regulator tlaku paliva
regulator tlaku paliva
Zdravim,mam problem v palivovom systeme...Examiner ukazuje regulator tlaku paliva...fiatecuscan tlak paliva....takze moznosi su regulator tlaku paliva alebo snimac tlaku na liste( ten by ale podla tvrdenia servisaka oznacilo konkretne)
spravil som si teda test na fiatecuscan (tlak paliva) a vypluvlo mi to tento graf
http://imageshack.us/photo/my-images/18/tlakpaliva.jpg/
v mieste kde ukazuje sipka mi auto ohlasilo chybu motora a preplo sa do nudzoveho rezimu.....ani snimac ani regulator niesu lacne zalezitosti tak by som potreboval vediet nazor niekoho co z toho to moze byt..dakujem
spravil som si teda test na fiatecuscan (tlak paliva) a vypluvlo mi to tento graf
http://imageshack.us/photo/my-images/18/tlakpaliva.jpg/
v mieste kde ukazuje sipka mi auto ohlasilo chybu motora a preplo sa do nudzoveho rezimu.....ani snimac ani regulator niesu lacne zalezitosti tak by som potreboval vediet nazor niekoho co z toho to moze byt..dakujem
Alfa Romeo 147 ,1,9 JTD 16v 103kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulator tlaku paliva
Bodejt by nehodil chybu. Podivej se na ten rozdil mezi realnym a teoretickym tlakem. Vidim to spise na chybu regulatoru.
Zkus to trosku prohnat a logovat, max teoreticky tlak paliva v railu by mel byt u tveho motoru 1400bar.
Zkus to trosku prohnat a logovat, max teoreticky tlak paliva v railu by mel byt u tveho motoru 1400bar.
Alfa Romeo Perfection
Re: regulator tlaku paliva
prehnat ho mozem tak len chvilku..pokial mi nespadne do nudzoveho rezimu..a potom ma obiehaju aj chodci. Dalsi nezor ze je to regulator...to ma len utvrdzuje v tom ze to skutocne robi ten regulator tlaku paliva.
Alfa Romeo 147 ,1,9 JTD 16v 103kW
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: regulator tlaku paliva
Pozor, vysokotlaka cast je zavisla na nizkotlakej casti, teda na cerpadle v nadrzi, ktore je spinane cez relatko alebo z vystupu priamo z rj. Ked to vypne, stopne aj na moment palivo,teda drv ventil nema co regulovat a klesne tlak. Popripade byva aj vadny regulator v podavacom cerpadle. A aby si zbytocne neskusal, najskor vyber drv ventil a ten vycisti, vyfukaj s kompresorom. Casto tam byva nejaka spinka ktora robi galibu.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Re: regulator tlaku paliva
pribliz mi trosku kde ten drv ventil najdem...mimochodom mne tam tlak neklesol ale naopak takmer dvojnasobne zvysil. Vyslovene examiner urcil za chybu regulator tlaku paliva za cerpadlom. Dufam ze som ho neobjednaval nadarmo 

Alfa Romeo 147 ,1,9 JTD 16v 103kW
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: regulator tlaku paliva
no drv to je ten regulator tlaku. ten vela krat staci vycistit. je na cerpadle vzadu. Malokedy odchadza, to by muselo mat auto riadne kilometre.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Re: regulator tlaku paliva
Lidi, prosim o zkusenosti a nazory na muj problem:
Nepravidelne (cca 1x za 300km) se mi stane, ze na paty rychlostni stupen cca pri 2000 otackach seslapnu plyn a palubni pocitac na me zapipa, na chvili se objevi hlaska engine control failure, leknu se, sundam nohu z plynu a auto normalne dal jede bez hlasky, ani kontrolka motoru nesviti. Poprve co jsem toto zaznamenal mi motor zdechnul, zastavil jsem, normalne nastartoval a bez chyby jel dal. Pote uz dvakrat jen zapipani, hlaska a motor jede dal, i kdyz zkousim navodit stejne podminky, prohanet ci cokoliv neobjevi se to. Zase treba az za tyden. Na diagnostice jsem mel vyctenou chybu regulator tlaku paliva. Neni mi vsak jasne, jak se k problemu postavit kdyz se neda chyba navodit a tak vyzkouset po pripadne vymene neceho, ze to bylo to prave a problem je pryc. Nesetkali jste se tedy nekdo s necim podobnym?
Jinak zadne jine problemy nemam, auto nekouri, jede nadherne, necuka, spotreba dle ocekavani, volnobeh vzdy naprosto staly, jedina uprava je chip od profi chip tunningu.
Nepravidelne (cca 1x za 300km) se mi stane, ze na paty rychlostni stupen cca pri 2000 otackach seslapnu plyn a palubni pocitac na me zapipa, na chvili se objevi hlaska engine control failure, leknu se, sundam nohu z plynu a auto normalne dal jede bez hlasky, ani kontrolka motoru nesviti. Poprve co jsem toto zaznamenal mi motor zdechnul, zastavil jsem, normalne nastartoval a bez chyby jel dal. Pote uz dvakrat jen zapipani, hlaska a motor jede dal, i kdyz zkousim navodit stejne podminky, prohanet ci cokoliv neobjevi se to. Zase treba az za tyden. Na diagnostice jsem mel vyctenou chybu regulator tlaku paliva. Neni mi vsak jasne, jak se k problemu postavit kdyz se neda chyba navodit a tak vyzkouset po pripadne vymene neceho, ze to bylo to prave a problem je pryc. Nesetkali jste se tedy nekdo s necim podobnym?
Jinak zadne jine problemy nemam, auto nekouri, jede nadherne, necuka, spotreba dle ocekavani, volnobeh vzdy naprosto staly, jedina uprava je chip od profi chip tunningu.
Re: regulator tlaku paliva
dnes mi znovu par mesiacov po vymene regulatora tlaku paliva 200€...znovu auto vyhadzuje chybu motora, pada do nudzoveho rezimu. Zacalo mi to robit taky tyzden do zadu pri tych mrazoch....myslel som ze je to len nejakou zatuhnutou naftou lebo po rannom starte sa mi hlaska ukazala...poobede po nastartovani bolo vsetko v poriadku. Dnes mi to zacalo hadzat chybu opakovane a stale...1193, cize tlak paliva.....zeby znovu ten regulator?..uz ma to nebavi 

Alfa Romeo 147 ,1,9 JTD 16v 103kW
Re: regulator tlaku paliva
Nevite nekdo kde koupit regulator tlaku paliva na 147 1,9 JTD 8V? A take kde koupit pouze ty tesnici krouzky na nem?
Diky moc
Pepa
Diky moc
Pepa
Re: regulator tlaku paliva
Asi kdekoli, mas cislo dilu? Jeden uplne novy se mi vali v supliku na 2.4 ale mohl by to byt stejny dil.
Ja mam BOSCH Ventil regulace tlaku 0 281 002 488, nechal bych za 2 litry.
edit: koukam, ze o asi stejne je http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 6tMLYuSTtu nebo muzu nechat ten co s nim momentalne jezdim a funguje OK tak za 800...
Ja mam BOSCH Ventil regulace tlaku 0 281 002 488, nechal bych za 2 litry.
edit: koukam, ze o asi stejne je http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 6tMLYuSTtu nebo muzu nechat ten co s nim momentalne jezdim a funguje OK tak za 800...
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Re: regulator tlaku paliva
Ten novy je dodany s novym tesnenim a na tom starym vypadaji solidne a normalne funguje i podle diagnostiky. Kdyz tak pres SZ. Ten novy jsem koupil, ale nez prisel, tak jsem sehnal jety s cerpadlem, ktery funguje OK. Na puvodnim se zahadne prerusovala civka a nefungoval obcas vubec.(neslo nastartovat).
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Re: regulator tlaku paliva
Chci se poradit,
ve FiatEcu Scanu jsem si delal test DRV ventilu na vysokotlakem cerpadle a neukazuje se mi zadna hodnota, nejde ani spustit v testu akcnich clenu (vypada to ze vubec nefunguje)
Ventil co je na railu normalne "cvaka" a ukazuje hodnoty v % (otevira a zavira se)
Motor je 1.9JTD 110kw, studene starty jsou spatne - muze to mit souvislost s DRV ventilem?
ve FiatEcu Scanu jsem si delal test DRV ventilu na vysokotlakem cerpadle a neukazuje se mi zadna hodnota, nejde ani spustit v testu akcnich clenu (vypada to ze vubec nefunguje)
Ventil co je na railu normalne "cvaka" a ukazuje hodnoty v % (otevira a zavira se)
Motor je 1.9JTD 110kw, studene starty jsou spatne - muze to mit souvislost s DRV ventilem?
Delta 2.0 Multijet 121 kW
Re: regulator tlaku paliva
Lacomme: udělej si test přepadů na vstřikovačích. Měl jsem rovněž špatné studené starty resp při 0°C už to nešlo natočit vůbec. Na doporučení mechanika (na 99%) jsem koupil a vyměnil DRV ventil za nový a nepomohlo. Po provedení testu přepadů jsem zjistil nadměrný únik paliva na vstřikovači 3-tího válce. Po jeho výměně startuje jako za mlada!
Takže mám navíc dobrý DRV ventil, kdyby někdo měl zájem?!

Takže mám navíc dobrý DRV ventil, kdyby někdo měl zájem?!
AR 159, 2.0 JTDm, 100kW
AR 156, 1.9 JTD, 85kW
AR 156, 1.9 JTD, 85kW
Re: regulator tlaku paliva
Mne startuje zle alfa v zime pod -15, ale teraz mam problem s cukanim okolo 2tis. ot. Takze som si zohnal kable aj software (fiat ecu scan) a dal som sa na sledovanie. Dnes som pozeral, ze pri pretocenom kluci, ale nenastartovanom aute, mi ukazovalo teoreticky tlak paliva 300 bar a realny bol len 5,4 bar. Samozrejme mierne sa to menilo, ale len desatiny. Tak neviem, ale to sa mi nezda. Cerpadlo by predsa pri pretocenom kluci malo mat uz dostatocny tlak na startovanie a nie 5 barov. Test vstrekov cez prepady som robil pred tyzdnom, kdesi som tu daval video, a ziadny nezalieval viac oproti ostatnym. Minimalne rozdiely, takze zacinam podozrievat regulator tlaku. Chcel som raz zohnat tesnenie na regulator, ze ho aspon vycistim, ale nikto mi to u nas nevedel zohnat. No a cistit regulator bez nahradnych gumiciek som nechcel. Neviete niekto, kde by sa to dalo zohnat, alebo aspon objednavacie cislo?
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti