Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Re: nová Giulietta
Tak ten konfigurátor projíždím taky. Za mimořádnou prasárnu považuju příplatek 50.000 Kč za červenou barvu. Asi je tak drahej její název - 8C Competezione.
Blbý taky je, že prvky výbavy v paketech se po výběru paketu nezaškrtnou v dodatečný doplňkový výbavě. Naklikal jsem si tam "auto snů" a skončil jsem na 930.500 Kč. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
To není normální červena, ale nějakéj třívrstvej spešl lak, na 8C je to fantastická barva
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
měla by to být asi barva jako na 8C, jinak Bianco perla na 147 GTA byla tuším za příplatek 70 tisíc
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: nová Giulietta
Jo, oni ty červený tam jsou dvě. Tahle je za ten megapříplatek. Ale asi to s ní bude vypadat bombově. Konec konců v tý částce na který sem skončil už se ten padík ztratí. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
v miláně tam v této barvě byla a byla luxusní 
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: nová Giulietta
ta červená 8C je opravdu fantastická a svým způsobem je dobře, že je tak drahá, aspoň se bude objevovat jen na opravdu top verzích
Ta barva hraje stejnou ligu jako kdysi modrá "Nuvola" (ta měňavka ze 156...).
Ta barva hraje stejnou ligu jako kdysi modrá "Nuvola" (ta měňavka ze 156...).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Nevím, jestli to tu už někde není, ale kdyby to měla být jednou pravda, vůbec by to nebylo špatný
: http://www.autofun.cz/alfa-romeo-giulietta-sprint-5274/
http://www.theophiluschin.com/?p=2491
http://www.theophiluschin.com/?p=2491
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: nová Giulietta
Pánové tak jsem se už taky projel....
Začnu tím pozitivním:
- motor (1.4T 120k). Při zapnutém "D" mě přišel skoro stejně silný jako můj T-jet 150k... Jede fakt hezky, pěkný zvuk, pohoda.... K tomu autu vyloženě sedí, jako základ naprosto dokonalý.... Nebude problém s ním potrápit i silnější auta....
- převodovka, podvozek, řízení.... Všechno tak nějak OK, bez připomínek. Řízení asi není tak dobré jako ve 147, ale jde to. Podvozek hezky tlumí nerovnosti a sedí to parádně, až jsem se s tím prodejcem (když řídil on) trochu bál....
- prostornost - i za mě při mých 190cm by si ještě někdo sednul (což se o Bravu říct nedá....)
Negativum zatím vidím jediné ovšem svým způsobem zásadní:
interiér....
Seděl jsem ve verzi distinctive a pořád to vůbec nebylo ono.... Ovládací prvky tak nějak rozházené (ikdyž to je spíš o zvyku), kruhové ovladače ventilace působí levně, stejně tak "hliníkové" kliky dveří (proč já mám v levnějším Bravu chromované?). Plasty taky nic extra....
Prostě taková změť, no nevim.... Nejsem nějak zatížený na měkčené plasty a milimetrové spáry, ale prostě ať člověk sedne do 147 nebo 156/9, tak to má alfácký šmrnc a atmosféru.... Tady mi tenhle faktor úplně chyběl.... Volant taky nic moc....
Před měsícem jsem tady básnil o interiéru v QV, ale tohle bylo něco úplně jiného.... bohužel.... Asi to bude chtít kožené sedadla a sportovní volant, to by ten interiér hodně vylepšilo....
Jenže pak to auto bude stát 700 tyček a když na showroomu vedle stojí skladovka 159 TBi za 715.... tak jaksi....
No uvidíme, až potkám nějakou jinak barevně vyladěno verzi, třeba to bude lepší
Jo a mimochodem hezky tomu fungoval Start&Stop systém. Ještě ráno jsem si myslel, že bych to do auta "nikdy v životě" nechtěl a teď už mi to tak tragické nepřijde (funguje to až se motor zahřeje, takže žádné chcípání studeného motoru nehrozí....)
Začnu tím pozitivním:
- motor (1.4T 120k). Při zapnutém "D" mě přišel skoro stejně silný jako můj T-jet 150k... Jede fakt hezky, pěkný zvuk, pohoda.... K tomu autu vyloženě sedí, jako základ naprosto dokonalý.... Nebude problém s ním potrápit i silnější auta....
- převodovka, podvozek, řízení.... Všechno tak nějak OK, bez připomínek. Řízení asi není tak dobré jako ve 147, ale jde to. Podvozek hezky tlumí nerovnosti a sedí to parádně, až jsem se s tím prodejcem (když řídil on) trochu bál....
- prostornost - i za mě při mých 190cm by si ještě někdo sednul (což se o Bravu říct nedá....)
Negativum zatím vidím jediné ovšem svým způsobem zásadní:
interiér....
Seděl jsem ve verzi distinctive a pořád to vůbec nebylo ono.... Ovládací prvky tak nějak rozházené (ikdyž to je spíš o zvyku), kruhové ovladače ventilace působí levně, stejně tak "hliníkové" kliky dveří (proč já mám v levnějším Bravu chromované?). Plasty taky nic extra....
Prostě taková změť, no nevim.... Nejsem nějak zatížený na měkčené plasty a milimetrové spáry, ale prostě ať člověk sedne do 147 nebo 156/9, tak to má alfácký šmrnc a atmosféru.... Tady mi tenhle faktor úplně chyběl.... Volant taky nic moc....
Před měsícem jsem tady básnil o interiéru v QV, ale tohle bylo něco úplně jiného.... bohužel.... Asi to bude chtít kožené sedadla a sportovní volant, to by ten interiér hodně vylepšilo....
Jenže pak to auto bude stát 700 tyček a když na showroomu vedle stojí skladovka 159 TBi za 715.... tak jaksi....
No uvidíme, až potkám nějakou jinak barevně vyladěno verzi, třeba to bude lepší
Jo a mimochodem hezky tomu fungoval Start&Stop systém. Ještě ráno jsem si myslel, že bych to do auta "nikdy v životě" nechtěl a teď už mi to tak tragické nepřijde (funguje to až se motor zahřeje, takže žádné chcípání studeného motoru nehrozí....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Pokud budu mluvit za sebe tak interiér mě nejvíce dostal (pozitivně), kvalitou, nízkým posezem, rozvržením . . .Za to převodovka na mě neudělala moc dojem na okruhu jsem neustále hledal trojku
1,4T-jet a 2,0JTD
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: nová Giulietta
jo, tak nízký posez musím potvrdit....
jinak třeba převodovka co mám v Bravu je výborná, ale potřebovala si sednout.... až tak po 10tkm to začalo řadit hezky jak po másle.... U Giulietty to bude asi podobné (včera mi to řazení přišlo taky hodně tuhé, ale to se rozchodí....)
Jinak ten interiér to je věc vkusu a zvyku, no....
jinak třeba převodovka co mám v Bravu je výborná, ale potřebovala si sednout.... až tak po 10tkm to začalo řadit hezky jak po másle.... U Giulietty to bude asi podobné (včera mi to řazení přišlo taky hodně tuhé, ale to se rozchodí....)
Jinak ten interiér to je věc vkusu a zvyku, no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Já spíš měl namysli gumově a nepřesně tam ta trojka šla . .Jsem zvyklej na 159 kde to jde velmi ztuha ale velmi přesně (i když s pocitem přes zuby) . . .Jen bych ten introš Giulietty probarvil jinak design fakt za mě za jedna a ten prostor pro nohy! :-) 
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: nová Giulietta
mimochodem dle infa prodejce dodací lhůty 4-6 měsíců....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
jako že nestíhaj? . .Běžný je 3 max. 4 měsíce nebo ještě zabíhají výrobu?
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
dodací lhůty čeho? 8 Competizione? QV s 8C lakem?tohle přeci nemohou myslet vážně, že jim někdo bude čekat půl roku na káru.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
anebo udělali v 1. měsíci 30-50 tisíc objednávek. To by pak těch chtěných sto tisíc ročně mohli zvládnout
Řezník: s já doufal, že to zabíhání výroby skončilo s centrálním plánováním za reálného socialismu.
No i když v Itálii je možný všechno...
Řezník: s já doufal, že to zabíhání výroby skončilo s centrálním plánováním za reálného socialismu.
No i když v Itálii je možný všechno...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: nová Giulietta
prodávám, jak jsem koupil....
Nevím čím to je - ale vzhledem k tomu, že v červnu se v Itálii prodalo Jůlinek ca 1800 tak z kapacitních důvodů to asi nebude....
Jestli se v Itálii bude prodávat kolem 2.000 ks, tak celkově se měsíčně prodá tak 4-6 tisíc kusů.... No a vzhledem k tomu, že chtěli prodávat 100.000 ks ročně, tak mi nějak nesedí, že by se mělo dlouho čekat.....
Jinak prodejce taky říkal, že s takovýma dodacíma lhůtama se těžko něco prodává.... Ale nechi nikoho odrazovat od objednávání, si to ověřte
Nevím čím to je - ale vzhledem k tomu, že v červnu se v Itálii prodalo Jůlinek ca 1800 tak z kapacitních důvodů to asi nebude....
Jestli se v Itálii bude prodávat kolem 2.000 ks, tak celkově se měsíčně prodá tak 4-6 tisíc kusů.... No a vzhledem k tomu, že chtěli prodávat 100.000 ks ročně, tak mi nějak nesedí, že by se mělo dlouho čekat.....
Jinak prodejce taky říkal, že s takovýma dodacíma lhůtama se těžko něco prodává.... Ale nechi nikoho odrazovat od objednávání, si to ověřte
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Zaváděcí vozy na SBK v Brně. Za měsíc budou znovu a uvedou i kudrnáče s 46 
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
http://www.autofun.cz/alfa-romeo-giulie ... 4/fotky/3/ tohle by mohlo být dobrý 
- Alah
- Pozorovatel
- Příspěvky: 268
- Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Kubas píše:Pánové tak jsem se už taky projel....
Začnu tím pozitivním:
- motor (1.4T 120k). Při zapnutém "D" mě přišel skoro stejně silný jako můj T-jet 150k... Jede fakt hezky, pěkný zvuk, pohoda.... K tomu autu vyloženě sedí, jako základ naprosto dokonalý....
Už mám taky za sebou projížďku....no...souhlasím se vším, co napsal Kubas, + já teda s interiérem problém neměl....vše je na svém místě
s čím jsem měl problém byla lehkost ovládání spojky a řízení...., zejména oproti Breře. Když jsem po projížďce s prodejcem přesednul za volant...a chystal se vyrazit, málem jsem prošlápnul spojkovým pedálem podlahu...jak šel lehce, totéž se dá napsat i o řízení...v režimu dynamic, jde poměrně lehce...a v režimu Normal a All weather, můžete řídit malíčkem...
Trochu mne překvapilo, že hluk motoru proniká dovnitř víc než jsem čekal..ale v žádném případě neobtěžuje...
Motor táhne krásně "vocpod woe", plynule bez kopnutí zrychluje od cca 1300 ot., Dynamic režim opravdu přidá na výkonu i krouťáku....vyzkoušeno při jízdě na rovince, stejný plyn, po přepnutí na Dynamic auto zrychlilo a citelně.
podvozek drží na silnici jak helvetská víra, myslím si že většina řidičů bude mít natrvalo zapnutý režim Dynamic, dámy pak určitě ve městě a v zimě ocení i N a A.
Mimochodem, podívejte se, jak je auto krásné s rozsvícenými předními LED...a zadní brzdové...to je prostě paráda...
Závěr....krásné auto, ale za Breru bych neměnil....mně připadá prostě trošku holčičí...ženám bude ale slušet...a moc...
P.S. možná, až se svezu v 1,8TBi změním názor. :-)
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
Re: nová Giulietta
tak s Brerou to nejde srovnávat ;-) Však taky Brera je za meloun a základní Jůlinka za 450 ;-)
první zkušenosti reálného majitele....:
http://moje.auto.cz/-balu-/julda-1.html
Asi si to auto ještě jednou zajdu prohlídnout, všichni ten interiér chválí a mě se moc nelíbil.... Třeba jsem seděl jen v progressionu (ikdyž prodejce tvrdil že to je distinctive....)
Jinak ta černá metalíza z těma červenýma "nitkama" je dokonalá
první zkušenosti reálného majitele....:
http://moje.auto.cz/-balu-/julda-1.html
Asi si to auto ještě jednou zajdu prohlídnout, všichni ten interiér chválí a mě se moc nelíbil.... Třeba jsem seděl jen v progressionu (ikdyž prodejce tvrdil že to je distinctive....)
Jinak ta černá metalíza z těma červenýma "nitkama" je dokonalá
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Já se byl podívat ja Giuliettu v Imofě, ale ještě sem se nesvezl
Měli tam vystavenou černou s červeným interierem, i ta lišta na palubce byla červená a moc se mi tato kombinace líbila, souhlasím, že ty ovladače klimatizace působí trochu lacině, ale jinak se mi to vážně líbí. Co mě trochu zklamalo je boční vedení sedadel.
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

