Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
to fakt neni keramika ?jak se to oblozeni jmenuje, jakou to ma zivotnost, kdyz se podivam na ty nyty, jsou sakra blizko....
jinak keramika na silnicni provoz je fakt hovadina, strasne to nici pritlacak a hlavne setrvaky....
jinak keramika na silnicni provoz je fakt hovadina, strasne to nici pritlacak a hlavne setrvaky....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
nene, je to kompozitni material s aramidovym vlaknem (defakto kevlar). Renovak ho zatim v nabidce nema, tohle je prototyp pro mne.
Specifikace toho materialu spolu s HDS57 muzes najit tady:
http://www.frenossauleda.com/friction/s ... /SF-BU.pdf
http://www.frenossauleda.com/friction/s ... HDS-57.pdf
Ty nyty jsou stejne jako na originalu
Specifikace toho materialu spolu s HDS57 muzes najit tady:
http://www.frenossauleda.com/friction/s ... /SF-BU.pdf
http://www.frenossauleda.com/friction/s ... HDS-57.pdf
Ty nyty jsou stejne jako na originalu
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
tak HDS-57 znam a pouzivam jiz dlouha leta, nechavam si to davat na vsechny repase silnicnich lamel, pokud maji zadane rozmery. To SF-BU a SF-MC2 neznam,to tenkrat jeste nemely, bral jsem jen kovokeramicke desticky na zavodni lamelu. Ale zni to dobre "It is not abrasive to the
counter material, is silent in operation and it will resists high pressures" - to je presne problem kovokeramiky. U tech nytu jsem myslel vysku vs trecimu materialu - doufam ze se ten matros sjizdi tak pomalu jak ta kovokeramika, na moc prostoru to nevypada, jak se to jednou sjede na vysku nytu, tak zase jde do haje pritlacak a setrvak...
counter material, is silent in operation and it will resists high pressures" - to je presne problem kovokeramiky. U tech nytu jsem myslel vysku vs trecimu materialu - doufam ze se ten matros sjizdi tak pomalu jak ta kovokeramika, na moc prostoru to nevypada, jak se to jednou sjede na vysku nytu, tak zase jde do haje pritlacak a setrvak...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
jj, HDS57 jsem uvedl jako material, ktery prave bezne na to preoblozeni pouzivaji. Wear rate SF-BU je jen o 25% vyssi nez u HDS57, takze toho bych se nebal. MC2 jsem poptaval, ale vyrobce ho nebyl pro spojkovou lamelu schopen dodat.
Jinak dle specifikaci Alfy - tloustka lamely 7,1-7,7 mm, wear limit 6,3mm. Tuhle lamelu jsem nechal preoblozit na 7,7mm, pricemz vyska zadneho z nytu (ted jsem je premeril) nepresahuje 6,0mm (je v rozsahu 5,95-6,0mm)
Jinak dle specifikaci Alfy - tloustka lamely 7,1-7,7 mm, wear limit 6,3mm. Tuhle lamelu jsem nechal preoblozit na 7,7mm, pricemz vyska zadneho z nytu (ted jsem je premeril) nepresahuje 6,0mm (je v rozsahu 5,95-6,0mm)
Alfa Romeo Perfection
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Overena klasika. Fungujou mi moc dobre s yellowstuff deskama na 156, budu i na GTV.
Kazdopadne kdyby nekdo nahodou vedel o nahradnich rotorech (z dvoudilnych disku) 330x32 (pripadne 30) za dobrou cenu, dejte vedet.
Kazdopadne kdyby nekdo nahodou vedel o nahradnich rotorech (z dvoudilnych disku) 330x32 (pripadne 30) za dobrou cenu, dejte vedet.
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Nezda se ti vaha, oproti serii? Jinak hezky malovanky na tom rotoru Od mas od Kabrta?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Jo no, páně Kabrta. Mely vazit polovic. Jinak zelezarstvi bude v pondeli.
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
No je to kouzelník a proto jsem je nechával dělat v těch JP výfukách, po tom co vše jsem se dozvěděl o fungování MD Components. Neposílal jsi mu je zpět, vid? Bych to tak zas nehrotil tu váhu( tedy jestli jsi mu za to neplatil nějakou spešl cenu, oproti klasickým rotorům), spíše jde o to že jsou plovoucí a budou plnit svůj učel. S želeřázstvím jsem to pochopil, jen tam přibal na sebe tel
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Jeste jsem je nevracel, ale samo ze bych chtel lehci. Nejlevnjesi nebyly. Mrzi me to o to vice, ze jsem se na tu hmotnost dopredu poptaval. Uvidime jak to dopadne.
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
tu vahu bych nevidel zase tak negativne, cim tezsi kotouc, tim pomaleji stoupa a nasledne klesa teplota kotouce pri zatezi- bude mit delsi zivotnost. negativne vidim spise tech 330mm - to je overkill a setrvacnost bude brzdit akceleraci. Pokud muzu poradit - co nejsirsi kotouc - 32 nebo 34mm s co nejmensim prumerem - 300mm bude absolutne dostacujici, kor kdyz budou levy/pravy kotouc s nucenou ventilaci. To se pak tahne jak ocas dal - 300mm pasuje i pod nektere 15" , ale 330mm bude chtit min. 17" - zase bude brzdit setrvacnost hmotnosti na vetsim obvode, a to i v pripade, ze to 17" kolo by bylo stejne tezke jak ta 15"
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Tech 330x32 je OEM velikost pro GTV 3.2V6, ktera ma dve tretiny hmotnosti na predni naprave. 17ky tam budou tak jako tak. Jinak moment setrvacnosti 17ky oproti 15ce bude jen o ~5% vyssi (za predpokladu stejne hmotnosti a celkove vysky kola) a vzhledem k planovanemu vykonu i zanedbatelny. Slo mi spise o neodpruzenou hmotnost. Ale mas pravdu s tou tepelnou kapacitou tezsiho kotouce. No uvidime po vikendu.
Kdybych vedel ze ta hmotnost rotoru bude takova jaka je, tak bych nejspise jen podchladil ty seriove ATEcka a necpal do toho dalsi prachy.
Kdybych vedel ze ta hmotnost rotoru bude takova jaka je, tak bych nejspise jen podchladil ty seriove ATEcka a necpal do toho dalsi prachy.
Alfa Romeo Perfection
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Páně Kabrt dostal sve povesti (ticho po pesine), takze je prubnu. Jeste nejaky polotovar, listicky a bizuterie k vstrikovacum
Alfa Romeo Perfection
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Nádhera . Tvoje GTV už nějakou dobu sleduji a jsem zvědav na výsledek. To bude pekelnej stroj. Když jsi se rozepsal o neodpružené hmotě a 17" kolech, jaké zvažuješ obout? Případně jaké gumy k nim na ten výkon.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Diky. Doted jsem ke vsi spokojenosti na obou alfach jezdil Pirelli PZERO NERO, no tady se chystam vyzkouset Michelin Pilot Super Sport a Toyo Proxes R888
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Fajne trubky (y)
Mel sem za to, ze uz to trosku resene je pres Zender. Nestaci?
Mel sem za to, ze uz to trosku resene je pres Zender. Nestaci?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Je treba kompletne jinak dimenzovany vyfuk. Navic Zender uz ma jiste ... rekneme mezery
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Hezky pane PS: neni skoda davat na ten nerezovy komplet ty odporny obyc spony?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
něco třpytu
a narust objemove ucinnosti plneni (potazmo krouticiho momentu)
a narust objemove ucinnosti plneni (potazmo krouticiho momentu)
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
Že by?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
jj, bere pekne odspodu, vrsek ted trochu ztratil, ale to je tim, ze jsem to pocital a dimenzoval na prutok s kompresorem.
Jinak rachot pekelny (snad jen tou povolenou sponou u tlumice ), zvuk tak 200 koni pred vykonem
Kdyztak tam vrazim jeste jeden tlumic, nebo necham prekopat absorpcni koncove na reflexni. Ale to uvidim az dolaboruju s termoizolacni paskou.
Jinak rachot pekelny (snad jen tou povolenou sponou u tlumice ), zvuk tak 200 koni pred vykonem
Kdyztak tam vrazim jeste jeden tlumic, nebo necham prekopat absorpcni koncove na reflexni. Ale to uvidim az dolaboruju s termoizolacni paskou.
Alfa Romeo Perfection
Re: Cuore Sportivo Alfa Romeo GTV
takze jako kdyz plesknes plechovku od redidla na vyfuk 120ky? Natoc ten rev Paviana, jsem zvedavej.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host