RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Odpovědět
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 12.10.2010, úte 16:24

Sejny ty to auto máš ve stavu mnohem lepším než jsem měl já. Lak mi přišel úplně v pohodě. Nějaký místo k vyvaření se najde vždycky, ale spíš bych Ti to zprznil. :D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od Pivrnec911 » 21.10.2010, čtv 20:37

PAne jo,tak to je parada..... Gratuluju k perfektni praci..... Cim lepis plasty na blatniky??? Lepidlem na okna???:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 21.10.2010, čtv 21:40

Nee, oboustrannou lepící páskou co je k dostání v obchodech s lakýrnickejma potřebama, konce dolepuju k tomu určeným silikonem BODY. Prostě tak jak to origo bylo. Na tu pásku jsou tam udělaný takový odskoky, aby pak díl neodstával. Jakýmkoli lepidlem to půjde na prd, jelikož ho bude muset právě kvůli tomu bejt velká vrstva. Na celý auto jsem potřeboval 6m oboustranky šíře myslím 7 nebo 8mm. Balí se po 5m takže dvě balení. Jinak cenová bilance je myslím o nějakej příspěvek výš.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4901
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od A.J.Michal » 22.10.2010, pát 09:50

jen by sem se chtel zeptat, nehnije to pak pod tema plastama? Protoze na svem TD mam jen prahy a tyhle plastovy lemy mi chybi.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od Rasputin » 22.10.2010, pát 15:29

pod prahmy do podla mna hnije dost, samozrejme pride nato ako byva auto odstavene(garaz alebo exterier kde nato prsi atd.). Preto mam ja v plane ked budem nahadzovat tie prahy EVO, ze zespod donich navrtam zopar dierok, aby voda mala kade stekat prec a to iste asi spravim asi aj na zadnych lemoch, tam som uz tiez videl ze to zvykne hnit. Na prednych este nie.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 22.10.2010, pát 19:55

To je věčná otázka, lemy blatníků hnijou tak jako tak. Někdo říká, že pod plastama víc, bo se tam drží sůl, někdo, že míň protože chrání plech před přímým účinkem soli, UV záření a chrání před odletujícíma kamínkama. Na rovinu nevím, jestli to pomáhá nebo škodí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od Pivrnec911 » 22.10.2010, pát 20:03

Tak nebo tak,s italem se jezdi jen na cistem snehu:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 16.4.2011, sob 19:43

Takže konečně zpátky v provozu. Vyměněn zarezlý zadní třmen, destičky a odvzdušněny brzdy. Nic už autem netřese a v rámci možností to brzdí. Motor jde se svíčkami NGK jak ďas. Rada nad zlato: vyhněte se Briskům !!!
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4901
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od A.J.Michal » 16.4.2011, sob 20:37

75ky se probouzi ze zimniho spanku :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od hondzik » 9.6.2011, čtv 13:02

Radime, vzpomeneš si od koho na Ebayi si bral švába do řj? Láká mi prubnout ho na 155, naprosto blbě mi vychází otáčky a převody na vršku za chalupou. Buď přetáčím, nebo řadím vyšší kvalt na 20m. Posunutí omezovače o trošku vejš to řeší. A kůň a nm k dobru taky nevadí
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 9.6.2011, čtv 19:51

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3260
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od rosso155 » 9.6.2011, čtv 19:56

Taky jsem o tom přemýšlel, ale koukám, že na náš motor tam nemaj :smt089 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od prte » 9.6.2011, čtv 20:59

hondzik píše:Radime, vzpomeneš si od koho na Ebayi si bral švába do řj? Láká mi prubnout ho na 155, naprosto blbě mi vychází otáčky a převody na vršku za chalupou. Buď přetáčím, nebo řadím vyšší kvalt na 20m. Posunutí omezovače o trošku vejš to řeší. A kůň a nm k dobru taky nevadí
o kolik to chces este posunout? uz tech 7000 je az dost :smt064
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od zde. » 9.6.2011, čtv 22:03

Osmiventil točí 7?
33

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3260
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od rosso155 » 9.6.2011, čtv 22:08

Nee, červený pole začíná na 6300ot, a omezovač je, myslím, na 6800.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od prte » 9.6.2011, čtv 22:28

tak sem to este prepisk :oops:
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od hondzik » 10.6.2011, pát 07:43

Rosso:
to myslím že zasekne dřív, pocitově by ten motor ještě šel a najednou prd. Oni píšou že se zvedne o 500, což celkem řeší to co chci.

Vím že Radim kdysi říkal, že pocitově se charakteristikou ten motor přiblížil ke starým NORDům na karbu, což je taky příjemný bonus :smt055

najít se dá. Nehledě k tomu že bych dal boty za to že řj pro 2,0 a 1,8 bude totožná.
Viz http://cgi.ebay.de/ALFA-ROMEO-75-155-16 ... 2a111b9bb5
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 10.6.2011, pát 10:18

Na tom čipu je možný si říct, kolik má bejt omezovač. Já si řekl vzhledem k budoucím úpravám (vačky) 7200 ot/min. I bez úprav to ale motor zvládnul. Zkusil jsem to jednou, pak jsem se bál o motor a kardan. Na dvojku mu to ani moc netrvalo, plynule šel až na těch 7200.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od hondzik » 10.6.2011, pát 11:22

taky myslím že 7t musí motor bez problémů ustát. Fuč jsou doby 3x uložený kliky na Škodce kdy to vydrželo 10 hodin + - klika
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 10.6.2011, pát 11:26

I ty škodárny točí kolem 8000. Co potom NSU TT nebo Fiat 128 s mechanickým vstřikováním, ty jdou na 11 000.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od hondzik » 10.6.2011, pát 12:37

táta rve Abartha taky na nějakých 9,5t a ustojí to dvoudení soutěž
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od Rac3r » 12.6.2011, ned 23:52

rosso155 píše:Nee, červený pole začíná na 6300ot, a omezovač je, myslím, na 6800.
jak u koho :smt016 :-D viz fotka tacho u mé bývalé 155 1.8 ts 8v http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=250 :-k
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 25.6.2011, sob 19:19

Takže jsem podnikl rozsáhlý výzkum co se týká cvaknutí a nestartování mojí 75-ky. Jako první jsem zjišťoval jestli to dobíjí a dobíjí. Startér se mi rozdělávat nechtěl a tak jsem se pustil do konektoru pod spínačkou. Byl notně zaoxidovanej. Potom jsem dělal asi 10 startů, nechal svítit světla půl hodiny, zamykal odmykal, stahoval okýnka, jezdil šíbrem. Potom zase 5 startů. Jedinej rozdíl byl, že při startu už potom pohasínaly kontrolky, ale furt to nastartovalo i s rozdvícenejma světlama a puštěným větrákem. Nakonec jsem to jel projet na drift plácek, trochu potrápil gumy a svor a jel jsem domů. Startuje. Doufám, že problém je vyřešen.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od RV147 » 29.10.2011, sob 20:16

Takže jsem přezul na zimní, po Kameni jsem objevil probržděnou plošku na přední gumě, jinak nikde nic neteče...zatím.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: RV147 - Alfa Romeo 75 2,0 Twin spark (1988)

Příspěvek od Milano75 » 29.10.2011, sob 23:49

já sem u 75ky TD povytáhl kabílek a následně aniž bych o tom věděl sem měnil celej startér

dělalo to stejně jako by vynechával startér
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti