základní informace, pokec atd.

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15756
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

základní informace, pokec atd.

Příspěvek od Kubas » 23.3.2017, čtv 21:28

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2806
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: základní informace, pokec atd.

Příspěvek od Radim » 24.3.2017, pát 06:00

Fajn shrnuti, překvapila me nízká komprese a hlavně ten olej...
Alfetta GTV Lusso, 159 SW 2.4 JTDm
Ex: Giulia GT 1300 Junior, Maserati 4.24v, 156 2.4, 3x lybra...

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: základní informace, pokec atd.

Příspěvek od hno3 » 24.3.2017, pát 07:03

pro mě je zajímavá skutečnost co se týče vrtání a zdvihu - italové se zuby nehty stále držej osvědčený "architektury" z prastarýho DOHC 2l 4 válce.. známýho už z dob F124 po lancii deltu a pod :) (TS na tom nebyl o moc jinak, vrtání zdvih podobné, průměry čepů na klikovce stejný, šály stejný..jen jinak vyřešenej axiál...)

komprese 10:1 mělo skoro tipo 16V (10,5.1) v atmo režimu, turbo coupe, či dleta šli na 8:1 :) v dnešní době standrat pro turbomotor...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7766
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: základní informace, pokec atd.

Příspěvek od Harous » 24.3.2017, pát 08:37

Taky mě 10:1 na turbo benzín nepřipadá málo. Spíš naopak.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15756
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: základní informace, pokec atd.

Příspěvek od Kubas » 24.3.2017, pát 08:48

více detailů k motoru je tady: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_310.PDF
(proč podobné pdf není ke stažení pro Evropu je pro mě záhadou)

Radim: no, taky bych v tom motoru raději viděl olej jako 5W40 nebo tak něco, čistě pro ten pocit.... ale určitě to mají pořádně otestované, takové oleje se dnes dávají prakticky do všech podobných motorů.... díky tomu automatu to auto točí pořád relativně nízké otáčky (130kmh = nějakých 2200 nebo tak něco na 8ST). Navíc to určitě má chladič oleje, takže ho snad neuvaříš....

a taková zajímavost: místo teploty chladící kapaliny je na přístrojovce teploměr oleje, a v motorovém prostoru není měrka....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7766
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: základní informace, pokec atd.

Příspěvek od Harous » 24.3.2017, pát 09:13

Nádrž teda taky nic moc. Budou to asi častý návštěvy benzínek. :D Zlatá Kappa která měla 70 litrů...
Překvapilo mě, že začíná červený pole na 5500 otáčkách...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host