Moje první a poslední

Alfičku jsme kupovali v červenci 2013, v neděli ráno jsme zahlédli inzerát, zavolali a hned se jelo až do Chebu. No co Vám budu povídat, když mi zazněl do uší Ragazzon, tak sem věděl že jí chci

Po měsíci ježdění se při jednom prudším sprintu ozvala převodovka. Na každý kvalt zvuk jak na zpátečku. Takže se vyndal motor. zjistilo se že rozvody jsou snad ještě z fabriky





Servis:
Listopad 2013 (127 tis.km)
Výměna předních horních a spodních ramen
Výměna chladící kapaliny
Výměna rozvodů vč. vodní pumpy
Výměna spojky a válce
Výměna silentbloků motoru
Výměna převodovky ( 3.0 V6 )
Geometrie
Duben 2014 (130 tis.km)
Výměna oleje a filtrů
Výměna horních uložení tlumičů
Výměna všech tlumičů vč. pružin
Výměna všech kotoučů a destiček
Výměna brzdových hadic př. třmenů
Výměna zadních spodních ramen a tyček stabilizatorů
Výměna zadních příčných ramen
Výměna spodního silentbloku motoru
Květen 2014 (131tis.km)
Výměna předních tyček stabilizatorů
Výměna čepů řízení
Naplnění klimatizace
Geometrie
Červenec 2014 (133tis.km)
Repas alternátoru
Výměna uložení předního stabilizatoru za PU silenty
Taky si říkáte že sem blázen ?



Nikdo mi nevěří když mu řeknu že sem nechal v servisu x desítky tisíc a když sem do ní pak sednul tak sem měl úsměv na tváři

Alfa je teď podvozkově troufám si říct ve 100% stavu jak má být a náležitě mi to dává najevo když se s ní jedu project

Foto
Mácháč 2014


Cca před týdnem jsme se konečně rozhodli sundat tu příšernost z kapoty, chtěli jsme hned po koupi, ale nějak jsme se báli

Takže ted vypadáme takhle


PS: Ty kola jsou trošku víc špinavý, to jsme přijeli z Mostu



Tady máme i videjko z Bruntálu

A tady Most https://www.youtube.com/watch?v=SnTFIctXq1o ( nejlepší okolo 1:02 a dál, vysáváme vše okolo


On-board z Mostu, naše první jízda na okruhu vůbec
