EGR ventil
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
mrknu na to. díky moc.
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
tak, pomocí tohoto návodu: http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE jsem demontoval EGR a vycistil.
prekvapive, tam za 165tkm byl jen asi cca 2mm nanos sazi. presto jsem ocistil vstup i vystup z EGR, samotny EGR - pruzinka chodila hladce.
namontoval zpatky a uvidime :-)
ale ted k tomu, proc tam toho bylo tak malo.
A) Bud teda mam opravdu najeto 165tkm (coz teda potvrzuje serviska) a ten EGR by byl hodne zanesen az tak ve 300tkm (po zasahu ceskeho bazarnika 150tkm :-) )
B) auto je z nemecka - tzn. kvalitnejsi nafta - lepsi spalovani - mene sazi
C) nekdo to cistil uz driv (coz ale pochybuji, bo s tim jezdila starsi pani po nemecke vesnici)
D) nevim :-)
prekvapive, tam za 165tkm byl jen asi cca 2mm nanos sazi. presto jsem ocistil vstup i vystup z EGR, samotny EGR - pruzinka chodila hladce.
namontoval zpatky a uvidime :-)
ale ted k tomu, proc tam toho bylo tak malo.
A) Bud teda mam opravdu najeto 165tkm (coz teda potvrzuje serviska) a ten EGR by byl hodne zanesen az tak ve 300tkm (po zasahu ceskeho bazarnika 150tkm :-) )
B) auto je z nemecka - tzn. kvalitnejsi nafta - lepsi spalovani - mene sazi
C) nekdo to cistil uz driv (coz ale pochybuji, bo s tim jezdila starsi pani po nemecke vesnici)
D) nevim :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
E) už je alespoň jednou vyměněný
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
nic tomu nenasvedcuje .. bylo na nem logo vyrobce .. takova ta slatanina znaku fiat alfa lancia ...Sgt. píše:E) už je alespoň jednou vyměněný
a navic, i ta trubka, co k nemu ty saze vede, byla relativne cista. jen s tak cca 1mm nanosem sazi.
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: EGR ventil
A ty si myslíš, že nový origo díl by tam tu "slátaninu" neměl?
Ono to usazování podle mě taky hodně záleží na způsobu provozu. Delší pravidelné štreky po dálnici usazování asi moc příznivé nebudou. Oproti tomu krátké couračky po městě, stálé rozjíždění a pod udělají své. Já třeba čistil už cca 3x. V EGRu jako takovém toho nikdy moc nebylo, ale co bylo v sání za EGRem, to byl humus. A tam si určitě nekoukal

Ono to usazování podle mě taky hodně záleží na způsobu provozu. Delší pravidelné štreky po dálnici usazování asi moc příznivé nebudou. Oproti tomu krátké couračky po městě, stálé rozjíždění a pod udělají své. Já třeba čistil už cca 3x. V EGRu jako takovém toho nikdy moc nebylo, ale co bylo v sání za EGRem, to byl humus. A tam si určitě nekoukal

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: EGR ventil
coyote píše:A ty si myslíš, že nový origo díl by tam tu "slátaninu" neměl?![]()
Ono to usazování podle mě taky hodně záleží na způsobu provozu. Delší pravidelné štreky po dálnici usazování asi moc příznivé nebudou. Oproti tomu krátké couračky po městě, stálé rozjíždění a pod udělají své. Já třeba čistil už cca 3x. V EGRu jako takovém toho nikdy moc nebylo, ale co bylo v sání za EGRem, to byl humus. A tam si určitě nekoukal
Ahoj,
prosim Ta mohol by si to upresnit? Tiez ma caka cistenie EGR ventilu, tak by som rad vedel, co vsetko to obnasa. Dakujem.
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
nekoukal ..
ale podle mě, to jezdilo maloměsto + delší štreky .. protože mám 165 najeto a horní přední ramena jsou teprve teď na výměnu (jsou origo).
ale proč jsem ten EGR rozdělával .. zdálo se mi, že to odspodu tak moc netáhne .. až po 2000 ot/min ..
tak jsem si říkal, vyčistím ho ..
no a teď jsem to chtěl projet .. co se nestalo ..
říkal jsem si .. kurník, jede to líp, ale jestli to není ono Kejmlovo "placebo" .. i v prudkém kopci to jelo trochu lepe. Pocitově to lépe tahlo ..
A pak mě to došlo ..
Od té doby, co jsem to koupil, šla stále klima na 3 dilky (na polovinu vykonu nebo na plno). Prostě jsem vlastně ani nevěděl, jak to jede bez klimy ... no a ejhle, vypnul jsem ji a auto jede jak z praku ... tahne pekne odspoda a jede jak drak :-)
Takže problém s tím, že mi to netáhlo odspoda vyřešen vypnutím klimy

ale podle mě, to jezdilo maloměsto + delší štreky .. protože mám 165 najeto a horní přední ramena jsou teprve teď na výměnu (jsou origo).
ale proč jsem ten EGR rozdělával .. zdálo se mi, že to odspodu tak moc netáhne .. až po 2000 ot/min ..
tak jsem si říkal, vyčistím ho ..
no a teď jsem to chtěl projet .. co se nestalo ..

říkal jsem si .. kurník, jede to líp, ale jestli to není ono Kejmlovo "placebo" .. i v prudkém kopci to jelo trochu lepe. Pocitově to lépe tahlo ..
A pak mě to došlo ..

Od té doby, co jsem to koupil, šla stále klima na 3 dilky (na polovinu vykonu nebo na plno). Prostě jsem vlastně ani nevěděl, jak to jede bez klimy ... no a ejhle, vypnul jsem ji a auto jede jak z praku ... tahne pekne odspoda a jede jak drak :-)

Takže problém s tím, že mi to netáhlo odspoda vyřešen vypnutím klimy

AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
dmoravan píše: Ahoj,
prosim Ta mohol by si to upresnit? Tiez ma caka cistenie EGR ventilu, tak by som rad vedel, co vsetko to obnasa. Dakujem.
tady je navod, jak to rozebrat: http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
budeš potřebovat 8, 10 a 13 klíč + pak na samotny egr torx T25 myslím
rozebereš to a prostě vyčistíš ty usazeniny... :-)
já jsem velký teoretik a velká huba, přesto jsem to zvládnul rozmontovat a kupodivu i zpátky pozapojovat :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: EGR ventil
Jj klima je dobra brzda, se to nezda, ja si tuhle taky rikal proc se babe nechce pres 230, po vypnuti pohoda, uz jela jak ma...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil

BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: EGR ventil
jj taky jsem mel rozdělaný egr a říkal si jak je to vše v poho no pak jsem nakoukl do sání kde se mísí saze z výfuku se vzduchem ze sání a to byla chuťovka málem sem se vyvrátil
. Jen se nějak nemůžu dokopat k demontáži a vyčistění. Sundával už někdo z vás sání na 2,4JTD ? Jde to dobře nebo je tam špatný přístup ke šroubům.

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak dneska jsem se odhodlal, EGR vyndal, vyčistil, a je to opravdu znát.
Před vyčištěním špatně táhla odspodu, kuckala, když si člověk nedal bacha při rozjezdu
tak to při málo plynu skoro chcíplo. Teď to trhá přední nápravu
v rámci mezí samo sebou.
Před vyčištěním špatně táhla odspodu, kuckala, když si člověk nedal bacha při rozjezdu
tak to při málo plynu skoro chcíplo. Teď to trhá přední nápravu

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
V rámci mezí, jak to myslíš, od pangejtu k pangejtu ? 

GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
No jasně,
teď to rve asfalt a láme obrubníky. 


Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: EGR ventil
caute,
mam momentalne demontovany egr ventil, nevite jak jej rozdelam, abych ho mohl vycistit ? je tam dost sazi vsude a nemzu dojit na to, jak to rozdelat...uvnitr cylindru vidim nekolik maticek, ale kdyby se mi to podarilo povolit, tak si neumim predstavit, jak bych to daval z5
diky za radu
mam momentalne demontovany egr ventil, nevite jak jej rozdelam, abych ho mohl vycistit ? je tam dost sazi vsude a nemzu dojit na to, jak to rozdelat...uvnitr cylindru vidim nekolik maticek, ale kdyby se mi to podarilo povolit, tak si neumim predstavit, jak bych to daval z5
diky za radu
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
prolistuj si celou tuhle debatu o EGR a budeš o dost chytřejší... návod je někde zde..(nebo odkaz na nějakou stránku tuším) 
Edit: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... hlight=egr

Edit: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... hlight=egr

__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: EGR ventil
no tohle jsem taky nasel, ale muj egr vypada trochu jinak, mam stare JTD 77kW rv.99
EDIT:
presne tento mam
EDIT:
presne tento mam
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: EGR ventil
nebo to nejde rozebrat ? musim to jen necim prosplichnout ?
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: EGR ventil
No asi bych to nerozebíral, ale nečím to rozpustit a vyfoukat vzduchem. Ono to nemusí být křišťálově čistý, stejně se to brzo zašpiní. Důležitý je aby těsnící dosedací plochy byly čistý a pohyb ventilu nijak nedrhnul.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: EGR ventil
EGR je fakt pěkná ....... Poslední dobou jsem si v mé alfe připadal jak v nějakém
. Vůbec se jí nechtělo rozjíždět. Do dvou tisíc byla úplně mrtvá. Ve dvou tisících však najednou vyrazila jako drak a za mnou nebylo pro černý dým vůbec vidět. Tak jsem to tak nějak tipoval na turbo, nebo alespoň na jeho regulaci, protože EGR i sání bylo úplně čisté. Navíc to turbo bylo slyšet až od cca 2100 ot./min. Tak jsem nechal vyčistit turbo, regulační ventily a všechno okolo a nic....No a dneska mého opraváře napadlo, že na zkoušku zaslepí EGR. - Alfinka už zase jezdí jako pravá JTD Alfa a dokazuje mi, proč jsem si jí koupil. Prostě nádherné svištění turba a dokonalý zátah, byť je to pouze 1.9JTD / 85kW.
Jedna záslepka a co ušetří nervů.
Na závěr bych měl však dotaz: může se zaslepení EGR ventilu nějak negativně projevit? nějaká chybová hláška, nesplnění emisí apod? Děkuji za odpovědi.


Na závěr bych měl však dotaz: může se zaslepení EGR ventilu nějak negativně projevit? nějaká chybová hláška, nesplnění emisí apod? Děkuji za odpovědi.
Re: EGR ventil
U mého 16-ti ventilu se zaslepení EGRu projevilo tím, že to vyhodilo chybu množství vzduchu (cca 2x více vzduchu než by mělo být) a stoupla spotřeba na palubním pc. Jenže než jsme na to přišli, tak jsem koupil váhu vzduchu, kterou teďka musím poslat z5.
Stačilo rozhýbat a vyčistit EGR a chyba zmizela a hodnoty se vrátili do normálu
Jinak zaslepení EGRu u 8-mi ventilu by prý neměl být problém
A s těmi emisemi. EGR znamená Exhaust Gas Recirculation neboli recirkulace spalin. A funguje to přibližně tak, že část výfukových plynů jde přes EGR zpět do sání a znovu se spálí v motoru. Takže ty emise se podle mého změní, ale nevím nakolik abys neprošel na TK

Stačilo rozhýbat a vyčistit EGR a chyba zmizela a hodnoty se vrátili do normálu

Jinak zaslepení EGRu u 8-mi ventilu by prý neměl být problém

A s těmi emisemi. EGR znamená Exhaust Gas Recirculation neboli recirkulace spalin. A funguje to přibližně tak, že část výfukových plynů jde přes EGR zpět do sání a znovu se spálí v motoru. Takže ty emise se podle mého změní, ale nevím nakolik abys neprošel na TK

AlfaRomeo156 SW 1.9 JTD 16V <3
Problémy s EGR ventilem (JTDm)
Ahoj, prosím Tě, psal jsi, že si měnil EGR ventil, protože Ti to škubalo za studena. Mohl bys mi prosím napsat, jak se to přesně chovalo?
Mě to dělá totiž taky: Dělá mi to pouze když je venku 15 stupňů a více, nastartuju a tak po cca 2 minutách jízdy mi to dvojku i trojku při sešlápnutí plynu dvakrát až třikrát škubne. Musím mu víc přidat. Když je venku kosa, tak to nedělá, jako kdyby se vypínal sytič, jestli tam nějakej je:)
A taky mi to teplejší hůř startuje. Ráno je to v poho, dojedu do práce a po cca 8 hodinách mi to chytne třeba až na podruhý nebo musím trochu přišlápnout plyn. Diagnostika neukazuje žádnou chybu!
Díky za každou radu, i od jiných užavetelů.
Jo, mám 159, 1.9 JTDm (88/120).
Mě to dělá totiž taky: Dělá mi to pouze když je venku 15 stupňů a více, nastartuju a tak po cca 2 minutách jízdy mi to dvojku i trojku při sešlápnutí plynu dvakrát až třikrát škubne. Musím mu víc přidat. Když je venku kosa, tak to nedělá, jako kdyby se vypínal sytič, jestli tam nějakej je:)
A taky mi to teplejší hůř startuje. Ráno je to v poho, dojedu do práce a po cca 8 hodinách mi to chytne třeba až na podruhý nebo musím trochu přišlápnout plyn. Diagnostika neukazuje žádnou chybu!
Díky za každou radu, i od jiných užavetelů.
Jo, mám 159, 1.9 JTDm (88/120).
Re: Problémy s EGR ventilem (JTDm)
Příspěvek jsem přesunul do EGR vlákna. Proč zakládat nové? kdyžtak pošli Řezníkovi SZ, jestli chceš mít jistotu, že si to tady přečte....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Jinak právě jsem si na své Alfě 156 2,4 JTDm 129 Kw zaslepil EGR ventil. Aby nedocházelo k chybě, tak do záslepky jsem si vyvrtal 6 vrtákem do prostřed dirku. Ujel jsem 80 km a žádná chyba se nekoná. Auto jede o poznání lépe, jde rychleji za plynem a jede více volněji. A to jsem měl EGR ventil téměř nový a 100 procentně funknční. Takže jen tenhle bazmek bere dost výkonu
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: EGR ventil
Já když to měl zaslepené,tak se to rožlo, né podle najetých Km,ale podle počtu nastartování,tuším něco kolem 6.Ale jestli Ti to šlape,tak dobrý tip
.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti