 ...predtým než začnem ho asi prebehnem príklepom a nahrejem tým zapalovačom tryskovým či aký to je ten 1000°C...inak zatial šlo všetko pekne (okrem tej remenice), musel som zohnať 12.8 šrouby pevnostné lebo tie 8.8 strihalo ako papier...jakel tiež zohlo ale našťastie vydržal
 ...predtým než začnem ho asi prebehnem príklepom a nahrejem tým zapalovačom tryskovým či aký to je ten 1000°C...inak zatial šlo všetko pekne (okrem tej remenice), musel som zohnať 12.8 šrouby pevnostné lebo tie 8.8 strihalo ako papier...jakel tiež zohlo ale našťastie vydržalja už som tiež pokročil, z časti odstrojené, zajtrá zhodím víka hlav a hlavný remen...aj tie palivové lišty idem riešiť, snáď zoženiem tie tesnenia na to a tie spojky hadicové
 ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?
 ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?ešte by to chcelo tie bužírky na káble k cievkam - sú rozpadnuté, nevieš poradiť nejakú náhradu ? a nejaký overený čistič na hliník ?




 .
 .
 Nastriekať, rozotrieť štetcom, nechať pár sekúnd pôsobiť a potom vyčistiť handričkou dočista. Preistotu potom ešte opláchnuť vodou, je to celkom svinstvo a nenechával by som to na motore. Tiež som to neriskoval dávať na gumené časti
 Nastriekať, rozotrieť štetcom, nechať pár sekúnd pôsobiť a potom vyčistiť handričkou dočista. Preistotu potom ešte opláchnuť vodou, je to celkom svinstvo a nenechával by som to na motore. Tiež som to neriskoval dávať na gumené časti  





