
předehřev ze zetora stojí asi 500,- Kč, ale strakat auto každej den do zásuvky

že by příprava na éru elektromobilů?
http://www.forum.nasetraktory.com/viewt ... 8&start=60
No to se neboj, minimálně jednou týdně vyháním pavouky i ze stávajícího TwinsparkuLukyn píše:No chlapci připadám si jako na šáde webu, máte přeci alfice, po týdenním 2km popojíždění nebudeš mít chuť ji jet o víkendu řádně protáhnout na české okrsky ?A pak máš po starostech o zakorbonování a podobné neduhy krátkých studených startů.
Obcas to nejde a clovek je linej. Bohuzel to znam z vlastni zkusenosti. Mam to 2,5 km do prace. Bud 15min pesky a nebo 7min autem kdyz nestojim v kolone. Auto se chudinka neohreje. Pohyb je zdravej. 2km je fakt malo.Petr147 píše:zní to blbě, ale ty 2 km bych se klidně prošel, možná tam budeš i dřív
Tak to můj případ není, na pohonných hmotách jsem nikdy neškudlil a když je motor patřičně zahřátý, nemám problém ho prohnat. Abych to nějak shrnul, mám to tedy chápat tak, že kratičké trasy nejsou O.K., ale když je to min. jednou týdně proloženo delší, ostřeji řezanou trasou, dá se to chápat jako určitá "kompenzace"?Kůrkyn píše:jestli je to takhle tak jo, vyhánět se musí.
Ukázkový příklad jsem řešil dneska u kamarádovy Marey, že to zase nebrzdí. Všechno v pořádku, ale orezlé kotouče v celé ploše. Takže oprava spočívala v tom, že jsem s mařkou zajel 15 km rally a už zase brzdí, protože se rez trochu odřel.
Je to typ řidiče, který vozí v kufru bednu s heverem, která se při každém pohybu volantem, přidání plynu a brždění rozjede přes celý kufr a narazí.
Jede 4 km pro děti do školy, pak zpátky, 2 km na chalupu, šetří benzín jak se dá.
Orezlé kotouče řešíme každou zimu...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host