Je to nějaká směs hliníku, ale moc dobře se to nevaří. Musí to dělat někdo kdo má pro to podmínky a ví co dělá. Ono nešťastně uloženej motor není to správný pojmenování. On je dost nízko kvůli těžišti a díky tomu i lepším jízdním vlastnostem (na to kolik váží, auto docela poslušně drží směr). Problém je, že ve stavu našich silnic je to horor, další věc je, že měli udělat pro V5 silnější odpružení, protože není problém si při vyšších rychlostec škrtnout vanou o zem i po menším propružení. Když jsem auto koupil tak tam byl sport. podvozek v předu -50mm, v zádu -40mm a to byl opravdu horor. Jenže když jsem tam dal serii, tak auto o dost výš, jenže na dálnici a venku to propružilo o to snáz a v zatáčkách s tím už taková sranda nebyla. Tak jsem zvolil Lowtec -35/-30 a celkem rozumnej kompromis, bych řekl.
Jinak předchozí majitel: No trošku rosí olej, ale stačí přetáhnout vanu a bude to v pohdě ..
hmm, to jo, vana byla samozřejmě prasklá v horní části "prsou". Jako 90% všech van z 2.4řek.
Když jsem měl vanu poprvé dole, a vymontoval z ní ten nerez plech a viděl, že místama je tloušťka materiálu asi jako toušťka tácku pod pivo, říkal jsem si že tady páni inženýři mohli trošku přidat.

No hrůza.
Po neúspěšném zavaření to teklo ještě víc, celej proces se opakoval a asi čtrnáct dní na to jsem jí roztrhl na jížní spojce o krustu ledu. No prostě paráda ...
Pak jsem sehnal jinou, i když byla "100% v pořádku", tak po montáži to začlo rosit na levým prsu ze zhora prasklinkou která pohledově nebyla vůbec vidět. Prostě je to no H. Měli to udělat z pořádnýho kusu matroše a nešetřit zrovna na tak choulostivím místě. Za to bych jim dal fakt korunu.
