Rozvody
Re: Rozvody
Tak vyzerá že je to ozaj nepresná výroba (gates), viď foto, tu vidiet ako je krivo odrezaný, objednať sa dá ešte contitech, asi teraz skúsim pre zmenu ten...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Toto vidno na kazdom remeni
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
čo ? Vlákna medené trčať ? Nemá to čo iné byť (vidno že chodí do strany na každej kladke), buď remen alebo ho musí niečo ťahať, remenice z vačiek som dal dole tak ako sa majú, nové kladky a napínak snáď krivé nebudú. Kluku by som snáď nezohol pri povolovaní matice na remenici Akurát tú vačkovú remenicu pri chladiči čo je som nedotiahol momentovým lebo sa nevošiel ani po popustení motora...alebo ešte možnosť že to robilo aj so starým remenom, a tie vačkové remenice sú skrátka nanič aj keď nevyzerajú.
Aktuálne čakám na nový remeň, nahodím aj remenice na vačky z druhého motora čo mám (otázka je či sú aj tie dobré), dotiahnem ich všetky momentovým, ak sa mi podarí zhodiť ten pravý predný silent motora. Potom by to teoreticky mohlo ísť - spustiť motor pri prevodovke a dvihnúť pri rozvode (aby som sa dostal nad nosník). Ak ma nebude držať poloos.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Néé, tolik ne. Dnes jsem se díval a chodí to tak do 1mm.
Jestli tam ten řemen ještě máš, vytáhni svíce ať se nedřeš a změř řemenice na vačkách hodinkama, jestli neháží do strany. To je ale nepravděpodobné, jedině že by se ti na kužel nalepil nějaký bordel.
Re: Rozvody
Si pozri remen prislusenstva bude tam to iste... Je to namotane vlakno do zavitu zabalene gumou ta ze ak ho rozrezu niekde musi vytŕčať
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
něco musí zákonitě šmajdat... nebo je nějaká řemenice blbě nasazená...
https://www.gatestechzone.com/en/news/2 ... t-tracking
https://www.gatestechzone.com/en/news/2 ... t-tracking
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Rozvody
Tak jak to dopadlo?
Re: Rozvody
Zatial nebol čas, teraz to robím, akurát som zhodil remeň, dral kus o rolnu napinaku, je tam trochu gumy nadrobenej.
Mám nachystaný nový remeň aj vačkové remenice z druhého motora idem to nahodiť ale ešte jedna otázka k napnutiu.
Teraz keď som zhadzoval remeň tak po zaaretovaní v tdc už bolo vidno na napínaku že je 2mm pod rysku. Keď ho budem teraz napínať tak v návode píšu že dať 1-3mm nad rysku, podoťahovať, potočiť motorom, a skontrolovať či je na ryske. Lenže on si za tie dve otáčky motorom nesadne natolko aby bol na ryske. Otázka je či ho teda nehať nad ryskou ? Lebo vtedy som ho povolil na rysku a ako som teraz zistil o to čo som ho povolil si sadol, keby som ho nepovoloval tak je teraz pekne na ryske (po 500km ?). čo vy na to ? Lebo v návode píšu že ak nieje po otočení motorom na ryske tak nanovo a napnúť tak aby bol na ryske...aspon tak som to pochopil.
hno3: pozeral som aj či sú rovnobežne aj som ich premeral odchylkomerom (v rámci priestorových možností) aj niťou aj uholníkom. A nič mimo os som nenašiel. Remenice som zmeral na "čele" tam to hádzalo max do 0,1mm, kluka na čape nič som nenameral max 0,02 ale zlý prístup, kluka na remenici do 0,1. Akurát tú vačkovú remenicu prvú z lava sa mi nepodarilo zmerať kvoli prístupu.
Ešte otázka k štartu, keď to chcem pred štartom napázno potočiť cez štartér aby si natlačil oleja, tak len tie konektory priamo z riadiačky odpojiť ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Staci ked odpojis snimac kluky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
Tak snáď je to už OK, ešte kus behá ale myslím si že už je to v norme, hlavné je že už o nič nederie. Myslím si že to bolo tým, že som sa vtedy vykašlal na tú prvú vačkovú remenicu (kvoli prístupu) a nedotiahol som ju momentovým. Teraz som ich dotiahol všetky na 84NM. Sú tam aj vačkové remenice z druhého motora a nový remeň. btw. na videu sa zdá že remenice na vačkách hádžu, ale našťastie iba zdá
https://www.youtube.com/watch?v=ZiDJruOQsoI
https://www.youtube.com/watch?v=ZiDJruOQsoI
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Sranda tiez mi tak na ženinom motore cvaka nejake zdvihatko
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
to bol studený motor po dlhej odstávke v predošlom videu za tepla...
inak písal som si s človekom z liptova ktorý tie motory robí...tak vraj postupovať ako v manuále a napnúť 1-3mm nad max hodnotu na ryske, následne naštartovať nechať pár minút bežať, a potom skontrolovať či je na ryske. Ja som ho povolil tak ako som to pochopil z manuálu - po 2x ručnom potočení motorom, remenice som už nepovoloval iba som skontroloval časovanie...čiže bolo by asi fajn keby som ho ešte dopol, ak začne niekde drhnúť tak sa do toho pustím tvl ja už by som to dal aj so zavrenými očami ale zatial beží pekne tak už do toho nejdem rýpať, len priebežne občas zhodiť kryt a skontrolovať či pri napinaku nieje nadrobená guma
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Chlapi ja neviem. Prvýkrát som postupoval nasledovne - napnúť cca 2mm za rysku, potočiť rukou, trochu si to sadlo, bolo to cca 1mm za ryskou, hovorím si OK, to si ešte sadne. Trochu som s tým povrčal, po pár dňoch pozerám, remeň cca 5mm za ryskou a hluk ako z príliš napnutého remeňa.
Takže rozobrať a hurá odznova. Druhýkrát napnuté na rysku s povolenými remenicami:
Opäť pár minút voľnobehu a remeň zas napnutý príliš.
Čo robím zle? Asi ma neminie rozoberanie na tretíkrát, ale rád by som to spravil tak aby sa to už nenaplo
Takže rozobrať a hurá odznova. Druhýkrát napnuté na rysku s povolenými remenicami:
Opäť pár minút voľnobehu a remeň zas napnutý príliš.
Čo robím zle? Asi ma neminie rozoberanie na tretíkrát, ale rád by som to spravil tak aby sa to už nenaplo
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
Já to dělám s jemně povolenými řemenicemi a řemenem doplým na risku. Postupuji od vačky po řemenu nejblíže k napínací kladce (našteluji, utáhnu). No a protože řemenice povoluji jen na tolik, aby mě svornost udržela vačku v poloze, tak si na dalších hlídám abych moc netahal za řemen. Klíčem si při štelování předchozí vačku přidržím. Tenhle problém jsem nikdy neměl.
Ale pokud ti motor jede normálně tak bych jen došteloval tu kladku ...
Ale pokud ti motor jede normálně tak bych jen došteloval tu kladku ...
Re: Rozvody
Najprv to napnem na doraz nasledne povolim na rysku a nazdar... Uz potom jak to kde ostane neni podstatne po vypnuti motora to vacky tahaju kde tam... skor ked motor bezi ma to kmitat niekde na ryske
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
A pozeráš to pri vychladnutom motore a v TDC ? Lebo keď pozriem trebars dve hodiny po jazde tak to mám tiež podobne ustrelené, ale za studena keď pozriem tak je na ryske (musí byť v TDC aspon približne fixou na remenici poznačené). Ani som kryty nezakladal aby som mohol kontrolovať.Ešte sa k tomu asi budem tiež vracať.
Ale malo by sa to robiť asi tak ako píše danni aspon si myslím, tiež som to mal tak spravené na prvý krát, ale mne potom behal ten remeň do strany, tak som ho ešte došponovával a zistil som že bol 2mm pod ryskou min. tak som ho dal na rysku a remeň prestal kmitať a už ani nederie.
Ten hluk čo spomínaš to asi aj mne robí ale napínak mám na ryske, myslíš také kvílenie od 2500ot ? Inak robilo to aj keď som ho mal 2mm pod ryskou vtedy čo mi ten remen kmital lebo bol asi slabo našponovaný, takže neviem čím to je...mám podozrenie že tie napínaky litens sú nanič ale bohvie, našiel som 3 výrobné čísla napínakov v eperi tak ťažko povedať či sú ešte aj nejaké iné.
Inak čo som pozeral videá ohladom napnutí remeňa tak vtedy je vraj správne napnutý remeň keď sa dá otočiť prstami o 90° - a toto chcem ešte vyskúšať ak bude čas niekedy a budem mať už iné auto, toto bude len víkendovka len momentálne nemám na čom jazdiť tak musí počkať
Ale malo by sa to robiť asi tak ako píše danni aspon si myslím, tiež som to mal tak spravené na prvý krát, ale mne potom behal ten remeň do strany, tak som ho ešte došponovával a zistil som že bol 2mm pod ryskou min. tak som ho dal na rysku a remeň prestal kmitať a už ani nederie.
Ten hluk čo spomínaš to asi aj mne robí ale napínak mám na ryske, myslíš také kvílenie od 2500ot ? Inak robilo to aj keď som ho mal 2mm pod ryskou vtedy čo mi ten remen kmital lebo bol asi slabo našponovaný, takže neviem čím to je...mám podozrenie že tie napínaky litens sú nanič ale bohvie, našiel som 3 výrobné čísla napínakov v eperi tak ťažko povedať či sú ešte aj nejaké iné.
Inak čo som pozeral videá ohladom napnutí remeňa tak vtedy je vraj správne napnutý remeň keď sa dá otočiť prstami o 90° - a toto chcem ešte vyskúšať ak bude čas niekedy a budem mať už iné auto, toto bude len víkendovka len momentálne nemám na čom jazdiť tak musí počkať
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Vyzerá to tak, že tá odchýlka je naozaj vlastnosť - napnutie pri zohriatí motora. Včera som len tak jedným okom kukol na úplne studený motor a bolo to na ryske. Po zohriatí opäť mimo. Takže neriešim, je to tak ako to má byť .
Tým hlukom myslím presne to kvílenie, ale keď hovoríš, že to robilo aj na povolenom remeni tak neriešim ani to. Okrem toho sa mi zdá, že taký zvuk to malo aj keď som s tým naposledy pred dvomi rokmi jazdil. Myslel som, že to je vlastnosť Thesisu, lebo na videách som to u iných busso motorov nevidel, ale video môže skresľovať.
Tým hlukom myslím presne to kvílenie, ale keď hovoríš, že to robilo aj na povolenom remeni tak neriešim ani to. Okrem toho sa mi zdá, že taký zvuk to malo aj keď som s tým naposledy pred dvomi rokmi jazdil. Myslel som, že to je vlastnosť Thesisu, lebo na videách som to u iných busso motorov nevidel, ale video môže skresľovať.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
to je asi vlastnosť, takto nejak mi to znie...keď je prehriaty motor v lete tak možno kus viac
https://www.youtube.com/watch?v=nVJrD7j ... ByebyeAlfa
Na britoch to jeden riešil tiež, ale jemu to ešte kus viac pišťalo, tak že povolil remeň a už to menej robí. Inak všimol som si že mi to kvili viac keď je motor zohriaty (keď sa mocem po meste v lete). Takto v zime to v kabíne skoro nepočujem, ale akonáhle sa mocem po meste tak to trošku viac počuť. Asi čím teplejšie, tým viac šponuje ten napínak. No keď som dával dole starý remeň tak bol asi milimeter dva pod ryskou (min - slabo našponovaný - ako bol vyťahaný a robilo to tiež to som si 100% istý).
Možno by to chcelo nájsť dáku tú medzu kde to kvili najmenej a zároveň drží stopu, uvažujem že ho ešte skúsim o milimeter povoliť. A čo som sliedil po youtube, tak takéto kvílenie pripisovali vadným pevným kladkám (na iných autách). Ešte ma napadlo reku skúsiť do tých kladiek natlačiť viac vazeliny .
Ale asi seriem na to už, už som najazdil zo 5tis od výmeny a šlape ako má. Uvidím, musím ísť na dáky alfazraz a porovnať s ostatnými bussami
https://www.youtube.com/watch?v=nVJrD7j ... ByebyeAlfa
Na britoch to jeden riešil tiež, ale jemu to ešte kus viac pišťalo, tak že povolil remeň a už to menej robí. Inak všimol som si že mi to kvili viac keď je motor zohriaty (keď sa mocem po meste v lete). Takto v zime to v kabíne skoro nepočujem, ale akonáhle sa mocem po meste tak to trošku viac počuť. Asi čím teplejšie, tým viac šponuje ten napínak. No keď som dával dole starý remeň tak bol asi milimeter dva pod ryskou (min - slabo našponovaný - ako bol vyťahaný a robilo to tiež to som si 100% istý).
Možno by to chcelo nájsť dáku tú medzu kde to kvili najmenej a zároveň drží stopu, uvažujem že ho ešte skúsim o milimeter povoliť. A čo som sliedil po youtube, tak takéto kvílenie pripisovali vadným pevným kladkám (na iných autách). Ešte ma napadlo reku skúsiť do tých kladiek natlačiť viac vazeliny .
Ale asi seriem na to už, už som najazdil zo 5tis od výmeny a šlape ako má. Uvidím, musím ísť na dáky alfazraz a porovnať s ostatnými bussami
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Klucí máte někdo na půjčení přípravky na 3,2 V6 24V ? Měl bych udělat rozvody na spideru, sice mají najeto jen 16tkm, ale mají už necelých 6let, tak už je na čase je udělat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Mám...do Č.B. se asi nedostaneš...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
tak ono to nespěchá, papíry jsou stejně v depozitu, takže se budou dělat až na jaře a do ČB moc nejezdím nebo spíš vůbec, ale není problém někoho zaukoloat, mám tam kolegu, co by mi je poslal firemní poštou, ať se nemusíš starat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
OK, občas jezdím trasu ČB, Písek, Praha, Chomutov jestli by to něco vyřešilo.
Každopádně tu jsou...případně SZ
Každopádně tu jsou...případně SZ
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
OK, díky ozvu se
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rozvody
Nejaký čas som rozmýšľal ako alebo čím nahradiť nedostupné skrutky, ktoré držia kovové kryty rozvodov. Tie moje už boli totiž od predošlých servisákov zožuté do nepoužiteľna. Bohužiaľ vec nie je tak jednoduchá ako ísť do obchodu so spojovacím materiálom a proste kúpiť náhradné. Skrutky majú pod hlavou rozšírenie, ktoré vymedzuje polohu krytov a nič podobné sa mi nepodarilo zohnať. Mám doma hliníkovú tyč presne o priemere tohoto rozšírenia (myslím, že 8mm), ale po pokuse o navŕtanie a narezanie m6 závitu do 8mm tyče som si povedal, že to musím vymyslieť inak. Použil som teda predĺženú maticu m6 a túto som flexou zbrúsil na požadovaný priemer. Pokiaľ má niekto k dispozícii sústruh, výsledok by bol určite presnejší, ale s trochou šikovnosti sa to dá aj tou flexkou. Pre správny prítlak som použil medzi hlavu skrutky a rozšírenie trochu väčšiu podložku a celé som to nasadil na skrutku M6x16 ISO 7380. Pripájam aj pár fotiek pre predstavu.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
Já jsem je ještě někdy v září normálně objednával v autorizáku. Ale něco stály no.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti