Na foru som ohľadom tohoto nic nenašiel...


Tak toto je navod co som potreboval dakujem ti velmi peknesportwagon159 píše: 18.1.2020, sob 23:56 Takze.. Treba zadny ovladac najlepsie aj s konektorom..potom je treba este jeden servomotor na ovladanie klapky v kureni (v bizone je tato klapka ovladana manualnym tiahlom z vedlajsej klapky, pri prechode na trizonu sa tiahlo vyradi ) cislo serva je 77363386, ine nie neregulovalo by spravne.. Nasledne montaz panelu do opierky (je potreba aj mala krytka pod ovladaci panel) natiahnes 3 kable od konektora lavou stranou tunela ku klapkam pri vodicovych nohach. Klapky zbadas ked das dolu tapec spod palubky, bude tam 1 servo a biele tiahlo.. Biele tiahlo odlupnes a na klapku nasadis novy motorcek (su potrebne 3 skrutky) .. Nasledne kablovacka.. Motorcek ktory ovladal tiahlo ma 6 pinovy konektor..pozicie 1,2 a 3 su obsadene z predneho ovladania, pozicie 4,5 a 6 su prazdne tak teda, zo 4, 5 a 6 natiahnes kable k novemu servu (zase 6 pin konektor ktory este potrebujes) a zapojis ich do pozicii 1, 2 a 3 na novom serve ( cize 4 pride do 1, 5 do 2 a 6 do 3) do 4, 5 a 6 zase zapojis 3 kable ktore idu zo zadu z ovladaca tretej zony ( rovnako v poradi 4=1, 5=2, 6=3).. A mas to zapojene.. Uz len aktivovat cez fes alebo mes.. Este je tam jedna zaludnost a to ze by nemali byt kompatibilne kombinacie pred a po faceliftovych jednotiek.. Cize ak mas predfacelift predok tak potrebujes aj zadok rovnako predfacelift inak to nepojde.. Cisla su nielde na nete..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti