Rozvody
Re: Rozvody
to naserie, na tejto kladke mám 6-hran ale na tej druhej mám imbus a to je momentálne najväčšia hrozba ...predtým než začnem ho asi prebehnem príklepom a nahrejem tým zapalovačom tryskovým či aký to je ten 1000°C...inak zatial šlo všetko pekne (okrem tej remenice), musel som zohnať 12.8 šrouby pevnostné lebo tie 8.8 strihalo ako papier...jakel tiež zohlo ale našťastie vydržal
ja už som tiež pokročil, z časti odstrojené, zajtrá zhodím víka hlav a hlavný remen...aj tie palivové lišty idem riešiť, snáď zoženiem tie tesnenia na to a tie spojky hadicové ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?
ešte by to chcelo tie bužírky na káble k cievkam - sú rozpadnuté, nevieš poradiť nejakú náhradu ? a nejaký overený čistič na hliník ?
ja už som tiež pokročil, z časti odstrojené, zajtrá zhodím víka hlav a hlavný remen...aj tie palivové lišty idem riešiť, snáď zoženiem tie tesnenia na to a tie spojky hadicové ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?
ešte by to chcelo tie bužírky na káble k cievkam - sú rozpadnuté, nevieš poradiť nejakú náhradu ? a nejaký overený čistič na hliník ?
AR156 2.5 v6 2001
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
Re: Rozvody
Na tie imbusi pomoze ked ich fajne naklepnes kladivom... Ak mas prístup samozrejme
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
Tie krúžky na rúre chladenia by si teoreticky vedel vymeniť aj bez jej úplneho vybratia, pokiaľ máš dosť tenké prsty a navliekol by si ich pomedzi ten úzky priestor medzi hlavami. V podstate tú rúru na ich výmenu stačí o nejakých 10cm povytiahnuť. Keďže som to ale pred dvomi dňami robil, tak ti odporúčam pokiaľ netečie sa na to vykašľať. Tá rúra na krúžkoch totiž dosť svinsky drží, takže je treba ju vyklepávať kladivom (opatrne) a naspäť som ju tiež nedokázal nasadiť bez naklepávania a to už si neviem predstaviť keby som mal motor v aute.DusoI píše: ↑9.5.2020, sob 21:11 to naserie, na tejto kladke mám 6-hran ale na tej druhej mám imbus a to je momentálne najväčšia hrozba ...predtým než začnem ho asi prebehnem príklepom a nahrejem tým zapalovačom tryskovým či aký to je ten 1000°C...inak zatial šlo všetko pekne (okrem tej remenice), musel som zohnať 12.8 šrouby pevnostné lebo tie 8.8 strihalo ako papier...jakel tiež zohlo ale našťastie vydržal
ja už som tiež pokročil, z časti odstrojené, zajtrá zhodím víka hlav a hlavný remen...aj tie palivové lišty idem riešiť, snáď zoženiem tie tesnenia na to a tie spojky hadicové ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?
ešte by to chcelo tie bužírky na káble k cievkam - sú rozpadnuté, nevieš poradiť nejakú náhradu ? a nejaký overený čistič na hliník ?
S napínakom ti snáď niekto poradí, ale verím, že to pôjde, nie je bežné aby sa na týchto V6 vyberal motor z auta pri rozvodoch (u GTV je dokonca údajne ešte menej miesta ako na 156).
Tie bužírky a celkovo káblový zväzok som mal aj ja v dosť zlom stave, riešil som to výmenou komplet zväzku .
Ale keďže som nechcel aby nový dopadol podobne ako starý, tak som kúpil na ebay žiaruvzdorné bužírky (podobné ako sa používajú na káblové vedenia okolo výfuku napr. na lambdy) a použil som ich na káble, ktoré sú najbližšie k motoru a kde sa bužírky štandardne rozsypú (cievky, vstreky, apod).
Konkrétne toto https://www.ebay.co.uk/itm/Silicone-Coa ... 2749.l2649
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
Jakub_mt:
ok dík za info... ale nepreháňaš to už trochu ? že nová kabeláž ...inak nechápem ako to že si nezohnal tie rýchlospojky na tú palivovú lištu, pozeral som teraz na ebay a je tam toho vela na výber, či je to dáky špecifický priemer trubky na tej lište ? Dnes som to zas zabudol zmerať...
A ešte jeden dotaz len pre zaujimavosť, ako to že keď mám za-aretované vačky, tak nesedia rysky na sacích vačkách iba na výfukových ? Ešte som ale remen nezhodil a kocky nedotiahol...Či mi niečo ušlo ? Na predošlých stranách niekto písal že to má rysky druhý že nie.
ok dík za info... ale nepreháňaš to už trochu ? že nová kabeláž ...inak nechápem ako to že si nezohnal tie rýchlospojky na tú palivovú lištu, pozeral som teraz na ebay a je tam toho vela na výber, či je to dáky špecifický priemer trubky na tej lište ? Dnes som to zas zabudol zmerať...
A ešte jeden dotaz len pre zaujimavosť, ako to že keď mám za-aretované vačky, tak nesedia rysky na sacích vačkách iba na výfukových ? Ešte som ale remen nezhodil a kocky nedotiahol...Či mi niečo ušlo ? Na predošlých stranách niekto písal že to má rysky druhý že nie.
AR156 2.5 v6 2001
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
Re: Rozvody
Nepamätám sa už presne, ale tie rýchlospojky som asi chcel len značkové nie nejakú čínu/ebay. Preto s tým bol problém. Možno paranoja, ale dosť na nich záleží .DusoI píše: ↑12.5.2020, úte 22:58 Jakub_mt:
ok dík za info... ale nepreháňaš to už trochu ? že nová kabeláž ...inak nechápem ako to že si nezohnal tie rýchlospojky na tú palivovú lištu, pozeral som teraz na ebay a je tam toho vela na výber, či je to dáky špecifický priemer trubky na tej lište ? Dnes som to zas zabudol zmerať...
A ešte jeden dotaz len pre zaujimavosť, ako to že keď mám za-aretované vačky, tak nesedia rysky na sacích vačkách iba na výfukových ? Ešte som ale remen nezhodil a kocky nedotiahol...Či mi niečo ušlo ? Na predošlých stranách niekto písal že to má rysky druhý že nie. xxx.jpg
Neviem či tie rysky pozeráš správne, ale na každej hlave sú otočené smerom k sebe. Čiže na zadnej hlave na výfukovej je ryska smerom dopredu, ale na sacej je ryska zo zadnej strany - čelom k výfukovej vačke. Proste akoby zrkadlovo na seba.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
Jakub_mt
jo mal si pravdu, sú tam inak tie spojky hadicové som objednal asi to čo ty, výroba nemecko, vyzerá to tak že sú to original škoda/vw, dá sa to kúpiť aj ako "opravná sada palivového vedení", snáď to bude pasovať.
Inak náhdou neviete či sa dajú zohnať tie špeci torx/imbus? šroubky na tie plechové kryty rozvodov ? Všetky mám doničené, borec predomnou to povoloval tým čím nemal a neviem ani identifikovať či to bol torx alebo imbus. Inak kladky šli všetky pekne dole aj imbusy, základ je kvalitné náriadie. Napríklad čo sú klasické imbus klúče - tak tými by som to určite nepovolil. Našťastie mám takú kvalitnú "hevi" sadu imbus nástrčných klúčov a tie v tých imbusoch sedia ovela pevnejšie ako tie klasické ibmus klúče z lidla.
ďalšie poznatky z postupu "rozvody na motore v aute 156" sú že všetko ide fajn až na remenice na vačkách a tie dve kladky - nezmestí sa momenťák tak to budem musieť dotiahnuť len tak podla citu, inak pri napínaku je celkom miesta aj keď sa pôvodne nezdalo - tam strčím aj momenťák.
jo mal si pravdu, sú tam inak tie spojky hadicové som objednal asi to čo ty, výroba nemecko, vyzerá to tak že sú to original škoda/vw, dá sa to kúpiť aj ako "opravná sada palivového vedení", snáď to bude pasovať.
Inak náhdou neviete či sa dajú zohnať tie špeci torx/imbus? šroubky na tie plechové kryty rozvodov ? Všetky mám doničené, borec predomnou to povoloval tým čím nemal a neviem ani identifikovať či to bol torx alebo imbus. Inak kladky šli všetky pekne dole aj imbusy, základ je kvalitné náriadie. Napríklad čo sú klasické imbus klúče - tak tými by som to určite nepovolil. Našťastie mám takú kvalitnú "hevi" sadu imbus nástrčných klúčov a tie v tých imbusoch sedia ovela pevnejšie ako tie klasické ibmus klúče z lidla.
ďalšie poznatky z postupu "rozvody na motore v aute 156" sú že všetko ide fajn až na remenice na vačkách a tie dve kladky - nezmestí sa momenťák tak to budem musieť dotiahnuť len tak podla citu, inak pri napínaku je celkom miesta aj keď sa pôvodne nezdalo - tam strčím aj momenťák.
AR156 2.5 v6 2001
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Pokud se tam nedostaneš, stačí, trochu svěsit převodovku na silentu a motor se odkloní od podběhu, místo tam potom je. Jinak kryty jsou na imbusech, v originále se už nedají sehnat, překvapivě, jedině najít nějakou rozumnou náhradu...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Rozvody
Tie imbusi na kryte som vsetky naklepaval inak by som ich zničil
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody
Tie imbusy by sa snáď dali nahradiť obyčajnými, na ktoré by sa naskrutkovala kruhová matica cca o rozmere toho rozšírenia, ktoré tam teraz je. U mňa boli viac-menej OK, až na jeden, ale pri ďalšej výmene o 5 rokov už by to chcelo vymeniť ich .
U mňa teda hotovo, ešte to skúsim dnes párkrát pretočiť rukou a skontrolovať a potom motor naspäť do auta.
U mňa teda hotovo, ešte to skúsim dnes párkrát pretočiť rukou a skontrolovať a potom motor naspäť do auta.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
Jakub_mt tak to je krása, ako si to prosímťa vyčistil ? Ja som včera drhol dratenou kefou a technickým benzínom a moc to nejde.
Hosi este otázka, teraz keď to mám zaaretované na vačkách, niektoré ventily sú pootvorené - dá sa teraz točiť klukou či sa to stretne ? Napríklad druhý valec má otvorené sacie ak si dobre pamatám...
Pýtam sa preistotu lebo pri doťahovaní remenice ak by sa mi náhodou šmykol pripravok ktorý ju bude držať...či sa to nestretne
Hosi este otázka, teraz keď to mám zaaretované na vačkách, niektoré ventily sú pootvorené - dá sa teraz točiť klukou či sa to stretne ? Napríklad druhý valec má otvorené sacie ak si dobre pamatám...
Pýtam sa preistotu lebo pri doťahovaní remenice ak by sa mi náhodou šmykol pripravok ktorý ju bude držať...či sa to nestretne
AR156 2.5 v6 2001
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
Re: Rozvody
Použil som coyote čistič motorov https://autokozmetika.heureka.sk/coyote ... ov-500-ml/ Fakt super vec Nastriekať, rozotrieť štetcom, nechať pár sekúnd pôsobiť a potom vyčistiť handričkou dočista. Preistotu potom ešte opláchnuť vodou, je to celkom svinstvo a nenechával by som to na motore. Tiež som to neriskoval dávať na gumené časti .
Ja osobne som to nastriekal, rozotrel štetcom a potom oplachoval parným čističom, ale aj bez neho dosiahneš super výsledky.
Keď máš vačky zaaretované a budeš točiť kľukou, tak sa ti to samozrejme stretne, ale pri uťahovaní matky budeš mať predsa remeň nahodený a motor správne načasovaný, takže sa ti to stretnúť nesmie. Alebo som tvoju otázku nepochopil?
Ja osobne som to nastriekal, rozotrel štetcom a potom oplachoval parným čističom, ale aj bez neho dosiahneš super výsledky.
Keď máš vačky zaaretované a budeš točiť kľukou, tak sa ti to samozrejme stretne, ale pri uťahovaní matky budeš mať predsa remeň nahodený a motor správne načasovaný, takže sa ti to stretnúť nesmie. Alebo som tvoju otázku nepochopil?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Rozvody
jo potom mi došlo...remenicu dotiahnem až na koniec keď bude všetko nahodené (už viac neprispievam na internet pred spaním)
vyskúšam
enzo156: diky za tip
danni: žial keď je motor v aute tak som na niektorých rád že tam prsty strčím...neni šanca naklepnut, jedna čo bola nanič šla nakoniec sekáčom povoliť...budem musieť pozháňať z druhého motora.
vyskúšam
enzo156: diky za tip
danni: žial keď je motor v aute tak som na niektorých rád že tam prsty strčím...neni šanca naklepnut, jedna čo bola nanič šla nakoniec sekáčom povoliť...budem musieť pozháňať z druhého motora.
AR156 2.5 v6 2001
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
...na starý profil sa mi nedá prihlásiť...nefunkčný mail
Re: Rozvody
Mám otázku. Kde si zohnal novú kabeláž ?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Rozvody
Tie palivové rýchlostpojky nepasujú (čo som spomínal - "opravná sada palivového vedení" nqs), Náhodou neviete či vstreky pasujú z CF2 na CF3 ? Na cf2 sú žlté a tie moje na CF3 sú celé čierne
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
na barvu se vyser, ta je nicnerikajici koukni co je na nich za cislo, zadej do googlu a na netu je dost prehlednejch tabulek ktery ti dle cisla reknou kapacitu pei danem tlaku, impedanci pripasne i tvar kuzelu...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Rozvody
Hosi tak vyzerá to tak že "operace rozvody" sa zdarila, ale zaujíma ma ešte jedna vec, teraz po prvej jazde som si všimol že napínak je mimo rysku, ako keby sa došponoval, keď som ho napínal tak bol presne na ryske a dotiahnutý na moment presne. Je to ok či ho povoliť na rysku ? Je dobré 2-3mm mimo rysku - viď foto.
Palivové lišty som zatial len nastriekal, vymenili sa aj tesnenia na vstrekoch...cez zimu keď to bude stáť pojdu do zinku...
Palivové lišty som zatial len nastriekal, vymenili sa aj tesnenia na vstrekoch...cez zimu keď to bude stáť pojdu do zinku...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody
Na rysce musí být jen když je motor na značkách. Všude jinde za to různě tahají vačky.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Rozvody
ok dik za info
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Ešte jedna vec mi nedá, je podla vás toto normálne že ten remen behá do strán na pevných kladkách ? Žeby boli krivé remenice na vačkách ? Mám ak tak náhradné...neviem či ich nevymeniť preistotu. Ale nevyzerá že by hádzali, neviete či je tam nejaký limit kolko môžu hádzať ? Ak tak by som ich zmeral odchýlkomerom.
https://www.youtube.com/watch?v=EcrX6Aw5KbU
https://www.youtube.com/watch?v=EcrX6Aw5KbU
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
Tohle už je poměrně dost, ale i tak si myslím že je to jen nepřesně vyseklý řemen. To by ty řemenice musely videtelně šmatlat a to se mě z videa nezdá (dobře je tedy vidět jen jedna ale tohle by asi bylo vidět i "z dálky").
Re: Rozvody
tie remenice na vačkách idú všetky pekne, ako tá čo vidno na videu, neviem fakt čo si o tom myslieť. Idem zhodiť kryty a pozriem na to odspoda/zboku. Otázka je, že keby ho trebárs ťahá jedna kladka, či by sa to prejavilo všade, lebo on chodí takto na každej kladke, aj na tých vačkových aj na pevných, žeby ozaj chybný remen z výroby ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
lebo on chodí takto na každej kladke - podle mě je to na 90% řemenem, na pevných kladkách bys to viděl kdyby házely, jediná kladka kterou nemáš 100% pod kontrolou je napínácí, ale jestli jsi ji měnil ...
Pokud by to dělala jedna kladka, tak právě na té kladce by opticky ten řemen neházel (vzhledem k hraně), nebo o poznání méně.
Pokud by to dělala jedna kladka, tak právě na té kladce by opticky ten řemen neházel (vzhledem k hraně), nebo o poznání méně.
Re: Rozvody
menilo sa všetko, pri napínaku vidieť trochu gumy nadrobenej, ale len minimalne, asi ako sa trie o tú hranu napínacej kladky ktorá ho nepustí do strany...no nič, idem ho vymeniť, snáď to teraz už stihnem za víkend
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Rozvody
pri napínaku vidieť trochu gumy nadrobenej, ale len minimalne, asi ako sa trie o tú hranu napínacej kladky ktorá ho nepustí do strany - v tomto bych viděl největší problém, pokud to na napínací kladce háže tolik, že tlačí na hranu (osazení) tak ji dojebe (ani ne tu hranu, ale vyšmatle kladku).
Já bych na tvém místě vyměnil řemen, i kdyby to nakonec byla jiná závada zůstane ti náhradní řemen.
Já bych na tvém místě vyměnil řemen, i kdyby to nakonec byla jiná závada zůstane ti náhradní řemen.
Re: Rozvody
Každopádne do budúcna, po prvom napnutí pri kontrolnom otáčaní motorom si treba toto dobre skontrolovať, určite to bude vidno aj pri ručnom otáčaní motora.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů