452mm dlouhý a průměr kloubu 94. Nejraději by chtěl nový. Netušim jestli je možný to vůbec ještě sehnat,případně měl by někdo starší?? PORAĎTE pro mně je 75tka španělská vesnice


Milane neštvi mě s tím co tady píšeš!!!!! já jsem ti nic takového neřekl!!!Milano75 píše:ICE tvrdí že je 3 typ poloos, já tvrdím, že ne
ale vzhledem k tomu, že nemám poloosu z TSka tak si nejsem jistý
dle mého:
2,4TD je stajná jako V6
2,0TD je stejná jako 1,6, 1,8, 2,0 a dle mého i jako TSko
ovšem TSko má silnější tisíci hran do samosvoru, stejně silný jako má 2,4Td
se na to o výkendu schválně mrknu- TSkovou převodovku mám, tak uvidím co na ní půjde za osku
hondzik píše:musíš víc papat! převodovka není lehká, ale je jednomužná
jojo trefa :-), ale je to v řadové garáži vcelku drsné a zvedat to celé když ti auto stojí na kozách je vražedné, nehledě na zadní pružiny na které je dobré mít stahovák... jen k tomu připočti ještě odpojení spojkového válce, odpojení kvaltpáky, odpojení kardanu, zrovna to dělám...hondzik píše: Přijde mi to mnohem pohodlnější, je to 12 ( 2xwatt, 2x tlumič,2x stabl, 6x držák) šroubů navíc, ke všemu dobře přístupných. Teď jsem zvědav zda jsem se přepočetl a někdo mě vyškolí
tyyyy joooo ty máš KOZYYYY :-) :-) závidím.hondzik píše:taky mám auto co dělám v řadovce,zbylý co mám rozebraný na díly mám v dílně 120m... Takže vím že je to dobrej tetris... Odpojení samotný kisny jsem nepočítal, jen úkony navíc oproti vyndavání samotný převodovky
Auto mě stojí na kozách... cca 70cm prahem nad zemí...
Zdravím máte ještě jake ty menší poloosy jestli jo hned beruMilano75 píše: 29.1.2011, sob 13:10 jeden tu taky scháněl LOBRO poloosy,ale ten to chtěl do najakého jinčího stroje
já to znovu přeměřím, hlavně průměr dosedací plochy
cenovka za dvě osy je 1500 + doprava
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti