
Autodelta 147 GTA 3.7l... Ten zvuk je naprosto

Jen skoda, ze to neni 4x4...
Nekde uz se probiralo a myslim ze je po rane...filip píše:Nevi nekdo neco o tomhle aute ?
Prodava se uz hodne dlouho.
Vau, tak to video chci teda rozhodně vidětKleofáš píše:Pokračování z http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =5850#5850
Raddik: jo jo, už jsme to spolu na okruhu zkoušeli, na jaře jsem si dal na Masarykově okruhu na Renoacru dvě jízdy do vrchu (narozdíl od volných jízd má člověk jistotu, že tam nepotká žádného šíleného tunera, co mu naboří auto).
Měl jsem trochu problém s tratí, protože už jsem něco málo na tom okruhu najezdil a najednou jsem měl jet v protisměru, ale auto jelo skvěle. Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas. Já jsem měl tehdy alfu jen asi dva měsíce, najeto sotva 1000km a poprvé naostro, takže jsme se spíš tak trochu navzájem oťukávali a párkrát jsem musel takhle "zakročit". Nakonec jsem ztrácel na první místa asi 10 vteřin, vítězily tradičně upravená Eva a STi. Jediné, co mě mrzí, je, že mě dala jedna (naštěstí okruhová:)) Octavia RS. Příště vyložím spolujezdce - kameramana. Což mi vlastně připomíná, že z toho existuje video, zkusím ho najít a někam ho upnout.
Sice s křížkem po funusu, ale přesto - ta alfa byla po bouračce na LP blatník a následně na PZ blatník. Najeto 9500km, nicméně třeba zadní ramena zralá na výměnu (i když na to stačí jedna velká díra). Byla tak podivně opravená, plechy sice v pohodě, srovnaná na stolici, ale uražené úchyty světel byly poslepované termopistolí, obruba ventilátoru byla prohlá, jak si dala pusu s motorem, takže o ni ventilátor zachytával. Pak měla pár much v interiéru, nefunkční ovládání řidičova okna (mechanická závada tlačítka), prořízlá zadní opěrka hlavy, flekaté plato, trochu odřená kola, obouchané lakované brzdiče...relativně blbosti, ale u "nebouraného a jako nového auta" za 400 tisíc (ve skutečnosti by ho chlap dal i za 350) si to člověk rozmyslí.filip píše:Nevi nekdo neco o tomhle aute ?
Prodava se uz hodne dlouho.
je to presne jak pises i u 2.4 JTD, jen to bude u meho auta jeste o kus horsi. ja to zkousel jen na trati MČR zavodu do vrchu v Lanskroune, takze normalni statovka a musi ti spoujezdec rikat zda nekoho nahodou nemas v protismeru ale i tak se da zablbnout.. to video samozrejme zkus, rad se podivamKleofáš píše:Ono je sice nedotáčivé, ale dá se to perfektně korigovat, jakmile letí ven, stačí pustit plyn, ťuknout brzdu a okamžitě chytá stopu. Takže řidiče nepřekvapí, ale samozřejmě když musíš tohle udělat, tak ztrácíš čas.
Spotřebu jsem řešil v tématu o spotřebě v sekci V6, tak se tam podívej.filip píše:Kleofáš > Co jinak, jak se ti libi auto, jak si spokojen s motorem, kolik benzinu si to bere ve meste, na dalnici apod ?
Zkousel si maximalku a zrychleni 0-100 ?
(udaje z katalogu znam, zajimaji me tvoje zkusenosti)
Hm, to je solidni... Jel sem v Mondeu ST, 250 a ani mi to neprislo nejak extremni asi je to konstrukci vozu, mondeo je taky vetsi a tezsi.Kleofáš píše:
Maximálka dle GPS 260km/h, tacho něco přes 270, pravda z mírného kopce, ale hrůza hrůzoucí, už nikdy to neudělám, přísahám. Ten lehkej zadek už je strašně cítit, je to nestabilní, do toho aerodynamický hluk, prostě znovu už ne.
Tak tomu se mi snad ani nechce verit ze musis radit trojku jeste pred stovkouKleofáš píše: A zrychlení jsem měřil Gtechem přes GPS na Kameni a skoro to kopírovalo papírové hodnoty - 0-100 za 6,4s, 400m za 13,9s. S tím zrychlením na sto je to podivný, 90 má člověk asi za 5 vteřin a mezi 90 a 100 musí přeřadit na trojku. Zkoušel jsem to až do omezovače a prostě tam těch 100 na dvojku nejde. To je škoda, jinak by ten údaj byl někde jinde. Na druhou stranu na zrychlení 0-100 nijak nezáleží.
Taky se mi tomu nechtělo věřit, ale fakt nekecám:) Je to zpřevodováním, jak říká Raddik, kdyby byla dvojka delší, zase by to na ni zrychlovalo pomaleji. Jinak další kvalty 3: 150, 4: 190, 5: 220Raddik píše:neni to spis zprevodovanim nez ze by motor nestacil?filip píše:Tak tomu se mi snad ani nechce verit ze musis radit trojku jeste pred stovkouTohle mam v 2.0, asi na 95 se uz musi dat trojka.
No a do kolika km/h ti tahne trojka ?
Kdepak, mrkni na tohle, to je 156 GTA:)filip píše:Nekde sem cetl ze 156 GTA jede az 180 na trojku...
Jo jo, můžem to dořešit na Kameni. Ať se nevypovídáme tady a pak na sebe nekoukáme jak jojaRaddik píše:Kleofas: to s tim rozhodovanim chapu, clovek se nemuze zase uplne zblaznitja taky nakonec kupoval 156 rok starsi i kdyz nemelo facelift inetrieru a moc jsem ho chtel..
moje srdcovka tak rychla neni, ale zase na to ma narok, je ji skoro 40 let.. i kdyz u ni to o rychlosti neni, ze ano?ale dost offtopicu
preju ti s GTA hodne spokojenych kilometru a budu se tesit ze na Kameni se snad uvidime..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti