Dlouho jsem řešil proč mi alfa polevuje s výkonem okolo 2000 a 2500 ot/min. Nedávno jsem do auta dostal aplikaci torque a začala dlouhodobá diagnóza. Zjistil jsem výpadky signálu u váhy vzduchu a nově i u tlaku paliva. Na diagnostice dočasně spadnou měřené hodnoty průtoku vzduchu a někdy i tlaku paliva v railu, při kritických otáčkách.
-Provedena výměna váhy vzduchu (za nový bosch) - neúspěch
-provedena výměna řídící jednotky (za jiný bosch) - neúspěch
-provedeno pročištění kontaktů kabelů pomocí kontaktoru - bez zjevných zlepšení
-provedeno pročištění 2 kostřících bodů u boxu pojistek u motoru - bez zlepšení
-provedena zatím pouze zběžná kontrola kabeláže vedoucí přes motor při zapnuté diag - bez změny chování.
Tato závada často bývá dána za vinu EGR ventilu, proč ale vypadávají hodnoty jiných senzorů? Začínám být s nápadama v koncích. Jsem i lehce skeptický k appce torque, ale auto opravdu zlobí při těchto otáčkách, náhoda?
Nesetkali jste se náhodou s něčím podobným u multijetu? Už mě to stálo celkem dost peněz a pořád to neni vyřešený.

Děkuji za všechny odpovědi!