Asi bych začal tím testem na CO2--to odliší dvě skupiny problémů od sebe--pokud bude
negativní, okruh vody a spalovací prostor, potažmo olejový okruh jsou téměř s jistotou
oddělený,tak hlava i těsnění pod ní by měly bejt OK, pokud jsou oddělený, závada je pouze ve vodním okruhu a pak to chce kontrolovat soustavu, kde se tou netěsností ztrácí kapalina.Chladič je nejčastější příčina, nebo i zpuchřelá hadice taky může prolínat,kape to pod sponkou,litr není nic velkýho, to stačí nakapat z kohoutku za hodinu, když zmizí tlak, většinou to přestane a na ohřátým se to prolínání rychle odpařuje--prostě se to blbě hledá--to je fakt..
Pokud CO2 v chladicí směsi, bude problém netěsnost mezi spalovacím prostorem-olej okruhem a vodním okruhem. Těsnění pod hlavou je to první, lepší, načatá hlava to druhý, horší, co by mě napadlo /zvlášť pokud je bílá ve vejfuku i po zahřátí nějak výrazně/ a voda v oleji-viz bílej šlem -šlehačka..
Do toho testu CO2 bych se pro jistotu choval k motoru jako k pacientovi s rizikem
infarktu--mírný pohyb, dietní strava a vyloučit sex a "kořeněná jídla s vodkou"
Prostě jezdit jak s Feldou..
