Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-lukyn
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-lukyn
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Pěkné , když už do alfy naftu tak tento motor
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Jaká vlastně je? Alfa romeo 156 /2003/ 2,4jtdm – 129kw. Aneb 2 roky a 50 000 km /dle tacho 150 000 – 200 000 km/ s italskou dámou v černých večerních šatech.
Máme ji, známe ji, aneb malé shodnocení života s 156 FL.
Často se setkávám s názory na nespolehlivost značky Alfa romeo. S čistým svědomím toto každému vyvrátím. Proběhly opravy/ výměny spotřebního materiálu, a to: mot. oleje, ol. filtru, paliv. filtru, rozvodů (nezapomenout na řemen vodní pumpy), žhavicích svíček (blikala kontrolka žhavení – jedna byla po smrti), převodového oleje (při výměně vnitřního kloubu poloosy – odešel z důvodu poškození prachovky – úniku vazelíny ), xen. výbojek (byly vysvícené), zadních brzd, pilových filtrů (u FL jsou dva kusy – výměna zespodu od nohou spolujezdce) , termostatu (neznalost charakteristického chování ručičky teploty chl. kap. u AR v naftě = ručička jde postupně k 88°C, poté spadne k 73°C, kde plus mínus drží, dle diagnostiky 73°C – odpovídá 85°C, vše je dále ovlivňováno venkovní teplotou a intenzitou topení do int.). Samostatnou kapitolou je přední náprava, říká se, že z důvodu těžkého motoru trpí přední náprava. Výměna horních a spodních ramen s tyčkami stabilizátorů proběhla ve 177 000 km, a ven šli ramena originální se značkou AR! Nově nainstalovány byly značky ATP (německý prodejce kousek za Rozvadovem) s cenovkou 120 Eur, dále pak tyčky a čepů řízení (také ATP 4ks za 50 Eur). Geometrie až na malý odklon (v normě) kol do A, vlivem opotřebení v pořádku. Doporučuji částečné zaslepení EGR ventilu (úplné není možné – ŘJ hlásí chybu) – dovolí motoru více čerstvého vzduchu – i na výkonu by to mělo být znát.
Motor při výměně pojme 5,4l Selenie wr diesel 5w40 k horní rysce měrky, za 20 000km spotřebuje 2/3 rozmezí rysky. Spotřeba 6,8 l/100km, mé minimum 6,3l/100km, dálniční spotřeba /180kmh/ 7,3l/100km.
Jízda – Patří do zatáček a kopců nahoru, tam je doma, miluji předjíždění, přebytek výkonu dává řidiči jistotu napráskat od tunerů v Golfech, přes firemní Ochcávky s A-čkovýma SPZ, přes Prasáty T/červený/D/červený/I/klidně až fialový - to jim nepomůže. Na rovinkách je na šestý kvalt nechám vydýchat /6ka – 140kmh – 2,5tis ot/, a těším se na první kopec. Kde všechny Okty končí a 5-ti válcová nafta začíná. Že správný sportovní auto má brát benzín, proč? Má tolik krouťáku /od 1700 do nejlépe 3800 ot/., že vám bude úplně jedno, že na pumpě berete do rukou tu černou pistoli a s úsměvem od ucha k uchu jí dáte plnou. Miluji stažené okýnko a zvuk vzduch. filtru KN – to podmanivé sání vzduchu stále nutí jet stylem brzda – plyn. Krátká 1 a 2 nutí se soustředit (danke Opel – das Auto), poté již funguje jak má. Rychlosti sbírá jak má a nechá Vaše srdce rozbušit.
Chytne každého již na první pohled. Promyšlené sportovně řezané tvary v nero colore ve spojení s 17“ vybízí k seznámení. Každé nastartování, každé sešlápnutí plynu a každé zpomalení vyvolávají emoce – takové, které chtějí příště znovu nasednout. Vynikající boční vedení kožených sedadel, skvěle padnoucí volant s ovládáním radia, vše je na svém místě, krom spínačů mlhovek, dole u řadicí páky (stále jsem si nezvykl), na páčku tempomatu jsem si rychle zvykl (občas pozlobí a nezapne se – údajně stačí mrknout na čidlo na brzdovém pedálu), rádo odchází vyhřívání sedadel (vyhřívací dečka v sedačce – nutná její výměna – rozebrání sedačky). Daly jsme již 800km nonstop, bez problémů, bez znatelnější únavy (až na bolest zadku po 300km).
Tuto verzi čiré italské srdcovky bych krom kvalitních okrsek, kde díky výkonu a motoru a podvozku je královna, doporučil jako lovce dálničních kilometrů. Dálniční rychlosti v ČR jsou pro ni výletním tempem. S grácií neopouští levý pruh ani ve stoupáních. S lehkostí a cestovním komfortem nechává posádku si užívat třeba sound americké Bose. 4 koax repra ve dveřích, zesilovač a woofer v kufru odvádí slušnou práci.
Nezbývá než říci, díky, že žiješ Alfo Romeo, navždy v srdci a navždy Cuore sportivo.
L.
Máme ji, známe ji, aneb malé shodnocení života s 156 FL.
Často se setkávám s názory na nespolehlivost značky Alfa romeo. S čistým svědomím toto každému vyvrátím. Proběhly opravy/ výměny spotřebního materiálu, a to: mot. oleje, ol. filtru, paliv. filtru, rozvodů (nezapomenout na řemen vodní pumpy), žhavicích svíček (blikala kontrolka žhavení – jedna byla po smrti), převodového oleje (při výměně vnitřního kloubu poloosy – odešel z důvodu poškození prachovky – úniku vazelíny ), xen. výbojek (byly vysvícené), zadních brzd, pilových filtrů (u FL jsou dva kusy – výměna zespodu od nohou spolujezdce) , termostatu (neznalost charakteristického chování ručičky teploty chl. kap. u AR v naftě = ručička jde postupně k 88°C, poté spadne k 73°C, kde plus mínus drží, dle diagnostiky 73°C – odpovídá 85°C, vše je dále ovlivňováno venkovní teplotou a intenzitou topení do int.). Samostatnou kapitolou je přední náprava, říká se, že z důvodu těžkého motoru trpí přední náprava. Výměna horních a spodních ramen s tyčkami stabilizátorů proběhla ve 177 000 km, a ven šli ramena originální se značkou AR! Nově nainstalovány byly značky ATP (německý prodejce kousek za Rozvadovem) s cenovkou 120 Eur, dále pak tyčky a čepů řízení (také ATP 4ks za 50 Eur). Geometrie až na malý odklon (v normě) kol do A, vlivem opotřebení v pořádku. Doporučuji částečné zaslepení EGR ventilu (úplné není možné – ŘJ hlásí chybu) – dovolí motoru více čerstvého vzduchu – i na výkonu by to mělo být znát.
Motor při výměně pojme 5,4l Selenie wr diesel 5w40 k horní rysce měrky, za 20 000km spotřebuje 2/3 rozmezí rysky. Spotřeba 6,8 l/100km, mé minimum 6,3l/100km, dálniční spotřeba /180kmh/ 7,3l/100km.
Jízda – Patří do zatáček a kopců nahoru, tam je doma, miluji předjíždění, přebytek výkonu dává řidiči jistotu napráskat od tunerů v Golfech, přes firemní Ochcávky s A-čkovýma SPZ, přes Prasáty T/červený/D/červený/I/klidně až fialový - to jim nepomůže. Na rovinkách je na šestý kvalt nechám vydýchat /6ka – 140kmh – 2,5tis ot/, a těším se na první kopec. Kde všechny Okty končí a 5-ti válcová nafta začíná. Že správný sportovní auto má brát benzín, proč? Má tolik krouťáku /od 1700 do nejlépe 3800 ot/., že vám bude úplně jedno, že na pumpě berete do rukou tu černou pistoli a s úsměvem od ucha k uchu jí dáte plnou. Miluji stažené okýnko a zvuk vzduch. filtru KN – to podmanivé sání vzduchu stále nutí jet stylem brzda – plyn. Krátká 1 a 2 nutí se soustředit (danke Opel – das Auto), poté již funguje jak má. Rychlosti sbírá jak má a nechá Vaše srdce rozbušit.
Chytne každého již na první pohled. Promyšlené sportovně řezané tvary v nero colore ve spojení s 17“ vybízí k seznámení. Každé nastartování, každé sešlápnutí plynu a každé zpomalení vyvolávají emoce – takové, které chtějí příště znovu nasednout. Vynikající boční vedení kožených sedadel, skvěle padnoucí volant s ovládáním radia, vše je na svém místě, krom spínačů mlhovek, dole u řadicí páky (stále jsem si nezvykl), na páčku tempomatu jsem si rychle zvykl (občas pozlobí a nezapne se – údajně stačí mrknout na čidlo na brzdovém pedálu), rádo odchází vyhřívání sedadel (vyhřívací dečka v sedačce – nutná její výměna – rozebrání sedačky). Daly jsme již 800km nonstop, bez problémů, bez znatelnější únavy (až na bolest zadku po 300km).
Tuto verzi čiré italské srdcovky bych krom kvalitních okrsek, kde díky výkonu a motoru a podvozku je královna, doporučil jako lovce dálničních kilometrů. Dálniční rychlosti v ČR jsou pro ni výletním tempem. S grácií neopouští levý pruh ani ve stoupáních. S lehkostí a cestovním komfortem nechává posádku si užívat třeba sound americké Bose. 4 koax repra ve dveřích, zesilovač a woofer v kufru odvádí slušnou práci.
Nezbývá než říci, díky, že žiješ Alfo Romeo, navždy v srdci a navždy Cuore sportivo.
L.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Lépe bych to nenapsal =D>
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7206
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
super článek 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
...super text a ještě lepší fotky nádherného auta!
Actual: Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTDM (103 KW)
Actual: Alfa Romeo 33 1.7 16V QV (95kW)
Actual: Alfa Romeo 33 1.7 16V QV (95kW)
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
opravdu pěkná barva, slečna, kola, pěkná výbava = výborný auto
Moc se mi líbí. Nedá se nic vytknout. Jen dodat

Moc se mi líbí. Nedá se nic vytknout. Jen dodat



- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Díky za reakce.
Přidávám pár fotek z minulého víkendu ze šplhání na Grossglockner.
Při zpáteční cestě jsem ji dal plnou rakouské JET nafty a ejhle spotřeba šla ze 6,3 na 5,8 l/100km (stejný styl jízd a obsazení). Danke und Gruss Gott und scheiss tschechische ropa
Přidávám pár fotek z minulého víkendu ze šplhání na Grossglockner.
Při zpáteční cestě jsem ji dal plnou rakouské JET nafty a ejhle spotřeba šla ze 6,3 na 5,8 l/100km (stejný styl jízd a obsazení). Danke und Gruss Gott und scheiss tschechische ropa

GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7206
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
jak se jí vlastně dýchalo v takové výšce?
fota jsou parádní
fota jsou parádní

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Byly jsme ve 4ech a ve stoupání bylo potřeba držet nad 2,5t ot., níž to byla mrtvola a motor se jen tak převaloval, nad 2,5t ot. začal klasicky žít svůj život a dral se dopředu do kopce, jinak pokles nějakého toho koně znát nebyl. Kdo by taky poznal, když se tam nějaký z těch 175 začne flákat, že.
Poprvé jsem viděl ručičku teploty na 100°C, výš ale již nešla. Při zastavení na odpočívadle na focení a kukačku se motor na volnoběh vždy v poho uchladil zpět na 88°C. Venkovní byla od 15°C do +5°C v 2500mnm.

GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
… příběh pokračuje…
I když jsem koketoval s myšlenkou upgradu na 159 2,4jtdm rosso TI, rozhodl jsem se pokračovat v tomto italském vztahu, 3 roky za námi.
Ke třetím narozeninám dostala nová kola. To nejlepší co se dá pořídit. Posuďte sami.
Nikdy nekončící příběh přední náprava : Životnost ATP dílů na přední nápravě : horní – 25k km, spodní ramena – 44k km a stále drží, tyčky řízení – 24k km, čepy řízení – 27k km a stále drží), v další vlně nahrazuji TRW díly. Poté co jsem vyměnil přední tlumiče, začaly gumy při 80kmh hučet a následně sjíždět vnitřní hranu. Geo poté nastavena na nultou sbíhavost, hučení je pryč, sjíždění pravděpodobně také.
I když jsem koketoval s myšlenkou upgradu na 159 2,4jtdm rosso TI, rozhodl jsem se pokračovat v tomto italském vztahu, 3 roky za námi.
Ke třetím narozeninám dostala nová kola. To nejlepší co se dá pořídit. Posuďte sami.
Nikdy nekončící příběh přední náprava : Životnost ATP dílů na přední nápravě : horní – 25k km, spodní ramena – 44k km a stále drží, tyčky řízení – 24k km, čepy řízení – 27k km a stále drží), v další vlně nahrazuji TRW díly. Poté co jsem vyměnil přední tlumiče, začaly gumy při 80kmh hučet a následně sjíždět vnitřní hranu. Geo poté nastavena na nultou sbíhavost, hučení je pryč, sjíždění pravděpodobně také.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7206
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
byla by škoda loučit se s takovou fešandou 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Lukyn píše:… příběh pokračuje…
I když jsem koketoval s myšlenkou upgradu na 159 2,4jtdm rosso TI, rozhodl jsem se pokračovat v tomto italském vztahu, 3 roky za námi.
Ke třetím narozeninám dostala nová kola. To nejlepší co se dá pořídit. Posuďte sami.
Nikdy nekončící příběh přední náprava : Životnost ATP dílů na přední nápravě : horní – 25k km, spodní ramena – 44k km a stále drží, tyčky řízení – 24k km, čepy řízení – 27k km a stále drží), v další vlně nahrazuji TRW díly. Poté co jsem vyměnil přední tlumiče, začaly gumy při 80kmh hučet a následně sjíždět vnitřní hranu. Geo poté nastavena na nultou sbíhavost, hučení je pryč, sjíždění pravděpodobně také.
Děláš si srandu


Je to pecka. Opravdu sluší a ač nerad musím říct, že sluší víc než té mojí

Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Joe: na Tvoji reakci jsem se těšil nejvíc
Jejich koupě byla jen náhoda
. Objevil jsem je u Krempl motors. V tu chvíli jsem měl skoro prodané ty 17"ky, takže prodej/nákup proběhl jako kulový blesk
Samozřejmě už je mám na autě skoro týden, jen jsem čekal, až bude příležitost řádně nafotit, takže jakou máš velikost bot?
Jsou parádní, pocitově lehčí než předchozí 17" (zapomněl jsem je při přezutí zvážit, škoda). Zdá se, že lépe tlumí a žehlí české silnice.
Na jaký tlak se mají vůbec foukat?




Na jaký tlak se mají vůbec foukat?
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Tak tos je sehnal fakt fofrem. Botky mám 44Lukyn píše:Joe: na Tvoji reakci jsem se těšil nejvícJejich koupě byla jen náhoda
. Objevil jsem je u Krempl motors. V tu chvíli jsem měl skoro prodané ty 17"ky, takže prodej/nákup proběhl jako kulový blesk
Samozřejmě už je mám na autě skoro týden, jen jsem čekal, až bude příležitost řádně nafotit, takže jakou máš velikost bot?
Jsou parádní, pocitově lehčí než předchozí 17" (zapomněl jsem je při přezutí zvážit, škoda). Zdá se, že lépe tlumí a žehlí české silnice.
Na jaký tlak se mají vůbec foukat?

Jestli náhodou pojedeš někdy přes Opavu dej vědět, rád bych viděl tuto kombinaci naživo.
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
No nééé gratulace k osumnáctkám
tak přece jsi se taky dočkal... Co na nich máš obuto?

Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)


GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Pekny, 18 jsou na 156 optimum 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
No hele s tim foukáním, to je teda pro mě záhada. Mám na Hankookách nalítáno kolem 6ti tisíc a furt se nemůžu předkem trefit, aby to jelo po části vzorku kterou chci... Ať tam mám 2,1 nebo 2,7 tak furt to nejde tak hezky ke kraji vzorku jako na zadku. (Z vrchu vidím, kde je guma špinavá a tím pádem, kde má styk s vozovkou) prostě nevim 

Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9086
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
To bych hledal problém spíš v geometrii, než v tlaku 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Taky nemám grip na kompletní šířce pneu, asi je to dáno rozměrem a typem pneu, 17" ky byly cajk. Takže tlak pneu z příručky GTčka:
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Foukám jak jsem psal výše a po přeměření se mi sjíždí pneu rovnoměrně, ne jak posledně 17tky se mi sjel prostředek a kraje byly ještě ok, tak foukám míň.Lukyn píše:Taky nemám grip na kompletní šířce pneu, asi je to dáno rozměrem a typem pneu, 17" ky byly cajk. Takže tlak pneu z příručky GTčka:

Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lukyn - Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20V (2003)
Nějaké ty fotky ze srazu s Joe.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti