Regulace průtoku paliva - P2014
Regulace průtoku paliva - P2014
Zdravíčko vespolek,
pokusím se zeptat, jelikož jsem podobné téma nenašel a ani google moc nepomohl.
Při odjezdu z práce hned po nastartování začal svítit oranžovej vrtulník a palubní počítač začal psát "nechte zkontrolovat motor". Nic zásadního se nestalo na autě není znát žádná změna až na podle mého maličko vyšší spotřebu, ale to může být tím, že se na to soustředím. Na návštěvě ve Fiatu examiner vyhodil chybovou hlášku P2014 - regulace průtoku paliva.
Nicméně mi ve Fiatu řekli, že to může být milion věcí od nedostatku oleje, přes všechna různá čidla až po EGR ventil a že volno budou mít až na konci měsíce. Nechce se mi jezdit 14dní s vrtulníkem tak se zkouším ptát, jestli někdo něco podobného neřešil.
Jedná se o Breru v dýzlu tedy 2,4JTDm 147kw. 98.000km, je tam daný nějaký powerbox ( od předchozího majitele, který by měl zvyšovat výkon na 240koní, což je podle mě blbost ale to je vedlejší )
Do poslední nádrže nafty jsem přidal aditivum (ozkoušené) - na nádrž s aditivem najeto cca 150km.
Kdyby někdo tušil, co způsobuje chybu P2014 budu rád za každou radu
PS: Podle mě to bude nějaká elektrická nesmysl, proto píšu sem.
pokusím se zeptat, jelikož jsem podobné téma nenašel a ani google moc nepomohl.
Při odjezdu z práce hned po nastartování začal svítit oranžovej vrtulník a palubní počítač začal psát "nechte zkontrolovat motor". Nic zásadního se nestalo na autě není znát žádná změna až na podle mého maličko vyšší spotřebu, ale to může být tím, že se na to soustředím. Na návštěvě ve Fiatu examiner vyhodil chybovou hlášku P2014 - regulace průtoku paliva.
Nicméně mi ve Fiatu řekli, že to může být milion věcí od nedostatku oleje, přes všechna různá čidla až po EGR ventil a že volno budou mít až na konci měsíce. Nechce se mi jezdit 14dní s vrtulníkem tak se zkouším ptát, jestli někdo něco podobného neřešil.
Jedná se o Breru v dýzlu tedy 2,4JTDm 147kw. 98.000km, je tam daný nějaký powerbox ( od předchozího majitele, který by měl zvyšovat výkon na 240koní, což je podle mě blbost ale to je vedlejší )
Do poslední nádrže nafty jsem přidal aditivum (ozkoušené) - na nádrž s aditivem najeto cca 150km.
Kdyby někdo tušil, co způsobuje chybu P2014 budu rád za každou radu
PS: Podle mě to bude nějaká elektrická nesmysl, proto píšu sem.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Jako úplně první bych vyhodil ven ten powerbox, je docela slušná šance, že je zdrojem zblbnutí ŘJ právě on. Pak smazat u někoho s diagnostikou chybu a čekat, zda se znovu objeví. Pokud auto jezdí normálně a nepadá do nouzáku jen svítí kontrolka, tak se s tím jezdit dá, jen bych nevyrážel na extra dlouhé štreky typu dovolená na jihu itálie.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
jsem s Envelem,
nema smysl neco diagnostikovat kdyz je tam nejake china kurvitko...
nema smysl neco diagnostikovat kdyz je tam nejake china kurvitko...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Okey, předpokládám ( i podle toho co psal Envel ), že když kurvítko odpojím tak ŘJ bude dál hlásat chybu i přesto, že už tam TŘEBA nebude. Dokavaď se chyba nesmaže diagnostikou. Chápu to správně?
Co jsem se ještě bavil se servisákem tak podle examineru by to mohlo dělat nějaké čidlo na sání nebo na přívodu paliva. Jenže na sání je jen váha vzduchu a ta zpracovává veškeré údaje včetně teploty atd. Pletu se? A na přívodu paliva je konektor zespodu na naftovém filtru, ale netuším jakou úlohu zastává...
Ještě dodatek, podle předchozího majitele to stím powerboxem jezdilo asi 20k km. Je třeba při zapojování / odpojovíní tědlech čínskejch nesmyslů něco upravovat v ŘJ nebo jen odpojím a nic se zlobit nebude?
Co jsem se ještě bavil se servisákem tak podle examineru by to mohlo dělat nějaké čidlo na sání nebo na přívodu paliva. Jenže na sání je jen váha vzduchu a ta zpracovává veškeré údaje včetně teploty atd. Pletu se? A na přívodu paliva je konektor zespodu na naftovém filtru, ale netuším jakou úlohu zastává...
Ještě dodatek, podle předchozího majitele to stím powerboxem jezdilo asi 20k km. Je třeba při zapojování / odpojovíní tědlech čínskejch nesmyslů něco upravovat v ŘJ nebo jen odpojím a nic se zlobit nebude?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Proste to odpoj a uvidis.
Kontrolka motoru, pokud se uz chyba neopakuje, se po nekolika nastartovanich zhasne sama.
Kontrolka motoru, pokud se uz chyba neopakuje, se po nekolika nastartovanich zhasne sama.
Alfa Romeo Perfection
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
... powerbox je pryc, vsechny kontakty na který jsem se dostal jsem vzal kontaktolem.
závada pořád svítí, uvidím po pár startech a kilometrech. A taky jsem zvědavej na těch 40 koní který to teď nemá
závada pořád svítí, uvidím po pár startech a kilometrech. A taky jsem zvědavej na těch 40 koní který to teď nemá
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
chyba pořád přetrvává, kdyby měl někdo nějaký nápad budu rád
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
A ten chybový signál ti to vyhodilo po přidání toho aditiva?
Podle Elearnu jde o elektrickou, ne mechanickou chybu v obvodu - bud zkrat, nebo preruseny obvod. Jedna se o konektor na cerpadle nafty. Divne je, ze se s tim porad da jezdit, urcitě ti tu chybu v servisu smazali?
The diagnostic equipment signals: Error P2014 (flow valve (feedback)).
This error is detected if the control unit recognizes a malfunction of the circuit by means of an internal evaluation logic (short circuit to earth) (detail "short circuit to earth"), (short circuit to positive), (detail "short circuit to +Vbatt") or (open circuit) (detail "open circuit").
Podle Elearnu jde o elektrickou, ne mechanickou chybu v obvodu - bud zkrat, nebo preruseny obvod. Jedna se o konektor na cerpadle nafty. Divne je, ze se s tim porad da jezdit, urcitě ti tu chybu v servisu smazali?
The diagnostic equipment signals: Error P2014 (flow valve (feedback)).
This error is detected if the control unit recognizes a malfunction of the circuit by means of an internal evaluation logic (short circuit to earth) (detail "short circuit to earth"), (short circuit to positive), (detail "short circuit to +Vbatt") or (open circuit) (detail "open circuit").
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
ve Fiatu se pokusili chybu smazat, ale nešlo to ...
Do nafty jsem flaknul aditivum, který jsem používal asi rok do 1,9tdi 66kw. Celou dobu bez problému, dojezd na nádrž s aditivem mi to zvyšovalo asi o 100km a motor byl tišší. Měl jsem takovej zbytek ( bylo to míň než předepsaný množství co jsem tam nalil ). Cca po 150km co jsem na aditivum jezdil to při nastartování hodilo chybu.
Palivový čepadlo najdu pod zadníma sedačkama? Kouknu na to. Nehodlám se pouštět do žádnejch velkejch zásahů, ale konektory a kontaktol to je moje
Mockrát díky za ochotu!
Do nafty jsem flaknul aditivum, který jsem používal asi rok do 1,9tdi 66kw. Celou dobu bez problému, dojezd na nádrž s aditivem mi to zvyšovalo asi o 100km a motor byl tišší. Měl jsem takovej zbytek ( bylo to míň než předepsaný množství co jsem tam nalil ). Cca po 150km co jsem na aditivum jezdil to při nastartování hodilo chybu.
Palivový čepadlo najdu pod zadníma sedačkama? Kouknu na to. Nehodlám se pouštět do žádnejch velkejch zásahů, ale konektory a kontaktol to je moje
Mockrát díky za ochotu!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
v nadrzi je podavaci cerpadlo,
vysokotlake vstrikovaci je na prave strane motoru (strana rozvodu) u okna skoro...
vysokotlake vstrikovaci je na prave strane motoru (strana rozvodu) u okna skoro...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Ten konektor je na boku čerpadla na motoru, v Elearnu je celkem podrobně popsáno co bys měl na kterém pinu naměřit.
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
ještě jednou díky za tip, stáhnul jsem elearn, povedlo se mi dokonce i v češtině. Je to popsaný hodně podrobně, jak pro blba takže super
Je to ale celkem onanie, ten konektor je snad na nejhorším místě na kterým může být a ještě je natočenej směrem do kabiny tak jsem zvědavej jak najdu pin 6 ... nějaká rada?
Je to ale celkem onanie, ten konektor je snad na nejhorším místě na kterým může být a ještě je natočenej směrem do kabiny tak jsem zvědavej jak najdu pin 6 ... nějaká rada?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Nazdar, myslím si že v podávacom čerpadle to nebude pretože riadiaca jednotka nemeria a nekontroluje čerpadlo nakoľko je spínané cez relé. Mrknem do schémi a dám ti vedieť ale napíš kod motora atď.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Prvně chci poděkovat uživateli "Tenebrae", který mi s konkrétní diagnózou velice pomohl.
Přišli jsme na to, že odešel motůrek ovládající vířivé klapky.
Teď jsem pročetl celý téma zaobírající se viřivýma klapkama a závěr je pro mě asi jednoznačný, klapky zaaretuju v otevřené poloze, dle postupů co jsem četl, jen se chci pro jistotu zeptat. V tuhle chvíli je táhlo klapek ( to které jde od motůrku, vzadu na motoru ) v poloze vlevo ( z pohledu zepředu na auto ). Jelikož auto nijak nekoktá ani se nedusí, předpokládám, že to motůrek vzdal v poloze "otevřeno"?
Nicméně ani zaaretování klapek nevyřeší, aby mi přestal svítit vrtulník. Je možné nějak odstranit funkci výřivých klapek v RJ, abych nemusel zbytečne kupovat motůrek, který bude stejně jen naprázdno vrčet sem a tam?
Zárověn bych chtěl poprosit místního ekologa Cendlera jestli by to třeba nedokázal on, že by se to spojilo s odstraněním DPF a zaslepením EGR.
Díky všem!!!
Přišli jsme na to, že odešel motůrek ovládající vířivé klapky.
Teď jsem pročetl celý téma zaobírající se viřivýma klapkama a závěr je pro mě asi jednoznačný, klapky zaaretuju v otevřené poloze, dle postupů co jsem četl, jen se chci pro jistotu zeptat. V tuhle chvíli je táhlo klapek ( to které jde od motůrku, vzadu na motoru ) v poloze vlevo ( z pohledu zepředu na auto ). Jelikož auto nijak nekoktá ani se nedusí, předpokládám, že to motůrek vzdal v poloze "otevřeno"?
Nicméně ani zaaretování klapek nevyřeší, aby mi přestal svítit vrtulník. Je možné nějak odstranit funkci výřivých klapek v RJ, abych nemusel zbytečne kupovat motůrek, který bude stejně jen naprázdno vrčet sem a tam?
Zárověn bych chtěl poprosit místního ekologa Cendlera jestli by to třeba nedokázal on, že by se to spojilo s odstraněním DPF a zaslepením EGR.
Díky všem!!!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulační ventil průtoku - P2014
Ještě kdyby někdo hledal nebo řešil tuhle chybu, tak u mě byl na vině špatnej motůrek co ovládá vířivé klapky.
Novej motůrek Cendler ani nemontoval na původní místo, bo bez vyndání motoru jsme si to nedokázali představit
Díky všem zúčastněným
PS: Debil jsem si špatně zapamatoval název té chyby ( místo regulace průtoku paliva to je regulační ventil průtoku )
Novej motůrek Cendler ani nemontoval na původní místo, bo bez vyndání motoru jsme si to nedokázali představit
Díky všem zúčastněným
PS: Debil jsem si špatně zapamatoval název té chyby ( místo regulace průtoku paliva to je regulační ventil průtoku )
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
To kdybys řekl ze startu, tak není o čem spekulovat, no jo
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
no jo
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace průtoku paliva - P2014
Kdybych někdy zavítal i sem do této sekce, tak ti to napíšu už na začátku, přesně tohle měl za chybu i při poslední akci na Moravě a asi před půl rokem jsem to řešil na dílně a poradil jsem přesně, co jsem udělal i tobě na autě, jen odpojil elektriku, nový moturek připojil a stáhnul montex páskou, tak aby tam nikde nelítal
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host