George píše:Už jsem viděl hooodně převodovek a samosvor byl pouze na 2.0 TS, 1.8T nebo 3.0V6. Každá z těchto převodovek má ale jinej stálej převod (3.55 až 4.1). U 3.0 převodovky bych dal pozor na diferenciál - po sjetí vymezovací podložky kvůli vzniklé vůli nenabíhají správně a sjede se hruška. Nehledě na to, že lamelky mají omezenou životnost a u aut co už mají dost za sebou samosvor prostě nefunguje.
A co repas lamiel na samosvori? Pripadne oblozenie pevnejsieho materialu na ne, kvoli vyssej zatazi a zivotnosti? Lebo mam prevodovku 100tkm na 2.0TS, novy olej 75w90 LS na samosvor origo a uz hapruje! Raz ide, raz nejde, a ked aj ide, viackrat sa mi stalo, ze tocilo tocilo samosvor a zrazu preplo bez samosvor a znova sa zapojil... DUFAM, ze sa este len ten olej zabehava na lamely a bude ten samosvor 100 percent :/ Takze otazka, ako na repas samosvorovych lamiel, pripadne mocnejsie oblozenie + zmena svornosti? TS ma 25 percent, turbo EVO 40 percent... BMW M3 80 percent...