2.4 nestartuje

Odpovědět
dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

2.4 nestartuje

Příspěvek od dan11 » 10.7.2008, čtv 15:37

je nejaky cidlo ktery ovlada kdy se vstriky otevrou a davkujou? nafta jde az ke vstrikum,ale dal ne (zkouseno na vyndanym 1.vstriku-pri startovani vstrik daval,ale jen pri zacatku startovani,kdyz jsem tocil dyl neslo z nej nic) ostatni vstriky byly zadelany,jen byly od nich odpojeny kabely. Diagnostika nic nenasla,aby zjistila nizky tlak nafty,tak pry musi motor bezet. Zkusim jeste zmerit tlak na budiku kolik tlaci pri startovani. Vite jaky maji byt hodnoty? Podavaci by melo davat 2.5bar a nevite kolik druhy? A cely to zaclo ze sem natankoval do skoro suchy nadrze a uz u benziny jsem nastartoval napodruhy,ujel jsem 10km a chcipl. Po hodine stani uz jsem startoval dobrych 10minut. Kdyz chytla,ze zvedavosti jsem ji zkusil a 4x posobe chytla normalne. Dojedu domu (kdyz jela,tak jela bez problemu) a po 4hodinach stani uz ani ho...o a od ty doby je mrtva. Prosim o jakykoliv nazor a radu. Paliv filtr ma cca 3000km,ale sem tam dojizdim do temer prazdna,tak jeste dam novy filtr at vyloucim dalsi vec. diky dan
Alfa Romeo 156 2.4JTD

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.7.2008, čtv 19:42

tak buď jsi odpálil palivové čerpadlo, vyjížděním nádrže do prázdna nebo je to pořád zavzdušněné.


PS: Ta oranžová kontrolka na palivoměru signalizuje, že by se mělo co nejdřív natankovat :wink: :-D

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 10.7.2008, čtv 22:40

po dnesku novy filtr,zmereny tlaky cerpadel,nafta jde i ze vstriku,ale motor nenaskoci,ikdyz uz ma snahu. Jakoby se chytne,ale hned chcipne. Nemuze to byl imobilizerem nebo nejakym cidlem,ze da hlasku a nenecha motor nabehnout?
Alfa Romeo 156 2.4JTD

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 11.7.2008, pát 18:29

zavzdusneny to urcite neni..... prvi vec co bych udelal skusil vstriky.... staci jen jeden ze je spatnej a uz to nenatosic... my to delame v praci hned prvni vec kdyz auto nejde natocit... odpojis prepady... na to nasadis odmerny valce... a startujes.... pokud je nejakej vstrik v prdlei... vyleti nafta do tech valecku rychle a ve velkem mnozstvi... musis kouknout jak se lisi pak ty haldiny...... kdyz je moc velekj rozdilll jinej vstrik a bude startovat....... jinak kdyz neni to... druha vec.... kouknout se do nadrze.. jestli v ni nejsou magneticky sponky jestli ano... je to s nejvetsi pravdepodobnosti cerpadlo.. ale spis bych to videj na nejakej vstrik...... tot muj nazor na odhaleni zavady.....

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 11.7.2008, pát 18:32

pokud to ude vse oukej... sel bych po cidlech na vacce a na klice..... staci jen mala odchylka... kdy ridici jednotce nereknou obe dve zaras.. TED....
resili jsme tenhle problem na marei taky 2.4............... a po skouseni nafty a dalsich veci... jsme dali jen na zkousku jedno z cidel... prvni jsme dali to levenjsi tedy na klice.. a pak uz startovala... je toho hodne.. chce to spekulovat,,,,

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 11.7.2008, pát 18:34

[quote="Kůrkyn"]tak buď jsi odpálil palivové čerpadlo, vyjížděním nádrže do prázdna nebo je to pořád zavzdušněné.


PS: Ta oranžová kontrolka na palivoměru signalizuje, že by se mělo co nejdřív natankovat :wink: :-D[

palivovy cerpadlo takhle nepridres... tedy jak rikas ty neodpalis.....

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 12.7.2008, sob 11:19

jo jo spekulovat,ale me uz dochazej napady. Jeste ale zkusim ty vstriky jak jsi psal,to vyzkousim jeste nez to v utery zas nekam potahnu. Cerpadlo podavaci tlaci 2.5bar,tak by melo byt vpoho,ne? A ve starym filtru byla nafta cista bez bordelu. dekuju za pomoc,dan
Alfa Romeo 156 2.4JTD

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 12.7.2008, sob 12:03

vetsinou bude filtr cistej.... protoze pripadne sponky jsou z cerpadla ke vstrikum..... a ze vstriku zpet prepadama do nadrze... a cerpadlo v nadrzi ma sitko... takze se nedostane tolik do filtru....

protoze zas to je vse jedno k druhymu... kdyz bude vysokotlaky cerpadlo pustet ze sebe sponky.... ty se dostanou nejdrvi ke vstriku,, a muze jej prispat nebo uplne ucpat.. a pak vstrik taky nejde.....

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 12.7.2008, sob 12:13

Je v pořádku ta nafta, nebo je to někde z JZD?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 12.7.2008, sob 12:19

nafta je z normalni benzinky - ne Benzina. Bral jsem tam nekolikrat a zatim vzdy bez problemu.
Alfa Romeo 156 2.4JTD

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 12.7.2008, sob 12:25

Dnes vyzkousim ty vstriky a uvidime co pak.. Ale sam doma uz toho asi moc nevykoumam,pokud bude puvod toho vseho nekde v elektrice.
Alfa Romeo 156 2.4JTD

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 14.7.2008, pon 08:54

mozna co ted napisu se nekdo zdesi ale myslim ze to zabere.
me osobne pomohlo odstraneni toho slavneho vypinani 2.4ky neboli uplneho chcipani.
nalil sem cistic na vstriky ,novy palivovy filtr,a hlavne vyndal a prostrikal dokanale regulator tlaku paliva jak v cerpadle tak samotne cidlo a na cidlo dal nove tesneni od BOSCHE za 69kc .a vysledek???auto maka nevypina a nechcipa.proste se stal zazrak.

a pro tebe kdyz to nestartuje...nalej do nadrze taky cistic na vstriky a startuj dokud to nenaskoci..takle se vzdy s 99%procet da probudit 2.4ka...nejlepe natocit jen na ten cistic.a pak na naftu.jinak nezavysli test s tim kolik vraci vstriky muzes klidne udelat. a cidla na klice taky udelaji sve.je toho moc.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 14.7.2008, pon 21:20

dnes znova napichnuto a zjistena zavada na 1.vstriku (predesla diag. to vubec nenasla) po vymene vstriku a patrani se nakonec ukazal spatny kontakt od kabelu do vstriku,proto to nejspis i vzdy chcipalo. motor chytal nekolikrat zasebou,chyby nacteny zadny. S ulevou jsem mechanika ALFOU odvezl,prijedu domu a po 3 hodinach zase nic,auto zase nestartovalo! Malem to uz alfa pod navalem vzteku odsrala! A po nejaky dobe trapeni baterky zase naskocila,pak jeste asi dalsi 3 pokusy taky. Ale zda se mi,ze huli vic nez predtim. Dokud jeste bezela,tak jsem ji ale radsi hned odvezl znovu do servisu,snad uz odhalej vsechny zavady,abych se s ni nemusel bat vzdalit od baraku...
Alfa Romeo 156 2.4JTD

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 20.7.2008, ned 14:38

Servisak nic nenasel a diagnostika taky ne,pry mu 2 dny co ji tam mel normalne startovala. Ja ji privezl domu a jeste ten den zas prestala startovat,tak nevim co si o tom myslet. Na jiny doporuceni jsem vyzkousel start sprej a na nej to chytne. Kdyz to na nej natocim,tak pak chyta,ale jak stoji cca pul hodiny tak musim zase pouzit sprej. Zkousel jsem prepady vstriku pri startu i chodu motoru a 3 mely stejne,4 mel o malicko min a 5 zase o neco vic,ale ty rozdily byly ani ne 0,5cm na tech 2 - 2,5cm nafty co bylo ve sklenickach. Bylo mi receno,ze kdyz nechyta a na ten sprej to chytne,ze jsou spatny vstriky nebo ze spatne davkuji,proto by to asi i za studena huli do modra. Ale podle toho mereni by musely byt v prdeli vsechny,anebo to je blbost. A taky se mi nezda,ze by odesly najednou,kdyz nikdy nebyl sebemensi problem a pak jednoho dne naraz vstriky v riti. Co si o tom myslite?
Jeste chci se podivat jestli nejsou skoceny o zub rozvody,ale nemuzu sehnat ten pripravek na kliku a rysku tam nikde nemam anebo jsem slepej.
Spatny cidla vacky a kliky by diagnostika mela odhalit,ze? diky
Alfa Romeo 156 2.4JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8492
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 20.7.2008, ned 15:13

A delal diagnostiku motoru nebo jen precetl seznam zavad? Chtelo by to vzit na osciloskop a zkouset jednu vec po druhy...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 22.7.2008, úte 23:59

koukni na remen na rysky
vyndej cidlo rugulator tlaku paliva a zkus vycistit.
a jestli mas moznost tak ten motor nestartuj jen na cistic vstriku..
neboj se toho.a uvidis jak bude makat.
ale muze to byt cokoliv.cidlo na klice a podobne
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

dan11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 28.1.2008, pon 21:01
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dan11 » 23.7.2008, stř 06:49

Spis to vypada,ze jen precetl zavady,ze dal se bud nedostal nebo se na to vys...,kdyz to zadnou chybu nenaslo.
Pripravek uz sem sehnal,takze na to co nevidet kouknu. Jen je zahada,ze ted uz nekolikaty den chyta jak driv a pritom se s tim od doby kdyz to zlobilo nic nedelalo,ale abychh to nezakrikl... Prosim te,kde najdu ten regulator tlaku? A jeste by me zajimal ten cistisc vstriku. Jaky je obchod, nazev a kde to sezenu,jo a to se naleje do prazdny nadrze nebo se to primichava do nafty? Sorry za takovy otazky,ale jeste sem se s tim nesetkal. Dikaz
Alfa Romeo 156 2.4JTD

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 28.7.2008, pon 13:14

dan11 píše:Spis to vypada,ze jen precetl zavady,ze dal se bud nedostal nebo se na to vys...,kdyz to zadnou chybu nenaslo.
Pripravek uz sem sehnal,takze na to co nevidet kouknu. Jen je zahada,ze ted uz nekolikaty den chyta jak driv a pritom se s tim od doby kdyz to zlobilo nic nedelalo,ale abychh to nezakrikl... Prosim te,kde najdu ten regulator tlaku? A jeste by me zajimal ten cistisc vstriku. Jaky je obchod, nazev a kde to sezenu,jo a to se naleje do prazdny nadrze nebo se to primichava do nafty? Sorry za takovy otazky,ale jeste sem se s tim nesetkal. Dikaz
cidlo je kdyz sundas plast pres motor tak ho uvidis ze zhora .drzi na dvou sroubkach..je vystrkuje se smerem k palivovemu filtru.

a cistic na vysokotlake vstrikovani.ja kupuji vse od Motorexu.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 28.7.2008, pon 13:20

jsem koukal na firmu Motorex a nenasel jsem tam zadnej cistic na vstriky...maji tam jen veci na masiny...nebo to je jina firma ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 28.7.2008, pon 13:40

Richie píše:jsem koukal na firmu Motorex a nenasel jsem tam zadnej cistic na vstriky...maji tam jen veci na masiny...nebo to je jina firma ?
ano ..motorex ma jen jedno oficialni zastoupeni a te je jen u nas v plzni

http://www.firmy.cz/detail/247462-ladis ... ozkov.html

myslim ze i posila na dobirku
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host