Tak, prisiel cas, ked o chvilu budem davat motor von... Chcem sa spytat ako na to? Ako najjednoduchsie? Potrebujem motor von, takze oddelit od prevodovky, mam vytiahnut motor s prevodovkou von, alebo je jednoduchsie v karoserii oddelit motor od prevodovky a von tahat len samotny motor? Motor sa z auta dava von spodkom, alebo vrchom? Spodkom sa dava napr. 33ka boxer... A 155 v6 kamarat tiez vybral spodkom, ze mu vypadla napravnica tusim... Takze ako na to? Ako postupovat? Ak s prevodovkou, tak staci odpojit poloosi, elektriku, silentbloky, vyfuk a vytiahnem ho?
Dalej otazky smerovane na motor, Ked bude vonku, skontrolujem spodok kluky, piesty budu snad dobre, co s hlavami? Ventily? Mam dat zgeneralkovat a nastavit? Ma to ten divny rozvod, ze tyckami a jedna vacka - vola ventilov sa da nastavit aj bez toho, aby boli hlavy nahodene na motore? Ako sa davaju dole hlavy ked je tam ten poondiaty rozvod? Alebo sa postupuje normalne?
PS: je to V6 turbo, ak bude niekto nieco chciet z interieru, alebo karoserie, treba povedat, diely interieru, karoserie, vsetko k dispozicii, auto velmi zachovale, taktiez klima, ovladanie klimy a pod...



Priorita je co najjednoduchsie a najkratsie vybrat motor bez poskodenia... Aj prevodovka bude k dispozicii a pod... Vse okrem motora a elektriky na motor
