základní info viz tady:
http://www.alfisti.cz/admin/modules/art ... tiair_2.0T
základní informace, pokec atd.
základní informace, pokec atd.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: základní informace, pokec atd.
Fajn shrnuti, překvapila me nízká komprese a hlavně ten olej...
Alfetta GTV 2.0 L
Re: základní informace, pokec atd.
pro mě je zajímavá skutečnost co se týče vrtání a zdvihu - italové se zuby nehty stále držej osvědčený "architektury" z prastarýho DOHC 2l 4 válce.. známýho už z dob F124 po lancii deltu a pod (TS na tom nebyl o moc jinak, vrtání zdvih podobné, průměry čepů na klikovce stejný, šály stejný..jen jinak vyřešenej axiál...)
komprese 10:1 mělo skoro tipo 16V (10,5.1) v atmo režimu, turbo coupe, či dleta šli na 8:1 v dnešní době standrat pro turbomotor...
komprese 10:1 mělo skoro tipo 16V (10,5.1) v atmo režimu, turbo coupe, či dleta šli na 8:1 v dnešní době standrat pro turbomotor...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: základní informace, pokec atd.
Taky mě 10:1 na turbo benzín nepřipadá málo. Spíš naopak.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: základní informace, pokec atd.
více detailů k motoru je tady: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_310.PDF
(proč podobné pdf není ke stažení pro Evropu je pro mě záhadou)
Radim: no, taky bych v tom motoru raději viděl olej jako 5W40 nebo tak něco, čistě pro ten pocit.... ale určitě to mají pořádně otestované, takové oleje se dnes dávají prakticky do všech podobných motorů.... díky tomu automatu to auto točí pořád relativně nízké otáčky (130kmh = nějakých 2200 nebo tak něco na 8ST). Navíc to určitě má chladič oleje, takže ho snad neuvaříš....
a taková zajímavost: místo teploty chladící kapaliny je na přístrojovce teploměr oleje, a v motorovém prostoru není měrka....
(proč podobné pdf není ke stažení pro Evropu je pro mě záhadou)
Radim: no, taky bych v tom motoru raději viděl olej jako 5W40 nebo tak něco, čistě pro ten pocit.... ale určitě to mají pořádně otestované, takové oleje se dnes dávají prakticky do všech podobných motorů.... díky tomu automatu to auto točí pořád relativně nízké otáčky (130kmh = nějakých 2200 nebo tak něco na 8ST). Navíc to určitě má chladič oleje, takže ho snad neuvaříš....
a taková zajímavost: místo teploty chladící kapaliny je na přístrojovce teploměr oleje, a v motorovém prostoru není měrka....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: základní informace, pokec atd.
Nádrž teda taky nic moc. Budou to asi častý návštěvy benzínek. Zlatá Kappa která měla 70 litrů...
Překvapilo mě, že začíná červený pole na 5500 otáčkách...
Překvapilo mě, že začíná červený pole na 5500 otáčkách...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů