AR 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 12:36

Richie ty si porad premyslel o aute pro zabavu, tak co tahle 75? Pak bych Ti ji zavidel, ale mel by si konecne auto i pro zabavu a nemusel by si tunit ropaka... :-D Mel by si za 30 slusnou karu na vyjizdky...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.11.2007, pát 12:44

Harous píše:Richie ty si porad premyslel o aute pro zabavu, tak co tahle 75? Pak bych Ti ji zavidel, ale mel by si konecne auto i pro zabavu a nemusel by si tunit ropaka... :-D Mel by si za 30 slusnou karu na vyjizdky...
kdepak...mam uz vyhlidnutou jinou alficku podobneho razeni ale 4x4
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 30.11.2007, pát 12:56

Kůrkyn píše:
Raddik píše:z "české" nabídky je to určitě jedna z nejlepších co je. jasně, za hranicema jsou lepší kusy, ale kolik taky stojí.. tam dobře vědí, že tohle auto má hodnotu.

btw Kůrky, tvý 90 tky budou taky ceněný až je doděláš, těch se prodalo jen kolem 50 000 kusů. 75 skoro 400 000 :roll: :roll: :D
to je všechno hezký, ale to budu mít táááákovýhle fousy, až budou mít 90 cenu.
Volal jsme na tuhle, vystihuje situaci - jediná na mobile.de
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Pojízdná, bez značek, kompletní. A sakra daleko. Mám cuky jak sviňa :twisted:

Dneska jsem si koupil annonci a našel jsem tam inzerát tohohle znění :

SMS: ALFA ROMEO 90 na n.díly Praha hl.m
tel:602162524

neváhej !
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 13:06

Richie píše:kdepak...mam uz vyhlidnutou jinou alficku podobneho razeni ale 4x4
Nezapomen, ze AR33 4x4 krome 1.7 16V Permanent (Q4) nemaj mezinapravovej diferencial, takze ten pohon 4x4 jde pouzit do omezeny rychlosti. Z hlediska zabavy a radosti svezeni bude vzdycky 75 dal...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.11.2007, pát 13:07

jako do omezeny rychlosti? tomu nerozumim....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 13:15

Do třicet trojek byly montovány 3 druhy pohonu všech kol.

1. U starých typů to fungovalo jako u offroadu v kabině byla vedle řadičky ještě druhá páka kterou šlo přiřadit pohon zadních kol, bylo to dobré v zimě nebo na zdolávání kopců, na obyčejný asfalt to nebylo (absence nezinápravového diferenciálu )

2. verze 33 1.7 IE 4x4 v podstatě to samé co předchozí verze je s tím že se pohon zadních kol přiřazoval stisknutím tlačítka, které ovládalo elektromagnetickou spojku. Elektronika hlídala adhezi a v případě potřeby náhon zadních kol odpojila.

3. Permanent 4 nebo později P4, Q4 stálý pohon všech kol přes viskózní spojku s vlastním diagnostickým systémem.


Zdroj: http://www.alfaromeo33.wz.cz/
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.11.2007, pát 13:17

DIKY :smt023 ..OK ale lehce tady s 33ojkou OTckujeme :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 13:46

Tak at nejsme OT, zpatky k ty 75... :smt041
Vezmete ji nekdo, at skonci v dobrych rukach...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 30.11.2007, pát 13:54

nic proti té 33, ale 75 je podle mě stylovější a zábavnější auto. když, tak 1.7 16V.. navíc něco vážíš, aby tě 33 1.5 uvezla :D
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.11.2007, pát 14:12

Raddik píše:nic proti té 33, ale 75 je podle mě stylovější a zábavnější auto. když, tak 1.7 16V.. navíc něco vážíš, aby tě 33 1.5 uvezla :D
koukam dneska mas nejakou rejpavou :D myslim ze motor 1.5 boxer si se mnou poradi a hlavne to nebudu mit na zavodeni ci sprintovani.... :) :smt077
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 30.11.2007, pát 14:37

to byl bonmot, já to myslel tak, že 75 je sedan, který dokáže pobavit kdežto 33 je spíš taková motokára. nic ve zlém, já bych bral spíš 75 ale pokud ti srdíčko tepe pro 33 tak fandím a doufám že s koupí to nebudou jen řeči. starý auta dávají uplně jiný pocit než ta současná..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.11.2007, pát 14:40

jasny :wink: :smt023 alfaromeo1 :smt007
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 15:25

Ona by taky s Richieho vyskou asi byla schudnejsi ta 75. Sam vidim 33 tak na kraveni a tu 75 na srazy a na zabavu...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Bílá 75

Příspěvek od RV147 » 30.11.2007, pát 21:47

Chlapi jestli je to bílá 2.0 TS z Velkýho Poříčí tak si nedělejte iluze. Má přivařenej přední nosník z jinýho auta, nepůvodní štítek, sice novej lak, ale přední blatník znova rezne takže co je pod tím je otázka, rozervaný zadní sedadla. Jedinej klad je, že ji řadí převodovka a má nováý gumy na sání a nakonec i na kolech.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Bílá 75

Příspěvek od Harous » 30.11.2007, pát 22:52

RV147 píše:Chlapi jestli je to bílá 2.0 TS z Velkýho Poříčí tak si nedělejte iluze. Má přivařenej přední nosník z jinýho auta, nepůvodní štítek, sice novej lak, ale přední blatník znova rezne takže co je pod tím je otázka, rozervaný zadní sedadla. Jedinej klad je, že ji řadí převodovka a má nováý gumy na sání a nakonec i na kolech.
Tak to mi tehda majitel opravdu nerekl, ale podobny story jsou pricinou toho, ze jsem tu 75 vzdal. Pokazdy se nasla nejaka nesrovnalost. Prevodovka radi, protoze je tam nabastlena z turbodieslu... :-D

Mimochodem zmizela z inzerce na sauto...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.12.2007, sob 10:05

No já jsem 75-ku nevzdal, objel jsem všechny co byly toho času na sauto a nakonec jsem vzal jednu 2,0TS od Marcela Redla (nick RossoGTV). Taky není dokonalá, řadí mizerně dvojka nahoru i dolů. Zvenku bez koroze zespod v podlaze díra a shnilý prahy, jinak všechno funguje, jenom Alfa control na mě bliká jak barevná hudba naprosto nesmyslně. Funguje někomu tenhle vynález ?

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 6.12.2007, čtv 12:18

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

:)

Příspěvek od misokgb » 18.1.2008, pát 20:54

Caute, ta z toho linku za 30 slovenskych je moja, nepredavam ju a ani nechcem predat, ten inzerat ma byt lapacka na 75karov :) Mam vela ND, tak preco nepomoct ;) Jazdi super, v rodine mame 4x 75, 2.0TD na diely, brat ma 2.4TD, ja mam jedneho 2.0TS pridreteho a mojho cerveneho :) Ja ho postupne pomaly davam dokopy, akurat financie ma brzdia :) Pojdem aj na chip - 167ps, sanie + vyfuk to dokoncia okolo 175 koni, som rad hlavne, ze motor ma duplex retaz, remen by asi pri mne dlho nevydrzal :D Na spotrebu nejak nehladim, ale aj tak 6L predpisovo a 9L ked idem brutal... Spotreba gum nenormalna, hardy spojky tak isto trpia dost, teraz idem menit komplet vsetky, KONI zluta seria + weitec pruziny do zadu a vpredu ak sa bude dat tak torzne tyce zhodit o par cisel nizsie, gumy 17"ky 7.5". Teraz mam 7Jx15" vpredu 195/45 vzadu 205/50 a auto krasne posobi. Motor som pridrel jeden 2.0TD, teplota bola dobra uz bol zohriaty, ale nefungoval mi tlak oleja tak neviem ci olejove cerpadlo, alebo malo oleja, pomlelo mi sviecky prveho valca :( Ten motor sa chystam rozobrat... Chystam moju komplet zgeneralkovat sportovy podvozok atd atd len davam to postupne dokopy... Malo penazi. Inak na youtube mam nieco so 75kami :) http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search

kupil som si uz aj domenu www.alfanatic.sk :D Bude alfa dobra veru :)


ALFA FORZA! :smt041
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 19.1.2008, sob 00:03

No kdybys to nechal origo tak by to bylo levnější a hlavně spolehlivější auto.

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 19.1.2008, sob 11:06

Docela by mě zajímaly zkušenosti s těma žlutejma tlumičema KONI. Mají mít stavitelnou tuhost, nevím jak. U 156-ky to bylo kloboučkem, ale ten bude u 2.0 TS pod nádržkou na kapalinu ostřikovačů. Je to nějakej posun vpřed proti origo tlumičům ? Snižovat nechci.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 19.1.2008, sob 19:31

Tak su jednoznacne tvrdsie nez origo tlmice, t.j. viac kopiruju nerovnost cesty na karoseriu, stoja 12k SK, takze asi o tri tyzdne by som ich mohol objednat ked vyrovnam elektrony a na novo obujem, potom napisem skusenosti, tuhost by mala byt nastavitelna otocenim tlmica v puzdre, nastavit vysku a znova otocit do normalne polohy, aspon tak to mali zlte KONI tlmice... Chcem co najtvrdsi podvozok, nejde o komfort...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

DIAKON164QV
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Registrován: 20.6.2007, stř 09:25
Bydliště: Praha

Kardan na 2.4 TD

Příspěvek od DIAKON164QV » 7.2.2008, čtv 11:56

misokgb píše:Tak su jednoznacne tvrdsie nez origo tlmice, t.j. viac kopiruju nerovnost cesty na karoseriu, stoja 12k SK, takze asi o tri tyzdne by som ich mohol objednat ked vyrovnam elektrony a na novo obujem, potom napisem skusenosti, tuhost by mala byt nastavitelna otocenim tlmica v puzdre, nastavit vysku a znova otocit do normalne polohy, aspon tak to mali zlte KONI tlmice... Chcem co najtvrdsi podvozok, nejde o komfort...

Mam velkou prosbu, zoufale shanim kardan na 2.4 TD r.v. 91 ZAR162000, typ VM81A pokud by jste nekdo o necem vedel nebo znal nejakou alternativu, dejte mi prosim vedet, diky moc

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 7.2.2008, čtv 12:18

Inzerat z annonce:

Alfa Romeo 75 TD, r.v. 88, průměrný stav, prodám i na přestavbu, či na díly a doklady, nebo vyměním.

Kontakt: +420 608 365 232

Treba by se Ti vyplatilo vzit ji na dily celou...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 17.2.2008, ned 18:03

Tak se s Vámi musím podělit o radost včera jsem si dovezl tuhle krasavici bude na ní dost práce ale jako výchozí materiál dobrý.
Obrázek
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 17.2.2008, ned 18:13

Zatím sháním novej pravej blaták , světlo , blinkru nebot je lehce tuklá nemáte někdo ?
Obrázek
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host