Pokud je mi známo, tak 3,2 JTS je na tom lépe než 3,2 FSI. Takže mi není jasné co tím chtěl básník říci.Richie píše:tak krome toho s tou alfou 159 s tebou naprosto souhlasim....ohledne alfy nemuzu soudit protoze jsem v ni jeste nejel a ani neridil...alfa by mela zustat sportovni znackou....a ne jen dotahovat vykony dnesnich aut z koncernu VW coz mi to tedy trosku pripomina..
Ale to není zdaleka vše.
Tady se dozvíš i například, že:
Zatímco každému, kdo o automobilovém průmyslu něco ví je jasné, že v případě 156 šlo o běžnou evoluci modelu 155, tak v případě 159 šlo sice též o evoluci, ale všem bylo zároveň naznačeno, že jde o "inovaci vyššího řádu" nebo nevím jak chcete přeložit "nuova razza", chcete-li "nový druh Alfy".Raddik píše:dle meho nazoru 159 doplatila na to, ze v dobe jejiho vyvoje na tom nebyl cely koncern Fiat dobre (zveda se az nyni). Alfa mela malo penez na vyvoj a zaroven potrebovala vylepsit povest v robustnosti,spolehlivosti,crash testu a zpracovani. proto sla cestou co nejvetsich uspor a kompromisu v ramci toho co se dalo v koncernu GM vyuzit. zaroven po "nemecku" pridala na sile skel, plastu,tlumicich hmot a hodne si ohlidala slicovani. zakaznici na to dnes leti. proto udelala bytelny a kvalitni ale nutne "globalizovany" manazersky sedan. auto ktere diky vsem temto faktorum nutne muselo ztratit kousek "Cuore sportivo", byt je tabulkove i realne o kousek rychlejsi nez 156..proste vsechno proto, aby bylo vice prodejne a zlepsilo neprilis dobrou image znacky
Je tedy evidentní, že vývoj 159 byl mnohem dražší než (hlavně designový) upgrade 155 na 156.
A pokud jde o nový V6 a z mého pohledu nepodložené řeči o tom, že s ním není vedení AR spokojené, tak tě mohu ujistit, že ze skvělé historie Alfy proti němu není co postavit.
Původní V6 2,5 následně předělaný na V6 3,0 a nakonec s vyměněnou klikou z důvodu vyššího zdvihu na V6 3,2 s třešničkou na dortu od Autodelty s upraveným vrtáním a následným 3.7 l objemem už opravdu nešel donekonečna tímto způsobem vylepšovat.
