to naserie, na tejto kladke mám 6-hran ale na tej druhej mám imbus a to je momentálne najväčšia hrozba

...predtým než začnem ho asi prebehnem príklepom a nahrejem tým zapalovačom tryskovým či aký to je ten 1000°C...inak zatial šlo všetko pekne (okrem tej remenice), musel som zohnať 12.8 šrouby pevnostné lebo tie 8.8 strihalo ako papier...jakel tiež zohlo ale našťastie vydržal
ja už som tiež pokročil, z časti odstrojené, zajtrá zhodím víka hlav a hlavný remen...aj tie palivové lišty idem riešiť, snáď zoženiem tie tesnenia na to a tie spojky hadicové

ďalšia vec, zistil som že tú "chladiacu" rúru nevytiahnem keď motor v aute, myslíš že sa budú dať vymeniť tie O-krúžky aj tak či nehrozí a nechám pôvodné ? A k napínaku je tiež problém sa dostať, riešil tu už niekto busso v 156 keď je v aute ? Pojde to ?
ešte by to chcelo tie bužírky na káble k cievkam - sú rozpadnuté, nevieš poradiť nejakú náhradu ? a nejaký overený čistič na hliník ?
