Prostě za boha nechce chytnout.
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
na obrazku je leve ci prave kolo ? asi leve ze ?
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
Ano, levé. Prostě tam kam míří šipka je váleček pod takovým plechem, lepší fotku nemám.
33
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
čerpadlo je na straně víčka nádrže, musíš pod to auto vlízt, je tam hodně na ráně, není možný ho přehlídnout, možná kecám ale měl by u něj být i palivový filtr, i když na permanentu jsem ho měl v motorovém prostoru. Je to stříbrnej válec a jdou do něj 2 dráty. je možné, že se ti čerpadlo kouslo o nějakej svinčík -stačí rozebrat, vyčistit a znovu poskládat. a co třeba pojistka ??? to je pravděpodobnější než aby to čerpadlo odešlo.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
poistky by mneli byt ok, pro istotu ich vymenim , byl sem pod tym autem uz asi 6x a nic a to teda nejsem zrovna antitalent. Skusim podla tech poslednich obrazku , zatim dik chlapi
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
Víš která to je? Není u ostatních pojistek ale mimo, někde vpravo, ale to Ti teď přesně nepovim, musel bych to vidět.
33
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
aha tak potom nevim ktera to je ,, idu sa tam podivat, dam vedet
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
je to pojistka spolu s relátkem a to celý je přichycený na rozpěrné příčce mezi předníma tlumičema. po zapnutí klíčku do první polohy v tom relé musí lupnout. Taky to může být to relé. zkus do patice ralátka nacpat rovnou proud z baterky - ale na silovou část (přívod k čerpadlu), ne spínací
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
no tak sem tady , uz vim co myslis jedno je cervene a druhe cerne , nic nikde nelupne takze to bude asi v haji a to cerpadlo sem nenasel
dam vam sem fotky a jestli ho tam uvidite tak mi to skuste oznacit dik
jak sem to sledoval na netu tak ty relatka jsou pekne drahi 



- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
Nevidim, zkus do toho relé narvat proud přímo jak radí Jindra, třeba se čerpadlo ozve.
33
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
Ahoj mam problem u sve alfy a uz si nevim rady, servisy v okoli meho bydliste na tom delat nechteji. Takze se chci prosim poradit. Vypada to mozna na podobne problemy akorat je to nafta 156 1,9jtd 85kw
Zapojoval jsem airbagy a pod sedackou ridice jsem zavadil nechtene o tlacitko nouzoveho spinace paliva, ale zavadil jsem o nej bohuzel tak ze se mi cele tlacitko rozbilo (nebyl jsem si toho vedomen) pri dokonceni zapojeni airbagu jsem chtel vyzkouset funkcnost takze jsem otocil klickem zda mi kontrolka airbagu nesviti. Kontrolka airbagu byla v poradku. Ale bohuzel na palubni desce mi naskocily dve chyby prvni byla ,,fuel cut of switch on refer to serv” a na to nasleduji druha chyba ,,engine coolant max. temperature switch off eng. do not proceed” neslo bohuzel nastartovat nevedel jsem si rady, takze jsem v prvni rade pridal do skupiny alfistu na fb strankach jake mam chyby bylo mi poradeno, at zkusim vymenit palivove cerpadlo v nadrzi na to jsem si domluvil diagnostiku a pan z diagnostiky mi rekl ze cerpadlo nema spravnou silu vytvorit takovy tlak, aby auto nastartovalo. Pote jsem tedy vymenil palivove cerpadlo v nadrzi. A stale nic. Byl jsme zoufaly odtahl jsem auto do servisu. Druhy den mi hned volal, ze se v tom hrabat nechce. Ze mohlo odejit plno veci s cim to souvisi a ze oprava by mohla vyjit az na 80 az 100 tisic. Udelalo se mi z toho uplne zle za takovou hodnotu jsem to auto ani nekoupil a auto jezdilo stale po celou dobu co ho mam coz je dva roky. Nedalo mi to a napsal jsem jeste na jedny stranky coz mi poradili ze by to mohlo byt tim tlacitkem pod ridicem zjistil jsem tedy ze je rozbite. Odpojil jsem ho od konektoru a chyby zmizely do ted ho nemam napojeny zpatky. Ale bohuzel stale nemohu nastartovat. Prosim o jakekoliv rady cim by to mohlo byt. Dekuji moc Martin
Zapojoval jsem airbagy a pod sedackou ridice jsem zavadil nechtene o tlacitko nouzoveho spinace paliva, ale zavadil jsem o nej bohuzel tak ze se mi cele tlacitko rozbilo (nebyl jsem si toho vedomen) pri dokonceni zapojeni airbagu jsem chtel vyzkouset funkcnost takze jsem otocil klickem zda mi kontrolka airbagu nesviti. Kontrolka airbagu byla v poradku. Ale bohuzel na palubni desce mi naskocily dve chyby prvni byla ,,fuel cut of switch on refer to serv” a na to nasleduji druha chyba ,,engine coolant max. temperature switch off eng. do not proceed” neslo bohuzel nastartovat nevedel jsem si rady, takze jsem v prvni rade pridal do skupiny alfistu na fb strankach jake mam chyby bylo mi poradeno, at zkusim vymenit palivove cerpadlo v nadrzi na to jsem si domluvil diagnostiku a pan z diagnostiky mi rekl ze cerpadlo nema spravnou silu vytvorit takovy tlak, aby auto nastartovalo. Pote jsem tedy vymenil palivove cerpadlo v nadrzi. A stale nic. Byl jsme zoufaly odtahl jsem auto do servisu. Druhy den mi hned volal, ze se v tom hrabat nechce. Ze mohlo odejit plno veci s cim to souvisi a ze oprava by mohla vyjit az na 80 az 100 tisic. Udelalo se mi z toho uplne zle za takovou hodnotu jsem to auto ani nekoupil a auto jezdilo stale po celou dobu co ho mam coz je dva roky. Nedalo mi to a napsal jsem jeste na jedny stranky coz mi poradili ze by to mohlo byt tim tlacitkem pod ridicem zjistil jsem tedy ze je rozbite. Odpojil jsem ho od konektoru a chyby zmizely do ted ho nemam napojeny zpatky. Ale bohuzel stale nemohu nastartovat. Prosim o jakekoliv rady cim by to mohlo byt. Dekuji moc Martin
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
Tak nevím, proč ten nouzový odpojovač nevyměníš za funkční z nějakého vraku.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Prostě za boha nechce chytnout.
V navodu na Alfu jsem narazil na odblokovani toho knofliku, ktery jste rozbil. Jde o bezpecnostni tlaitko, aby jste mohl v pripade potreby (naraz) vypnout cerpani paliva a predejit pozaru. A v navodu je, jak cerpadlo opet uvest do provozu. Ale je potreba mit v poradku ten knoflik... ten, ktery jste rozbil. Hm.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host