Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 16.2.2011, stř 12:55

dneska jsem hledal na internetu informace ohledne pripojeni cidel na motor.

Myslel jsem si, ze ty 2 sroby co jsou za filtrem by sli vyuzit, ale pak jsem se docetl, ze jsou nejspis slepe a že slouží k přišroubování držaku pro chladič (tedy nebyl si dotyčný jistý).

tak jsem radši objednal adapter pod olejový chladič a rovnou i 3. budíl na teplotu oleje.

Obrázek
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... 0-x-15.389

takze doufam, ze dorazi co nejdrive, abych mohl montovat
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Kůrkyn » 16.2.2011, stř 13:00

Čidlo by šlo dát místo té inbus ucpávky, redukci vyrobí každej soustružník za pár korun. Přídavný chladič oleje tu nemá smysl, protože chlazení obstará stávající výměník voda/olej.

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 16.2.2011, stř 13:02

takze ty imbusy nejsou slepe?
pry nelze na ne pripojit cidla?
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od HonzaR » 16.2.2011, stř 13:05

Jj--ten výměník tam samozřejmě je...možná to líp ohřeje na provozní teplotu, to bude fungovat určitě..NO NEUCHLADÍ TO POD ZÁTĚŽÍ ANI NÁHODOU..taková je zkušenost s 2.0..
Pořádnej /sportovní/vodní výměník vypadá jinak a stojí 10- 15t běžně.. :-)
+zvětšení objemu chladicí kapaliny externím boxem..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Kůrkyn » 16.2.2011, stř 15:47

Ty inbusy jsou technologické záslepky (po vývrtu mazacího kanálu). Sundej si výměník a budeš hned vidět, kam co vede.

Ad chladič: Myslim, že to přeháníte, protože moje zkušenost hovoří tak, že 1.8 8V Dedra, v 40°C několik hodin v kuse po dálnici, motor bez jakéhokoli chlazení oleje, olej 15W 40 a teplota nepřesáhla 120°C...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od HonzaR » 16.2.2011, stř 18:31

No je zas pravda, že M-báva dosahujou 120 stC na oleji při jízdě po městě na oleji Castrol TWS 10W-60.při poskakování-bez zátěže ...já bych motor 2.0 T.S. nesrovnával s ničím dalším, protože tak choulostivej motor
na mazání aby člověk pohledal..
U každýho jinýho motoru , kromě 2.0 T.S by mi diskuze o chladiči oleje přišla nadnesená..
Třeba u 3.0 GTV chladič je v serii a tím pádem problémy s olejem na 3.0 nejsou vůbec..
Taky uhřát 3.0 v GTV je problém sám o sobě..
U klasiky 164 3.0 je tlakoměr oleje v serii na palubce a v GTV 2.0 T.S chybí jak chladič oleje, tak
aspoň tlakoměr mazání s rafikou...
to považuju u tohohle choulostivýho motoru za opravdu odfláknutý...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 16.2.2011, stř 18:43, celkem upraveno 1 x.

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3260
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od rosso155 » 16.2.2011, stř 18:42

Na 155ce chladič oleje nemám, ale zase tu je tlakoměr i teploměr oleje :-D .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Kůrkyn » 16.2.2011, stř 18:44

pravda je, že pár budíků navíc není od věci, ale zas má člověk pak snahu všechno pořád sledovat a nevěnuje se cestě. Tím pádem podvědomě přichází o část dění mimo auto. Dokud někdo skutečně nezměří, co se na tom motoru děje se olejem, tak tu můžem plkat ještě rok :)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od HonzaR » 16.2.2011, stř 19:12

Jj--protože to nikdo neví přesně, stačí vyjít ze statistiky zadřenejch Alfa motorů..

Není T.S. jako T.S. že..
2.0 /s vrtáním 83x91== tohle není primárně vrtání vysokootáčkového typu, tím větší zátěž je na materiálu/ vede a asi už nebude překonán...
Neznám jinej atm. motor s délkou válců 91mm považovanej za vysokootáčkovou konstrukci. a taky tak provozovanej, tohle je vrtání Integrály, ale ta jela s výkonovou gradací v 5500tis a byl to turbomotor..
Maj ho starý báva /2.8 a 3.0 R6/, jenomže ty táhnou od 1800 ot jako traktory a přes 5 táců netřeba je točit a ani s vanosem nemaj omezovač za 7tis..
Tohle je klasická délka válců TD...
I ta blbá Felda má mírně podčtvercový vrtání 75,5 mm x 72 mm..a vrtí klasicky okolo 3,5 tis
To souvisí s pístovou rychlostí, Alfa 2.0 má pístovku v maxu okolo 22 /a to je hrana sportovně zatěžovanejch konstrukcí../ a tomu má odpovídat olejovej a chladicí okruh.


1.4 T.S v 145 /.s vrtáním 82x64,9== výrazně podčtvercovej charakter ,vysokootáčkový vrtání/
má zase jinou odolnost


U těžkýho GTV jezděj ty motory 2.0 T.S. okolo červený, teda přes 6 tis a víc, když maj tomu autu propůjčit dynamiku, která je evokovaná vzhledem..
Tvrdě zatěžovanej motor s dlouhejma válcema si prostě termostatem spínanej chladič oleje zaslouží..a zátěžovej olej určitě taky.. :smt044 :smt044
Myslím, že ten chladič tam není pouze z důvodů omezení nákladů výrobce,..protože podčtvercová 3.0 /vrtání 93x72,6 / ho má a zátěž je celkově nižší..

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 18.2.2011, pát 21:07

takze dneska slozena redukce olejoveho filtr s cidlem tlaku oleje a teploty oleje.

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 26.2.2011, sob 00:33

Hledam, hledam, ale nenachazim

nemate nekdo graf nebo tabulku jaky tlak ma mit olej pri jakych teplotach ve 2.0TS???

:drivers:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od mr.BSE » 27.2.2011, ned 10:32

chápu to dobře, že se to instaluje mezi filtr a motor ?
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 27.2.2011, ned 15:33

Ano, chapes to dobre.

koukni se na obrazek z jine instalace
Obrázek
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od mr.BSE » 27.2.2011, ned 17:45

hmm, to je docela blby v pripade 2.0TS, ne?
Je tam schvalne malej filtr aby se neohrival od svodu a timto ho ke svodum jeste priblizis :smt064
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Kůrkyn » 27.2.2011, ned 19:00

:) asi tak

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od zde. » 27.2.2011, ned 21:21

Tak omotat něčím :)
33

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od HonzaR » 28.2.2011, pon 09:19

Jj-žáruvzdorná páska na svody není žádná rána a celkem se teplotně uleví motorovýmu
prostoru--ono--- kdo má třeba porád ty vyhřátý prachovky měnit..---u 3.0 ..místa není nazbyt a rozpálený svody jsou jen lepší komín od kamen--co si budem povídat..:-) ta trocha materiálu
se ohřeje na nepříjemný teploty..

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 28.2.2011, pon 09:48

Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od mr.BSE » 28.2.2011, pon 19:32

=D> a ja sem myslel, ze to je jen na "efekt" :smt040
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od zde. » 1.3.2011, úte 13:57

Na schování shnilých svodů :-D
33

jouda
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od jouda » 23.3.2011, stř 08:00

Takze takhle to ted nejak vypada u me v interieru. Ale konecna podoba se bude jeste menit. Bude se kitovat tak aby to vypadalo poradne

Obrázek
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Kůrkyn » 23.3.2011, stř 08:48

Cyve, to pak z toho auta pak není vidět už vůbec...To bych to dal radši na strop, když už to musí být.

Charlie.iks
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 198
Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
Bydliště: Most

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Charlie.iks » 23.3.2011, stř 11:50

Mám to přesně takhle a ve výhledu mi to nebrání. Problém je večer, má to osvětlení bez regulace a po nějaké době už to vadí...
GTV 2.0 V6 turbo

Dr.DooM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 8.12.2009, úte 20:53
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od Dr.DooM » 24.3.2011, čtv 22:49

Vypadá to fakt dobře. Mě se to líbí a hlavně má to i smysluplné odůvodnění.
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm

ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE

Příspěvek od roberto37 » 25.3.2011, pát 01:41

jouda píše:Staci si jenom vybrat

Obrázek
]
jako býjvalý hokejista jsem izolačkou omotával-spravoval volačo, ale jak se s tím klubkem popasuješ v tom paroží svodů, by mě zajímalo. Leda je vyndat. A to už je pakec...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti