Šel jsem na to od lesa a hledal to nejočesanější Quattroporte, prostě šlo o to koupit takový, který se dá vůbec provozovat.
A vyšlo z toho to, který bylo jako nový tenkrát nejdražší


2007, 4.2 Sport GT: přední maska z pletiva, velikánský kokotůčový brzdy, 20" kola, coilovery Bilstein místo Skyhook a hlavně ZF 6hp26 měničovej automat - tím jsem vyřešil doufám známý pasti v podobě Duoselectu, co nefungoval ani jako novej a tlumičů, ze kterejch trčej kabely. V interieru je víc karbonu než má Kubas na celý 4c, kůže z jedné krávy a kde není kůže je broušená kůže a kde není broušená kůže jsou lepkavý tlačítka z Peugeotu 607, klíček je z Ducata.
Auto má najeto 125 000km, dovezl jsem si ho jako správnej autař z Německa, protože se tam nesolí

Ted mě čeká olejovej servis, filtry (olej,vzduch,kabina) mě ve Scuderii vyšly asi na 5000,-, olej Agip 5w50 (8l). Olej v difu a automatu nechám odborníkům - tam čekám cenu asi 15000,- a od odborníka z Estonska jsem na ebay za 7000,- objednal místo středového rezonátoru holou Hpipe

Jinak auto zatím nic nechce, celkově se tváří zachovale a nedomrdaně
Budu sem průběžně psát zkušenosti, ať se můžete pobavit nad mím neštěstím
