Ahojte

,
nedávno jsem koupil 145ku. Je pěkná, ale motor by to chtělo dát "trochu" do rychtyku. Zadřenej neni, ale borec to asi dost honil po diskoškách a lil do toho Magnatec. Navíc asi trochu prosakuje voda do oleje, takže se bojím, že když s tím budu jezdit, tak to zadřu a zdaleka nebudu první.
Mám ale plán jak na to. Vyměnit rozvody je asi samozřejmost. Když už se v tom budu vrtat, tak sundám i hlavu a dám nový těsnění. To je taky jasný. Jenže když už bude hlava dole, tak to už můžu bez problémů dát nový pístní kroužky a ojniční ložiska. Až sem se toho nebojím.
ALE!!! Když už bude ten motor takhle odstrojenej, nebude lepší vyměnit i ložiska na klice? Už jsem domluvenej s chlapama z místní brusírny, že mi tu kliku přeměří, přebrousí a dodají odpovídající ložiska. Jenže to znamená vyndavat kliku a to znamená sundat převodovku a to už nevím, jestli si na to můžu troufnout ve svojí současný "hologaráži". Potřeboval bych to udělat s motorem v autě. Jde vůbec na 1,6TS vyndat převodovku rovnou z auta nebo se to nutně musí vytáhnout celý i s motorem? Na to bych neměl moc podmínky a hlavně by mi to trvalo strašně dlouho, jak se znám. A do servisu se mi s tím nechce. Tam mě akorát natáhnou a ani nebudu vědět, co opravdu udělali a co si jenom vymysleli.
