
Nakup ciste pro radost + dokud jsou. Techhle skvelych a dle meho v rade ohledu dodnes neprekonanych (minimalne esteticky a jizdne) kombiku je cim dal min, prijde mi, ze v posledenich letech strasne rychle ubyvaji a konci leckdy tak spatne, ze mi proste bylo lito nechat tak potencialne dopadnout dalsi alficku. Nemluve o tom, ze se zpusobem, jakym se poslednich 10-12 vyrabi auta, se vnitrne tezko smiruju, radost a pozitek z jizdy mizi a 156tka cloveku hodne vymluvne a okouzlujicim zpusobem proipomene, ze se kdysi davno delavaly auta, ze kterych mel clovek radost od prvniho usednuti a od prvni zatacky. A mimochodem, kdyz koukam z okna na ty tvary a design tohole FL2 kombiku, znovu si - po kolikate uz - si nevericne rikam, jak skvelou de Silva a Giugiaro odvedli praci, neskutecnou, protoze i po temer dvaceti letech tohle auto proste nepusobi stare.
No nic, k veci

Zachranna akce bude mit dva hlavni body.
1. Plecharina, koroze ... az vecer nahodim fotky, asi reknete, ze to vypada zcela OK, ale je tam prinejmensim spousta kosmetiky a jsem zvedav, co vse se odhali, az to dneska poradne uvidim zespodu. Ale nic, s cim bych nepocital. Na to snad i nekoho spolehliveho a ochotneho se tim zabyvat mam.
2. Otaznik s mizejici vodou. Dle prodavajiciho je asi nacaty tesneni pod hlavou. Pry kazdy mesic pri dennim provozu doleval celkove tak 2-3 l, coz je dost na to, aby se to ztracelo, aniz by neco bylo pod autem (neni). Mimo se to pry v teplotach nad 10 C regulerne prehrivalo (ne na smrt, ale znatelne nad 90 ano) a v zime za autem bily oblak koure. Na druhou stranu, na olejovym vicku jen cerny olej, zadna seda pena, zadna smes, expanzka zda se cista i po doliti a ujeti par desitek km, zcela urcite je k.o. termostat - klasika (pri vcerejsi ~ 100 km jizde se motor ohral jen na pul cesty k 90) a i kdyz mi pred jizdou dolil expanzku uplne do plna, tak po tech 100 km neubylo skoro nic a po zkusebni otevreni doma po navratu zadny gejziry, jen vytekl pretlak. Bublivny zadny nevidno, hadice prozkoumam dnes behem dne po dalsi jizde. Nicmene pocitam s nejhorsi variantou, vymena tesneni a v krajnim pripade i prebrouseni hlavy. Neznate nekoho, kdo to umi na Alfach dobre a za rozumny penize udelat a je v dosahu Prahy-zapad, pripadne rakovnicka, zatecka, a teto casti CZ?
Rady a tipy jak co dal proverit vitany

Zachranna akce probehne tak jako tak, uz jsem se rozhodnul, ze tahle se mnou bude uz naporad
