak ma auto tahnout se dost tezko popisuje. Kazdopadne, dovolil bych si tvrdit, ze zatah by mel byt citit od cca 1800 otacek, kdy ma zacit naplno tlakovat turbo. EGR toto (pokud funguje spravne) prilis neovlivni. Opet - chtelo by to diagnostiku.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: EGR ventil
díky za návod...jeste se zeptam, doporucite mi nejaky cistic na EGR, cim to cistite? Nejaky sprej?
Jako ja jsem nikdy v jine Alfě nejel, takze opravdu nevim jak to ma tahnout, nerikam ze je to od spodu mrtvy to ne, ale muj nazor je ze by to melo tahnout lepe... musim dat vice plynu abych citil zatah do sedacky a znatelne to tahne az od tech cca 2500 ot.
Kdyz by to nebyl EGR, mozna zatuhla regulace turba? Vzduch. filtr? Váha? Filtr jsem dnes koupil, ale bohuzel k vymene se dostanu az zitra, protoze přístup ze spodu uplně na ho*vno Musim sundat kryt motoru atd...
jeste jednou díky
Jako ja jsem nikdy v jine Alfě nejel, takze opravdu nevim jak to ma tahnout, nerikam ze je to od spodu mrtvy to ne, ale muj nazor je ze by to melo tahnout lepe... musim dat vice plynu abych citil zatah do sedacky a znatelne to tahne az od tech cca 2500 ot.
Kdyz by to nebyl EGR, mozna zatuhla regulace turba? Vzduch. filtr? Váha? Filtr jsem dnes koupil, ale bohuzel k vymene se dostanu az zitra, protoze přístup ze spodu uplně na ho*vno Musim sundat kryt motoru atd...
jeste jednou díky
Re: EGR ventil
Tak jsem se konecne k tomu dostal, a vycistil EGR... No byl zas*anej vic nez jsem cekal, uplne plnej sazi-nebyl vubec pruchozi, ale slo to hezky dolu. Jebani s tim na 4 hodiny, protoze pristup ke vsemu jak k penezum, hlavne tu sponu od te trubice k tomu chladiči EGRu nebo co to je (takova trubka-valec od turba k EGRu), nasadit s tim tesnenim, mi trvalo asi hodinu a pul a spoustu nervu
No nic, hlavne ze se podarilo... Horsi je , ze jsem skoro zadny rozdil nepocitil... takze vysledek minimalni
prikladam foto jak byl zas*any
No nic, hlavne ze se podarilo... Horsi je , ze jsem skoro zadny rozdil nepocitil... takze vysledek minimalni
prikladam foto jak byl zas*any
Re: EGR ventil
Zaslepeno na 1.9 85kw,žádná kontrolka nesvítí,palubák mlčí ale v paměti závad je zapsaná chyba egru.Mám na to kašlat?i když smáznu tak tam znovu vyskočí.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: EGR ventil
Ona vyskočí až po pár startech
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: EGR ventil
Tak je otázka, jestli stačilo to co jsi udělal. Protože saze jdou i do části kde je selenoid co to otevírání/zavírání provádí.Giocatore píše: Horsi je , ze jsem skoro zadny rozdil nepocitil... takze vysledek minimalni
prikladam foto jak byl zas*any
Tady je hezký návod na kompletní vyčistění, pokud je to zas*any i v té ovládací části (někde už to tu určitě bylo, ale opakování je matka moudrosti):
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... tions.html
A pak bych nečekal úplně zázraky, když jsem ho kdysi čistil, tak přestaly kolísat otáčky na volnoběh a zlepšil se o něco rozjezd, ale že by z toho rázem byla raketa, to ne. Spíš se koukni kolik Ti dává tlak turbo. Kolem 1800 otáček by mělo začít tlačit, tak se koukni jestli tlak roste, jestli tam není pak nějaký skok až u těch 2500, to by Tě pak čekala nějaká legrace s regulací.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: EGR ventil
OK, díky, FES uz jsem rozchodil, tak zkusim udelat graffilipes píše:Tak je otázka, jestli stačilo to co jsi udělal. Protože saze jdou i do části kde je selenoid co to otevírání/zavírání provádí.Giocatore píše: Horsi je , ze jsem skoro zadny rozdil nepocitil... takze vysledek minimalni
prikladam foto jak byl zas*any
Tady je hezký návod na kompletní vyčistění, pokud je to zas*any i v té ovládací části (někde už to tu určitě bylo, ale opakování je matka moudrosti):
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... tions.html
A pak bych nečekal úplně zázraky, když jsem ho kdysi čistil, tak přestaly kolísat otáčky na volnoběh a zlepšil se o něco rozjezd, ale že by z toho rázem byla raketa, to ne. Spíš se koukni kolik Ti dává tlak turbo. Kolem 1800 otáček by mělo začít tlačit, tak se koukni jestli tlak roste, jestli tam není pak nějaký skok až u těch 2500, to by Tě pak čekala nějaká legrace s regulací.
-
Norman Bates
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
- Bydliště: Strelice u Brna
Re: EGR ventil
Zdarec panove potrebuju se zeptat,jaksi me to prestalo tahnout tak jsem vymontoval EGR a skr. klapku bylo to dost zakarbonovany a cely jsem to vycistil.. Vysledek nic moc snad jen to ze to prestalo chrchlat.. Ale za studena to porad bile huli a nekolikrat to zdechne.. Nekdo uz me tady psal ze by to mohlo byt zkrz palivak nebo klapky to jsem jeste nezkousel ale nemohla by to byt i vaha vzduchu??? Kdyz ji zkusim vypojit a projet to nezkurv.. tim nic??? Nebo nespadne to po vypojeni treba do nouzaku??? Nebo jak mam takhle doma zjistit jestli je ta vaha ok?? Nebo nemohly by to huleni delat treba spatny zhavice? Joo a jinak DPF mam odstraneny. 159 2.4 jtdm 2007 Dekuju za kazdou radu nespite a piste
Re: EGR ventil
Zdravím, když sem neměl co dělat, tak sem si říkal že se podívám na egr ventil a zároveň sem rozdělal škrtící klapku, egr sem už kdysi čistil, tak tam toho moc nebylo, ale co bylo v té klapce mě teda zděsilo . Ještě horší to bylo přímo v sání a na to se chci zeptat. Jak se to dá ze sání vyčistit, sundávat se mi teda moc nechce. Egr a klapku sem vyleštil co se dalo ale do sání se dostat nejde no. Malý dotaz na závěr kde se toho "bordelu" tolik bere v tom sání ?
Čau
Čau
-
Norman Bates
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
- Bydliště: Strelice u Brna
Re: EGR ventil
ja jsem to sani mel,nebo spis mam taky pekne zasrany.. Jenze to bys musel cely oddelat no jinak to poradne nevycistis A jede ti to od spodku normalne nebo se to tomu nechce? Ten bordel tam je zkrz ten pojebane EGR kterej vraci cast spalin zpatky do sani a celej ten spalovaci cyklus se opakuje.. Takze se vsechno spaluje jakoby dvakrat.. Svet je na tom strasne spatne vis tak panove ekologove vymysleli EGR a PDF..
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
na kolko % sa má podla diagnostiky otvárat EGR v nízkych otáckach? mne podla sa podla diagnostiky neotvoril na viac ako 50%
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: EGR ventil
Pokud se nemýlím, tak při volnoběžných a nízkých otáčkách by měl být EGR zcela zavřený. Pokud je otevřený, motor jde v nízkých otáčkách blbě do tahu.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
egr funguje jen na volnobeh
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: EGR ventil
Jak komu.
Obecně egr ventil funguje pořád. Při nízkých otáčkách a nízkém zatížený je otevřený co nejvíc, čím víc rostou otáčky nebo zatížení, tím víc se zavírá až do úplně zavřeného stavu. Kdo má diagnostiku, může si jednoduše vyjet graf procentuálního otevření egr a uvidí jak se mu pěkně přivírá když na to šlápne a naopak otevírá při opadnutí potřeby nějakého výkonu. Je to třeba jedna z věcí, proč i kdyby na emisích měřili oxidy dusíku, stejně by nepoznali, že je egr vyřazený, prostě v těch maximálních otáčkách už je dávno egr úplně zavřený a motor je rád, že do něj jde jen čistý vzduch.
Do toho všeho ještě vstupují věci jako teplota nasávaného vzduchu, jak máte zahřátý motor... Proto když přijdeš ke studenému autu a nahodíš ho, tak automaticky nemusíš mít na volnoběh otevřený egr na 100%. Až bude někdy venku kolem 18-20°C, budeš mít pěkně ručičku s teplotou vody na 90, tak pak si to napíchni na diag a koukni jak moc máš egr otevřený, zkus trošku pozlobit plyn a třeba se v nějaké fázi na 100% dostaneš, a když ne, tak zkus přes diag test egr, to by ho mělo zkusit úplně otevřít a zase zavřít.
Obecně egr ventil funguje pořád. Při nízkých otáčkách a nízkém zatížený je otevřený co nejvíc, čím víc rostou otáčky nebo zatížení, tím víc se zavírá až do úplně zavřeného stavu. Kdo má diagnostiku, může si jednoduše vyjet graf procentuálního otevření egr a uvidí jak se mu pěkně přivírá když na to šlápne a naopak otevírá při opadnutí potřeby nějakého výkonu. Je to třeba jedna z věcí, proč i kdyby na emisích měřili oxidy dusíku, stejně by nepoznali, že je egr vyřazený, prostě v těch maximálních otáčkách už je dávno egr úplně zavřený a motor je rád, že do něj jde jen čistý vzduch.
Do toho všeho ještě vstupují věci jako teplota nasávaného vzduchu, jak máte zahřátý motor... Proto když přijdeš ke studenému autu a nahodíš ho, tak automaticky nemusíš mít na volnoběh otevřený egr na 100%. Až bude někdy venku kolem 18-20°C, budeš mít pěkně ručičku s teplotou vody na 90, tak pak si to napíchni na diag a koukni jak moc máš egr otevřený, zkus trošku pozlobit plyn a třeba se v nějaké fázi na 100% dostaneš, a když ne, tak zkus přes diag test egr, to by ho mělo zkusit úplně otevřít a zase zavřít.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: EGR ventil
včera u mě byl asi po2 letech kámoš na vyčištění EGR s tím, že mu to zase háže chybu a auto kolem 2000 padá na hubu.
Chyba stále stejná: jako před 2ma lety.
Po sundání byl EGR pohyblivej a poměrně i čistej - jemnej nánost karbonu,
takže nebyl důvod s ním cokoliv dělat.
Vstupní otvor z EGR na sání za klapkou vypadal jako minule - vcelku normálně, suchej, jen trochu začouzenej, průměru cca 5mm.
jenže abych ho (EGR) pohodlněji sundal, shodil jsem i klapku... což mi odkrylo strašnej humus-
cca 1cm mazlavýho nánosu po obvodu na vstupu do sacího potrubí, kterej šel odloupnout šroubovákem, či prstem -takže pěknej restriktor...
Přestože mi kámoš oznámil, že má v plánu sundat a vyčistit sací potrubí, až bude dělat rozvody, nelenil jsem a humus ze vstupu odškrábal, vysál a vymyl čističem brzd.
Jak jsem škrábal, odhaloval se kanál za škrtící klapkou s přepážkami za vstupem z EGR, kterej se mi nakonec vyčištěním povedlo zvětšit na drážku z původního otvoru cca 5mm průměru na odhadem 1x3-4cm... celkem pěknej nános... sání za tímto vstupem z EGR se potom zdálo být na omak poměrně čistý...
Uvidíme jestli chyba naskoží zas nebo ne.. . pokud humus v té drážce byl příčinou chyby, tak se asi zbytečně měnila váha vzduchu a dělali pokusy s přehráním SW bez váhy...
Chyba stále stejná: jako před 2ma lety.
Po sundání byl EGR pohyblivej a poměrně i čistej - jemnej nánost karbonu,
takže nebyl důvod s ním cokoliv dělat.
Vstupní otvor z EGR na sání za klapkou vypadal jako minule - vcelku normálně, suchej, jen trochu začouzenej, průměru cca 5mm.
jenže abych ho (EGR) pohodlněji sundal, shodil jsem i klapku... což mi odkrylo strašnej humus-
cca 1cm mazlavýho nánosu po obvodu na vstupu do sacího potrubí, kterej šel odloupnout šroubovákem, či prstem -takže pěknej restriktor...
Přestože mi kámoš oznámil, že má v plánu sundat a vyčistit sací potrubí, až bude dělat rozvody, nelenil jsem a humus ze vstupu odškrábal, vysál a vymyl čističem brzd.
Jak jsem škrábal, odhaloval se kanál za škrtící klapkou s přepážkami za vstupem z EGR, kterej se mi nakonec vyčištěním povedlo zvětšit na drážku z původního otvoru cca 5mm průměru na odhadem 1x3-4cm... celkem pěknej nános... sání za tímto vstupem z EGR se potom zdálo být na omak poměrně čistý...
Uvidíme jestli chyba naskoží zas nebo ne.. . pokud humus v té drážce byl příčinou chyby, tak se asi zbytečně měnila váha vzduchu a dělali pokusy s přehráním SW bez váhy...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: EGR ventil
Zdravím alfisty,
mám problém a bohužel jsem na něj nenašel žádnou vhodnou odpověd.
Tedy - 159 SW 2.0 125kw
Chyba - PO488 - příliš velké otevření klapky egr.
Po přečtení snad všeho co se tady k egr píše (chtěl jsem extrahovat egr a vyčistit), ale ani jsem ho nedokázal najít
jsem již bezradný
Prosím poraďte - díky
mám problém a bohužel jsem na něj nenašel žádnou vhodnou odpověd.
Tedy - 159 SW 2.0 125kw
Chyba - PO488 - příliš velké otevření klapky egr.
Po přečtení snad všeho co se tady k egr píše (chtěl jsem extrahovat egr a vyčistit), ale ani jsem ho nedokázal najít
jsem již bezradný
Prosím poraďte - díky
AR 159 SW 2.0 JTDM 125kW
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: EGR ventil
Tak trochu jsem hledal a bude to trochu větší oříšek něž u 1.9/2.4 kde je EGR pěkně dostupný:
http://s613.photobucket.com/user/Mr_Dio ... 8.jpg.html
http://s613.photobucket.com/user/Mr_Dio ... d.jpg.html
Snad Ti to aspoň trochu pomůže
+ tady někdo dával fotky:http://s613.photobucket.com/user/Mr_Dio ... 8.jpg.html
http://s613.photobucket.com/user/Mr_Dio ... d.jpg.html
Snad Ti to aspoň trochu pomůže
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: EGR ventil
Dík , tak snad to nějak dostanu ven, a vyčistím .
Pak podám report
Pak podám report
AR 159 SW 2.0 JTDM 125kW
Re: EGR ventil
Zdravím páni. V tejto téme som nový a potrebujem radu.
Alfa 159 110kW automat. Do 2000 otáčok pri rozjazde zo stoja mŕtvo a následne ako raketa. Tak som dnes rozobral EGR, bolo tam špiny dosť ale nevyzeralo to až tak strašne. Vyčistil som, do sania som sa nepúšťal, ale vyzeralo tiež na prečistenie. Každopádne tento úkon nepomohol. Je to na nové EGR alebo rovno zaslepenie? Ďakujem.
Alfa 159 110kW automat. Do 2000 otáčok pri rozjazde zo stoja mŕtvo a následne ako raketa. Tak som dnes rozobral EGR, bolo tam špiny dosť ale nevyzeralo to až tak strašne. Vyčistil som, do sania som sa nepúšťal, ale vyzeralo tiež na prečistenie. Každopádne tento úkon nepomohol. Je to na nové EGR alebo rovno zaslepenie? Ďakujem.
Re: EGR ventil
Tohle je vlastnost auta. Zaslepenim tomu pomuzes ale uplne to nevymazes. Turbo zacina zabirat az od cca 1500ot proto najednou takovy narust vykonu.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: EGR ventil
Áno, tomu rozumiem, ale narátaj si 3-4 sekundy teraz v hlave. Toľko čakám kým sa auto začne hýbať nejako viacej a to je pedál na podlahe. Oproti manuálnej prevodovke je to rozdiel dosť a taktiež aj automat v iných autách. V prípade, že sa potrebuješ rýchlo zaradiť je to dosť zlé.
Re: EGR ventil
Přesně tohle potřebuji. Můžeš mě prozvonit na č.603723427. Díky Harik Luhačovicexpettt píše:Co je rozumná cena?Jakým způsobem chipuje?Zip166JTD píše:Tak pánové EGR zaslepeno elektronicky a za rozumnou cenu. Tak že kdyby chtěl někdo číslo na šikulu v okolí Zlína až Uh Brodu dejte vědět. A i za rozumnou cenu čipuje.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host