Motorek Stěračů

Odpovědět
HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Motorek Stěračů

Příspěvek od HeSH » 28.10.2008, úte 10:31

Zdravím, tak jsem se rozhodl, že je na čase si spravit cyklovač na stěračích, dle všeho to dělá kontakt v motorku.

Resp. Pustim cyklovač, stěrač dojede do krajní polohy, ale při vracení už se jen cuká cuká a cuká.

Tak jsem to dneska vyndal ven a na motorku je přidělané matkou táhlo, když tu matku chci povolit, tak se točí jen to táhlo, zkoušel jsem to zatím jen sám, ale přidržoval jsem táhlo a točil, ale nebyl jsem schopnej to udržet a při vší úctě k otcovi mám tak trochu pocit, že to neudrží ani on, když na to budeme dva.

Není v tom nějaká finta jak tu matku povolit ?
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 28.10.2008, úte 11:57

Mam pocit, ze to tahlo nemusis vubec vyndavat. vsechno dela bordel na kontaktech. Slo se k tomu dostat z druhy strany. Tady jsou nejaky fotky z toho jak jsem to cistil. Za vsechno muze bordel a vazelina pod tim bilym vickem...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 28.10.2008, úte 12:06

Já myslel, že bych přímo mrknul do motorku, ale jestli pomůže promazat ty kontakty, tak to zkusim, takhle přesně mi to leží na stolku :)

dík za radu :) :smt041
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 28.10.2008, úte 12:24

Hlavne to z toho chce cybrat tu vazelinu... Maximalne ty kontakty ocistit. Kdyz je to zapraseny tak si ty sterace delaj co chtej. Zasekavaj se, nevracej se, obcas prejidej az mlatej do ramu okna a podobny lepsi veci... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 28.10.2008, úte 16:32

Paráda :) děkuju za radu, už cykluju jak drak :P

Ale pro jistotu jsem otevřel komplet i ten motorek (musel jsem sundat ty táhla tak i tak, jinak bych se k tomu nedostal) a očistil jsem uhlíky, ale některý už jsou teda dost sjetý, ale ještě to jde. Namazal jsem to očistil kontakty a místa kde vazalína být nemá a cyklujuuuuuu.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Odpovědět

Zpět na „145/146“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů