
konečně se mi podařilo dostat auto na značky a maličko začít řešit, co dál.
Auto bylo dovezeno ze Švýčarska a jak se zdá, do nedávné doby bylo běžně provozováno (na skle je ještě dálníční známka na rok 2016). I nějak vedená servisní knížka k tomu je

První věc, co jsem řešil i v jiném vlákně, byl nepravidelný chod motoru. Záhada odhalena v podobě vyloženě utopených svíček


Vyčištěno a vyměněny svíčky, ze začátku na volnoběh občas vynechala, ale po kratším projetí se to zdá v pořádku. Udělal jsem ještě olej a vzduchový filtr, čekají mě rozvody a termostat. Na místě se zahřeje na 90, ale při jízdě klesne.
Panel klimatizace se zdá funkční, ale nesvítí mi podsvícení budíků ve spodní části. Mazací tlak je při zahřátém motoru úplně maličko pod 4. Busso jsem ještě neměl, tak nevím, jak moc je to normální, ale motor celkem "šije". V tomto modelu jsou hydroštely?



S korozí je to více méně dobré. Kastle si myslím velice ujde, na pár místech trochu povrchové koroze. Přední náprava je ale orezlá víc, ta by měla jít dolů a celá zrenovovat. Taky jsou extrémně sjeté vnitřky kol na pravé straně. No prostě podvozek by to chtělo vzít z gruntu

Zvuk a projev toho motoru je teda něco neskutečného


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0i_ZoSM ... e=youtu.be[/youtube]