Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
//založeno jako diskuse k článku
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -romeo-156
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -romeo-156
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
ÓÓÓ
Tak mít právě klobouk na hlavě, hned ho uctivě smeknu. Jelikož jej však nenosím (s výjímkou řízení auta
), tak vyjadřuji autorovi článku uznání písemnou formou 


AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Jen bych si dovolil poopravit jeden detail. Airbagy nebyly ve sloupcích karoserie, nýbrž ve třeše nad dveřmi. K doměnce že jsou airbagy ve sloupcích vede to, že na krytech sloupků jsou nápisy SRS airbag. Podobně to má 147.
Jinak je to krásně napsaný článek, smekám
Jinak je to krásně napsaný článek, smekám

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
O TS uz jsou napsany stohy papiru a GB dat... Ale jak me ta Q4 mrzi, tak absence samosvoru je u sestivalcu neomluvitelna...
Stejne tak je skoda, ze se nedaval motor 2.0 V6 Turbo...

Stejne tak je skoda, ze se nedaval motor 2.0 V6 Turbo...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
těžko říct, 2.0 V6 TB byl údajně špatně připraven na nové emisní normy a navíc je prý dost choulostivý. ovšem ve 166 se nabízel a ta přišla na trh až po 156.. v záměrech Alfy se těžko vyznat.
ten samosvor taky nechápu, 155 měla geniální Q4 a 156 nic, ani u GTA
ten samosvor taky nechápu, 155 měla geniální Q4 a 156 nic, ani u GTA

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
No co už, hlavně že je teďcoyote píše:Asi šlo zase jen a jen o peníze...Raddik píše: ten samosvor taky nechápu, 155 měla geniální Q4 a 156 nic, ani u GTA

Možná mě ukamenujete, ale s 156 podle mě začal proces, kterej teď pokračuje s 159. Prostě alfa ustoupila od sportovních ambicí směrem k přání širokých mas. Nevím, kolik z vás mělo tu čest jezdit se 75 v zimě, já ano a to radši přetíženej předek než zadek, kterej vás otočí při sebemenším přidání plynu do protisměru.156 bylo super vyvážené auto pro každého, na kterém se ještě vyřádili i fandové, 159 už je moc pro každého.
Aniž bych chtěl absenci Q2 nebo Q4 omlouvat, je důležité říct, že v roce 98 měla 156 jedinečné vlastnosti i bez Q4. A samosvor podle mě nebyl protože se dodnes přeceňuje význam elektronických asistentů. Tak asi tak. Já jsem třeba rád, že není GTA Q4, protože by byla o dost těžší. Q2 v základu by samozřejmě byla super volba, ale podívejte se v jakým srabu byl koncern v době, kdy tahle auta vznikala. Můžeme být rádi, že nemají půlku komponent stejnou jako Stilo, prostě na to tehdy nejspíš nebyly peníze

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
kamenovat tě nikdo nebude.. já myslím, že ten proces začal u 155. a nebylo to ani tak, že by Alfa chtěla "zcivilnět" ale že prostě musela, vždyť v úvodu článku je to popsané proč. 156 vnímam jako reakci Alfy na to, že když přešla pod Fiat a odklonilo se od ní spousty fandů, ale i zákazníků kvůli změně koncepce a sdílení běžné techniky Tipo/Dedra/Tempra. tak chtěla udělat auto na výši jak byla vždy zvyklá. proto je 156 předkolka, která předběhla svou dobu a vydělala na tom i 147 a GT. technicky i marketingově.
máš pravdu v tom, že Q2 aplikované v poslední době stačí na udržení vynikajících vlastností vzhledem ke konkurenci. co se týká GTA, je myslím dobře ilustrující tento test (bohužel 156 testována nebyla,je to o 147 GTA) http://www.youtube.com/watch?v=6-gut6mamjc. tady je jasně vidět o co mohlo být to auto lepší, kdyby mělo alespoň ten samosvor. vážně šlo jen o peníze? nevím a je to škoda..
máš pravdu v tom, že Q2 aplikované v poslední době stačí na udržení vynikajících vlastností vzhledem ke konkurenci. co se týká GTA, je myslím dobře ilustrující tento test (bohužel 156 testována nebyla,je to o 147 GTA) http://www.youtube.com/watch?v=6-gut6mamjc. tady je jasně vidět o co mohlo být to auto lepší, kdyby mělo alespoň ten samosvor. vážně šlo jen o peníze? nevím a je to škoda..
V Kappe ted samosvor mam a nikdy bych nerek jakej bude rozdil v aute se samosvorem a bez nej. Zvlast za snizeny adheze, nebo na vyjezdech z ostrych zatacek...
Bylo by zajimavy (to je vyzva pro Kleofase
) zajet s GTA treba nejakej slalom mezi kuzely pred a po montazi samosvoru...
Jinak pokud by se do 156 a 147 mozntoval system Q4 ze 155 spolecne bud s tim 2.0 V6 Turbo, nebo s koncernovym 2.0 20V R5 Turbo, tak mohla Alfa konkurovat smele i Lanceru EVO a Impreze STI. A to nejen technikou, ale myslim ze i cenou...
Bylo by zajimavy (to je vyzva pro Kleofase

Jinak pokud by se do 156 a 147 mozntoval system Q4 ze 155 spolecne bud s tim 2.0 V6 Turbo, nebo s koncernovym 2.0 20V R5 Turbo, tak mohla Alfa konkurovat smele i Lanceru EVO a Impreze STI. A to nejen technikou, ale myslim ze i cenou...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
otázka jestli na to opravdu nebyly peníze nebo to nechtěli udělat.. 156 byla a je určitě stylovější auto, ale bez pořádného pohonu všech kol po stránce jízdy jim nemůže GTA konkurovat. i jeho čas na Nurnburgringu je poměrně tristní. stále nechápu že u takhle komerčně úspěšné řady s nádherným designem a pokrokovou technikou ty vrcholné verze V6 do jisté míry odflákli.Harous píše:Jinak pokud by se do 156 a 147 mozntoval system Q4 ze 155 spolecne bud s tim 2.0 V6 Turbo, nebo s koncernovym 2.0 20V R5 Turbo, tak mohla Alfa konkurovat smele i Lanceru EVO a Impreze STI. A to nejen technikou, ale myslim ze i cenou...
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Chlapi nevíte náhodou k čemu u sporotvních sedaček to spodní výsuvné prodloužení sedačky podepírající stehna? 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Myslím, že sis sám odpověděl:-DPetan píše:Chlapi nevíte náhodou k čemu u sporotvních sedaček to spodní výsuvné prodloužení sedačky podepírající stehna?
"spodní výsuvné prodloužení sedačky podepírající stehna"
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kleofáš píše:Myslím, že sis sám odpověděl:-DPetan píše:Chlapi nevíte náhodou k čemu u sporotvních sedaček to spodní výsuvné prodloužení sedačky podepírající stehna?
"spodní výsuvné prodloužení sedačky podepírající stehna"
nene, to bude neco pro ty co maji delsi prostredni ud

Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Nevím jak Vám, kdo to máte ale mě to tam dost vadí, když je to vysunuté, teda jako myslím, ta sedačka 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Já to v 147 nemám a necítím se tím nijak hendikepovaný. Ale mám známého, co má problém s cévami a potřebuje mít pravou nohu v autě podepřenou, řeší to smotaným ručníkem. Ale to asi nebude ono, pochybuju, že by soudruzi u sportovních verzí alf mysleli na nebožáky s chudokrevnostíPetan píše:Nevím jak Vám, kdo to máte ale mě to tam dost vadí, když je to vysunuté, teda jako myslím, ta sedačka

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Děkuji Raddikovi za opravdu skvělý článek. Je nesmírně důkladný a také velmi objektivně napsaný
! Snad bych jenom doplnil, že i Twin Spark má při vytočení pěkný zvuk.
To, co obsahuje článek, přesně vystihuje to, co nástupci 159 chybí - totiž to nejdůležitější - cuore sportivo. Jestli se AR s nástupcem tohoto korábu nepoučí a nevyrobí ho podstatně lehčí, kompaktnější, s čistokrevnými motory AR a s větší mirou retrodesignu, podepíše si v tomto segmentu definitivní rozsudek smrti.


To, co obsahuje článek, přesně vystihuje to, co nástupci 159 chybí - totiž to nejdůležitější - cuore sportivo. Jestli se AR s nástupcem tohoto korábu nepoučí a nevyrobí ho podstatně lehčí, kompaktnější, s čistokrevnými motory AR a s větší mirou retrodesignu, podepíše si v tomto segmentu definitivní rozsudek smrti.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host