ale jak bejva zvykem pani italove zas nekde udelali chybi asi jako soudrizi v DDR ze?


takze mozna nekomu nasadim brouka do hlavy az rano otevre kapotu a zhrozi se ze vyfukove svody ma take praskle a to na levo od EGR ventilu.
nevim proc ale skoro vsem uz to min. prasklo a po neodbornem svareni to praska dal a dal.
takte po me koupi auta uz jsem vedel ze jsou praskle ale po case jsem to resil a to vyndanim a naslednem svareni mistnim automechanikem ,ktery tvrdil ze to nahrava a svaruje to takle leta na SUTACH 105 a 120kach a ze pry to drzu i nekolik let,tak sem mu to dal a asi po 6ti hodinach volal ze je hotovo zavareno a ani nechtel nic.
mimo jine kdyz je trhlina delsi ne 2 cm je to praskle uz i ze spodu. takze mile svody prisli zpet do auticka jinak k samotne praci musim rict ze to jde snadne.dole turbo se mirne svesi tedy mirne nasilim a samotne svody jdou ven nebo zpet.kdo se neboji prace neni v nicem problem.
takze svarene svody me tesili pouze asi tak 3 nedele a zaclo se to trhat jak prime ve svaru tak i za a lezlo to momalu a jiste dal a dal.
reseni bylo koupit nove ci stare...nove stoji kolem 7 litru ..takze to nejsem blbec abych to dal a za mesic to prasklo zase. proto jsem sehnal starsi byli dovezene s italie ani nebyli orezle ani moc karbonu tam nebyli...proste jako nove..
jenze tato radost trvala 2 mesice a skoro nOve svody praskli. takze nadavky byli takovi ze italove jsou cikani a teke ze jsou





dlouho dlouho jsem schanel kdo umi varit slitinu a vsichni od toho davali ruce pryc.pak me napadl manik co svaruje hlavy ze mu zavolam a nasledne take celou operaci provedl.
jenze me pak volal ze svody jsou brutalne ohnute do BANANU a ze to snad ani neni mozne a ptal se kdo na ne najel tankem..byli ohnute o 2 mm. ja mu rekl at je svaru ze je necham srovnat...takze to tak i ve finale dopadlo a svody se srovnali a tale u svodu u tUrba..protoze to bylo take krive a utikaly tam plyny protoze pani italove sazi na to ze zadne tesneni tam nedavaji a sazi proste na to ze kov na kov bude tesnit.
kdyz jsou byl u dedy ktery to rovna objevil se tam manik co pomaha nejakemu ceskemu tymu VRC aktavia nebo fabia uz nevim ze s timto problem se take potykaji a ze svody nevydrzeli ani zavod . ze pry udelali to ze svody rozrezaji na jednotlive jakoze valce aby matrial mohl pracovat a ze to pak vydrzi i 3 zavody.
takze jsme tak udelali ze se to rizlo a na konci svaru se museji vyvrtat dirky aby se to nemelo snahu trhat asi zrejme dal.
po rozriznuti se svody arovnali o neceli 1mm !!!!po prislo na radu rovnani.
jinak mezi svody a turbem jsem dal medene tesneni a je to ted na 100%.
a svody jsou takle svarene uz 4 mesice a drzi to jak karlstejn. tak doufam ze me to uz neceka..
jinak co jsem zaslechl od lidi co sem obvolaval v annonci co se zabejvaji alfami tak to praskani hlavne podporuje cipovani..
do tech svodu leti primo jen ohen a je to namahany vic nez seriovka..ale po tehle uprave konec koncu muze litat ohen klidne az do koncovky.
jinac naklady byli takove ::jdna svacina cca 56kc 600svareni 200ky nafta a srovnani 200.a medeny platek co dala garaz






ZDE JE NEJAKY FOTO PRO PREDCTAVU...A SORRY ZA ROMANEK



